Enzo's take på negs

Åbnere, rutiner, gambits.

Enzo's take på negs

Indlægaf Wired » man 19. mar 2012 18:25

Enzo's take på negs

Mange folk render rundt og ligefrem fornærmer piger (i troen at de negger), det er det værste jeg har oplevet! Hvilke piger gider dog rende rundt med negative fyre, jeg er godt nok selv en fyr, men negative folk siger mig intet. Så folk der sviner mig er herauss med det samme.

Så første lektion: ALDRIG FORNÆRM PIGER

De ting du nævner der vil jeg mere mene ryger under kategorien; "Qualification", sådan mere eller mindre. Et neg bør opfattes (mit take, jeg ændrer gerne mening hvis jeg har opfattet det forkert) som en false disqualifier (selvfølgelig tilsat et smil).

Først og fremmest skal det være en disqualifier da den viser du på ingen måde er interesseret i hendes udseende. Vi kan tage en klassiker: "Den kjole synes jeg bare er så fed! Har set 2 andre piger i dag der også har den på."

HBen burde på det her tidspunkt opfatte dig som anderledes da hun er vant til at fyre der lægger an på hende slikker hende i røven og sætter hende på en piedestal - det gør du ikke! Du demonstrerer at du på ingen måde har tænkt på hende som en du vil score.

Det er selvfølgelig false fordi du ikke mener det du siger, som fx "Hvis det ikke var fordi jeg var homo var du så meget min!".

Lektion 2: Den fundamentale ide i negs er så netop at vise HBen at du ikke er interesseret i hende udelukkende pga. hendes udseende. Hvis du ikke forstår det misforstod du lektion nr 1.

Ideen er at du vil hive hende ned fra piedestalen ved at give hende lidt selv-indsigt. Hvis du fortæller hende "Årh, dine negle er flotte, er de ægte?" har du bare opdaget noget ved hende som er en upoleret ting ved hende. Du fornærmede hende IKKE! Det giver hende selv-indsigt, sænker hendes værdi og hæver din egen.

Problemet med negs er at de skal gives oprigtigt! Det er det sværeste ved dem. Hvis en tilfældig valser hen og siger; "Din næse vrikker når du griner" helt koldt og uden at forstå hvad du laver vil du højst sandsynligvis blive lukket ude af sættet med det samme. Hvis du siger det med et smil, lettere overrasket og med lidt mere oprigtighed; "Årh, ved du godt din næse vrikker når du griner? Det er virkelig sødt *kino*" Samme ide, bedre resultat (højst sandsynligvis!)

Husk så også den gyldne regel med 10'ere 3 negs, 9'ere 2 negs og 8'ere 1 neg.

Hvis du kommer hen til en HB8 og hun ikke viser meget interesse kan du begynde at levere dit neg.

Lektion 3: Hvis hun er åben overfor samtale, lad være med at negge.

Jeg har læst ret mange FRs hvor folk ikke helt har fattet hvorfor 8'ere skrider efter det 7. neg - læs og forstå lektion nr. 1 igen!

Hvis du snakker med en 8'er og du selv er en 7'er måske så leverer du dit neg, BANG så skifter hendes opfattelse af sig selv og af dig. Hun tænker; "Cool, ikke endnu en af lav værdi der kun vil kysse min røv". Nu er hun 7'eren og du er 8'eren i hendes øjne og hun vil begynde at qualificere og vise IOIs. DET ER HER DU STOPPER MED AT NEGGE! (Lektion 4).

Det er selvfølgelig grunden til at du ikke negger noget under 8 da det vil satte dig selv i alt for høj værdi. Fx: Du møder en 6, du negger, du er nu en 8'er og hun er en 5'er. I hendes øjne vil du højst sandsynligvis udnytte hende og smide hende væk bagefter da du sagtens burde kunne få en 7'er eller 8'er. Når du møder en 6 er du allerede højere værdi end hende (da du er en 7'er) og hun vil være åben overfor din interesse og vise IOIs.

Nu har du en god samtale kørende med en HB, så run the fucking train!

Peace & prosperity
Enzo
(aka Razorjeff)
Wired
Seargeant O'Hara

Re: Enzo's take på negs

Indlægaf Frisky » tirs 20. mar 2012 20:11

Virkelig god post, fik en slags åbenbaring! xD - men jeres system for 10'ere, 9'ere og 8'ere.. er det fuldstændig korrekt? tænker på hvis nu pigen man sidder og taler med mister interesse igen senere i samtalen, er det så ikke bare at smide et til neg?
Frisky
Nyklækket

Re: Enzo's take på negs

Indlægaf Fætter Stream » ons 21. mar 2012 00:53

Frisky skrev:Virkelig god post, fik en slags åbenbaring! xD - men jeres system for 10'ere, 9'ere og 8'ere.. er det fuldstændig korrekt? tænker på hvis nu pigen man sidder og taler med mister interesse igen senere i samtalen, er det så ikke bare at smide et til neg?

Nej. Ikke se negs som en ting der gør piger interesserde i dig - det er ikke lige som at trykke på en knap og så får du +5 hver gang, så du kan bare give 100 negs for en +500 bonus og så er hun max vild med dig.

som der står

Lektion 2: Den fundamentale ide i negs er så netop at vise HBen at du ikke er interesseret i hende udelukkende pga. hendes udseende. Hvis du ikke forstår det misforstod du lektion nr 1.

det er det eneste negs gør. hvad skulle pointen være med at "sige" til hende 10 gange at du ikke er interesseret i hende pga hendes udseende? et par gange er vel nok med mindre hun er retarderet eller senil :)
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Tilbage til Teknikker og taktikker