Last Minut Resistance

Åbnere, rutiner, gambits.

Last Minut Resistance

Indlægaf JohnnyG » tors 29. mar 2012 11:15

LMR. Det værste enhver PUA kender.

Til der ikke har hørt om LMR(Last Minut Resistance) før, er det værste tidspunkt på en pickup og det sværeste at håndtere for at få dit mål.

LMR er dt tidspunkt hvor pigen stopper dig i at tage hånden ned i hendes trusser, eller op under hendes bh, det er det tidspunkt hvor hun afviser dig, fordi hun ikke føler følelsesmæssig nok knyttet til dig. Lad os tage et lille scenarie. Du ligger der hjemme i din seng med en pige, alt er gået fantastisk indtil nu og pludselig begynder hun at skubbe dine hænder væk eller sige nej lad vær, det går ikke.

Har du prøvet det her før? Selvfølgelig har du det.

Hvordan håndterer du dette problem? Det skal jeg fortælle dig nu.

Der findes hele 6 metoder til at håndtere sådan et problem, og jeg vil nu oplyse dig om dem så næste gang dette problem opstår vil du være bedre forberedt.

Metode 1
Den første løsning er meget simpel, du skal blot være romantisk. Grunden til at LMR opstår kan være at hun føler at du nok bare vil knalde hende og bagefter komme videre fordi hun ikke føler nok romantiske investeringer fra din side af, så bare vis hende at du er romantisk og at hun er speciel. Hun skal føle at hun nærmest vinder dig over.

Metode 2
Det her er nok hovedteknikken og min personlige yndlings. Så snart det begynder at udvikle sig hurtigt seksuelt siger du "Det her går for hurtigt baby" eller "Vi burde stoppe" SAMTIDIG med at du fortsat eskalerer fysisk. Sæt hun starter med at sige det, så giver du hende bare ret. HUSK det skal ikke være ligesom alle lorte film der er blevet produceret i verden hvor det er pigen der "giver" sex til drengen. Grunden til at film er sådan og piger har det sådan er fordi at for piger er sex en mere følelses messig investering end det er for drenge og derfor har de svære ved at gennemføre det med en som de ikke stoler 100% på og føler sig stærkt knyttet til.

Metode 3
Den næste er den sværeste. På denne måde opstår LMR SLET IKKE. Du skal blot have et solidt game fra start af, du kan spørge dig selv, besidder jeg disse kvaliteter?
- Er du rask, ambitiøs og en social tryg person?
- Viser du neediness på noget tidspunkt?
- Har du demonstreret høj værdi, ved at andre piger vælger dig eller ved at være leder af mænd?
- Har hun investeret i jeres forhold?
- har du compliance testet og kino compliance?
- Føler hun at hun skal gøre sig fortjent til din interesse og opmærksomhed?
- Har du bygget tryghed og troskab?

Metode 4
Dette er den KLART nemmeste metode og kan beskrives med en kort sætning. Afviser hun dig? Så prøv igen om et par minuttet, afviser hun dig der? Prøv igen om 5 minutter, bare sørg for at gå tilbage til de punkter på hendes krop du tidligere har kærtegnet når hun afviser dig.

Metode 5
Freeze-outs. Når hun afviser dig så gør du det smarte ved at f.eks. tage din computer frem og tjekke din mail, gå op i køkkenet og lav en sandwich, udfodre hende i et spil skak eller noget. Hvordan gavner det her tænker du? Meget simpelt faktisk. Så snart du laver en freeze-out så bliver stemningen akavet og hun vil gøre hvad som helst for at gøre den god igen. MEN det er yderst vigtigt at du ikke bliver sur eller noget! Du skal være neutral, det skal ikke have påvirket dig at hun har afvist dig, ellers kommer det til at gå meget galt for dig.

Metode 6
Bare læg dig til at sove. Så vågner i begge et par timer senere og har sex der(forhåbentligt)

Håber at det var oplysende! Hvis i har nogle spørgsmål svarer jeg gerne :-)
Im the jugganaut BITCH!
JohnnyG
MacDaddy

Re: Last Minut Resistance

Indlægaf Seeb » tors 29. mar 2012 11:21

Fint indlæg.

En anden god ting som man kan gøre.
Inden eller imens du er ved eksalere så aftal en fremtidig aftale hvor i aftaler at mødes igen og lave noget. Et eksempel kunne være dette.
Pua: Hvad er din livret egentlig?
HB: Hmm Pizza!
Pua: Ej hvor fedt, Jeg kender forresten det BEDSTE Pizzaria, det er virkelig godt, ikke som alle de andre steder, Vi burde tage derop og spise engang i næste uge"
HB: Ja da.

Her viser du at selvom hun vælger at have sex med dig den aften, så vil du ikke blot " Dumpe" hende efterfølgende.
Det gør hende mere sikker og fjerner hendes LMR :D

Om du så tager hende ud at spise er op til din moralske og etiske holding :mrgreen:

// SEB
"Those who push themselves, and are willing to face pain, exhuastion, humliation, rejection-or worse, are the ones who become champions. Neil Strauss
Brugeravatar
Seeb
Seargeant O'Hara

Geografisk sted: Jylland

Tilbage til Teknikker og taktikker