Sådan får du ham tilbage

Find og scor ham du vil have

Sådan får du ham tilbage

Indlægaf Athena » fre 8. jun 2012 20:54

Vi kender allesammen det med at være forelsket i en anden person, og han er også forelsket i os - indtil han lige pludseligt ikke er det længere. Og hvad gør man så?

Det fornuftige og langtsigtede godt man kan gøre for sig selv er 95% af gangene at få styr på sit shit, og komme videre med sit liv. Det vil sige, finde ud af hvad det er man føler, bearbejde sine følelser, indse at man ikke har mistet, for man kan aldrig eje en anden person, og så bare nyde livet som single indtil den næste fyr kommer. Langt de fleste af gangene er dette den nemmeste, smarteste og dejligste løsning for alle parter, og inden du begynder at lægge planer for at vinde ham tilbage, burde du virkeligt overveje at give slip. Mest fordi det er et tegn på, at der er noget galt med dig, hvis du ikke føler, at du kan leve dit liv uden at den her person er i det. Det er en meget meget negativ ting. Men når det så er sagt, så kan det sagtens føles sådan, og det er bestemt heller ikke en følelse du skal skamme dig over, eller skynde dig at få til at gå væk. Det kan faktisk være en god ide, at sidde og mærke efter, selvom det gør sindsygt ondt.

Hvis du på trods af rationelt at vide, mener du stadig vil gå på kompromis med dig selv, for at vinde ham her tilbage, så vil jeg efterlade dig med nogle råd - men jeg anbefaler på det kraftigste at man bare giver slip.

1. Hold dig selv optaget
Lad være med at vise ham, at du stadig er der. Chancerne for at han kommer til at savne dig og revurdere sit valg er meget størrer hvis du render rundt og lever livet - især hvis du virker glad. Der er ikke noget som glæde, til at få ens ekskæreste til at overveje om de nu har gjort det rigtige. Selv hvis man er den som slår op, plejer der at være en periode, hvor man har det skidt over afsavnet af den anden person. I denne periode er det vigtigt at han ser, at du ikke længere er en han "bare lige" kan få fat i. Hvis han er en usikker person, som har lavt selvværd vil han nok falde i igen på nogenlunde det her tidspunkt.

2. Freezeout og bliv lækker
Igen kræver det at du ikke har vildt meget kontakt til ham. Faktisk er det en god ide at fjerne dig helt fra ham, og så bruge tiden på at tabe de 5 kg, og spare op/købe det tøj du har gået og ønsket dig. Shine dig selv op, og frem med godt selvværdmasken, og vis dig frem for ham, som han aldrig har set dig før. Tæskelækker, selvsikker og fantastisk. Igen, det her virker bedst hvis der er tale om en usikker ekskæreste. Selvsikre mænd er ret svære at fucke med, og det kommer ikke til at gøre nogen forskel om du så ligner Giselle Bündchen.

Jamen forhelvede Athena, min ekskæreste er mega selvsikker, og intet af det du siger virker... hvad gør jeg så?
Så kan jeg desværre ikke hjælpe dig, medmindre du skriver en PM til mig og forklarer mig hele situationen. Som sagt vil jeg 95% af gangen bare fortælle dig, at han ikke er lige så unik som du tror, og at i alligevel ikke passede særlig godt sammen. But hey, så har du i det mindste nogen at snakke om det med. Jeg kan personligt fortælle, at de gange jeg har scoret en eks tilbage, har det været ved at cutte dem ud af mit liv i en periode, og så vifte mit fantastiske (på daværende tidspunkt falsk) selvværd frem. Så det virker fint nok, men det kræver som sagt at de ikke har det helt fantastisk selv. Ellers så ser man lige igennem sådan noget.
Do not leave me in a room alone with an attractive man - I will seduce him.
Brugeravatar
Athena
Hoodoo Master

Geografisk sted: Copenhagen

Tilbage til Pigegame