Girlgame - kan vi spille som mændene?

Find og scor ham du vil have

Girlgame - kan vi spille som mændene?

Indlægaf LadyDay » tirs 7. aug 2012 18:13

Hej drenge.

Jeg er igang med at læse The Game og har spekuleret over hvor meget af teorien vi kvinder kan overtage... Det er vanskeligt at vurdere hvor "agressivt jagende" kvinder kan slippe afsted med at være uden at komme til at virke ufeminine eller enddog intimiderende.
Overfor selvsikre mænd der ved hvad de er værd, er det min erfaring at det virker at følge mange af reglerne fra The Mystery Method når man først er i et set. I ved, engagere hele gruppen af mennesker, være sjov og selvsikker, være venlig, men uimponeret overfor target, negs, generelt demonstrere høj værdi og lade ham gøre sig fortjent til opmærksomhed, belønne "ønsket" adfærd med opmærksomhed og "straffe" uønsket med roll off. Noget "uskyldig" kino. Det er min erfaring at den fremgangsmåde går direkte i ur-jagt-instinkterne på selvsikre mænd og bibeholder hans følelse af at han har nedlagt mig selvom jeg naturligvis har arbejdet bevidst på at skubbe ham i den rigtige retning.
Men hvad med de mere "agressive" faser af game? Cold approaches for eksempel! Det er én ting når man er interesseret i en mand der er med til samme privat-fest, er blevet inviteret med til samme middag med venner eller på anden måde bliver "introduceret" for én, men noget helt andet med fremmede i byen. Af og til har man ikke tålmodighed til at læne sig tilbage og lave bambi-øjne efter Mr. Yummy-pants der aldrig får taget sig sammen til at komme over og sige hej!
Falder I for jeres eget spil, eller bør vi kvinder holde os fra at åbne sets og i stedet tage den mere indirekte vej og "lokke" jer til at åbne os? Er en alfa-kvinde, der "dominerer" et sæt sexet eller for meget? Skal vi spille uskyldige eller femme fatale?

-LadyDay
LadyDay
Private Johnson

Re: Girlgame - kan vi spille som mændene?

Indlægaf Kaizen » tirs 7. aug 2012 19:27

Athena skrev faktisk noget om det for nylig ovre i pigeafdelingen: viewtopic.php?f=35&t=1136

Jeg tror sgu fyrene bliver mere intimideret af at i piger altid maser jer sammen i en rundkreds, gør alt hvad i kan for at lade som om i ikke er interesseret i den fyr i har udset jer, og altid har 1-2 veninder der tror det er deres job at cockblocke ham, fordi han ikke lige er DERES type...

Synes faktisk den her illustrerer problemet ret godt:

Billede
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf Cheriot » ons 8. aug 2012 10:37

Det er nu også et ret interessant emne og sjovt også lige at høre fyrenes holdninger omkring det. Men jeg synes da næsten du skulle prøve selv at give dig i kast med de forskellige slags metoder, og se hvad du personligt oplever af respons på det? :)

Nu skriver jeg primært på et andet gameforum. Men der har i hvertfald været postet artikler omkring om at indirekte game dvs. som bygger på øjenkontakt ifølge teorien skulle være langt bedre at bruge som kvinde, fremfor direkte. Netop fordi det virker meget mindre intimiderende og manden stadig kan få lov at føle han er den som tager det første skridt, mens man som pige blot gør det lettere for ham at tage det skridt ved allerede at udstråle interesse for ham og give ham en slags invitation.

Jeg har selv givet mig i kast med at forsøge at se hvad der mon virker bedst som pige ude i nattelivet. Men jeg synes ikke rigtigt jeg er nået til frem til nogen endelig konklusion om at det ene virker bedre end det andet. Altså direkte game/cold approach er klart det nemmeste, fordi man direkte henvender sig til fyren – så han er nødt til at reagere på det. Mens jeg fx har haft problemer med eyegamet på den måde at nogle fyre simpelthen ikke reagerer synderligt på det eller i hvertfald ikke har henvendt sig (som du også selv nævner). Men i sidste ende har jeg egentlig oplevet ret positiv respons ved begge metoder, hvis kemien først er tilstede når man falder i snak med fyren og så virker det lidt som om at selve måden man er kommet i kontakt med ham på, pludselig ikke betyder så meget længere. Især ikke hvis man så efterfølgende skaber lidt balance ved også at lade ham tage noget initiativ fx til at spørge om ens nummer, når man skal til at smutte videre.

Problemet ved eyegame/indirekte er derfor at mange fyre desværre simpelthen ikke tør henvende sig, selvom man ellers har givet dem en ret åbenlys invitation ved længerevarende intens øjenkontakt og et sødt smil. Omvendt kan man tilgengæld bruge det som en slags screeningsmetode, idet det så også kun er de tilpas selvsikre fyre som henvender sig til en ved eyegame/indirekte.

Derudover kan det siges at cold approaches/direkte game trods alt også kan foregå på mange måder og dermed også variere med hvor agressivt det virker. Fx hvis fyren sidder i en gruppe, kan man sørge for også at tage ens wings/vennegruppe med derover, åbne hele gruppe og så langsomt gå efter ens target. Eller hvis fyren er alene fx oppe i baren kan man sørge for ”tilfældigvis” også at snige sig derop og så bryde isen med smalltalk eller en situationsåbner. Det er ret afslappede metoder, selvom det stadig er direkte game.

Mht. at bevare ens feminitet, synes jeg ikke nødvendigvis det behøver hænge så meget sammen med ens måde at approache/game på. Men IMO handler det mere om ens generelle udstråling, måde at bære og bevæge sig selv på, påklædning osv.

Så kort sagt. Ifølge teorien er indirekte game/øjenkontakt vejen frem. Udefra mine egne erfaringer indtilvidere, er selve måden at komme i kontakt med fyren på dog uden større betydning så snart isen først er brudt og hvis kemien er tilstede. Så personligt synes jeg bare du skal benytte de metoder som passer bedst til din personlighed og den type fyr du ønsker at være sammen med. Men det allerbedste svar du kan få er nok ved selv at prøve dig frem.
"Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars." - Les Brown
Brugeravatar
Cheriot
King Kong

Indlægaf Fjord » ons 8. aug 2012 10:59

Kom lige til at tænke på noget:
Smil til en mand når han ser på dig og han vil gøre alt for at få fat i dig.
Fjord
Happy Meal

Indlægaf Leisure Pirate » ons 8. aug 2012 19:51

Jeg er enig med Fjord. Piger skal egentlig bare se godt ud og smile til fyren. Piger rør også tit en på ryggen når de går forbi men det er nok for subtilt for de fleste drenge til at fatte. Generelt skal i nok bare skrue op for signalerne for de fleste danske fyre er ikke så meget for at approache.

Noget andet jeg kom til at tænke på er at det virker som om at pige-gamere har en lidt anden forståelse af hvad direct og indirect går ud på. Det virker som om at direct er hvor man tager en eller anden kontakt og indirekt der tager man ikke kontakt men gør sig bemærket og prøver at få fyren til at approache. Men traditionelt betyder indirekt ikke at man ikke approacher, for det gør man nærmest altid som mandlig gamer, men det betyder at man starter med at skjule sin interesse for target. Direct game er hvor man starter med ikke at lægge skjul på at man er interesseret i target. Det kan både være direct verbalt eller non-verbalt.

Så når i siger et direct approach kunne det så fx være at gå op og sige hej til target og begynde en samtale om hans lækre læderarmbånd?

Men ting som jeg lige kan komme i tanke om som jeg tror kan være brugbare for piger er:

• Se godt ud
  • Smil og åbenhed
  • Kino
  • Small talk skills/banter
  • Timebridge (inviter til at mødes)

Dominans virker nok ikke så godt. BT spiking tror jeg heller ikke virker. Man skal nok skrue ned for CF, sikkert fint at drille lidt men ikke for meget.
Brugeravatar
Leisure Pirate
Son of a gun

Indlægaf Dragen » tors 9. aug 2012 23:23

-**-//Det kommer an på, hvad du skal bruge det til, hvad du søger og hvad dine værdier er.

Leder du efter sex, kan du (hvis du er pæn nok i fyrens øjne og han er single) gå hen til ham og være temmelig direkte, og få sex. Du skal dog være opmærksom på, at det sker så få gange, hvis overhovedet, i en fyrs liv at en pæn pige kommer hen og tilbyder sex/scorer ham, at han i starten vil tro at det er en vittighed på hans bekostning. Derfor vil han være tøvende, komme med jokes som et forsvar og være på dupperne, fordi han er bange for at blive til grin.
Mange gamere vil begynde at game, selvom de ikke behøvede, fordi de ikke ved hvad de ellers skal stille op i situationen.

Hvis du bor i en storby og har en omgangskreds af en vis størrelse, kan du gøre hvad der passer dig uden at få et dårligt ry. Men vi lever desværre stadig i en tid, hvor en del yngre mænd har det svært ved tanken om, at deres udkårne har flere hakker i bæltet end de selv. Så det kan være en fordel at være diskret, have en stor omgangskreds eller flere adskilte, så du ikke får et ry om at være "om dig". Jeg synes, det er noget gammeldags svineri at det er sådan, men det ændrer ikke på at det er sådan. I hvert fald indtil du og fyrene er et stykke over de 25-30 år, hvor man efterhånden opgiver at tælle efter.

Hvis du vil holde alle muligheder åbne, skal du være mere diskret når du scorer. I mange tilfælde er fyrene styret af deres ego, hvilket betyder at de kan få mindreværdskomplekser hvis de ikke føler, at de scorede dig (tanken om, at du bare kunne valse ind og vælge hvemend (dem!) er komplimenterende i starten, dernæst intimiderende fordi du så også kan fravælge dem igen lige så let). Der er også en tendens til, at fyrene tager dig for givet hvis du var for nem eller at de ikke fik noget kick ud af jagten, fordi der ikke var én.
Jeg har hørt mænd beskrive, at gnisten til forelskelsen startede da de jagtede pigen og forsøgte at score hende; det handler om investering. Hvis du er for tilgængelig, behøver manden ikke tænke over særlig meget vedr. dig og det kan i sidste ende gøre dig ligegyldig i hans verden. Det udvander relationen og du riskerer at ende som hende han ringer til kl. 3 fredag nat, når han ikke fik scoret nogen andre.

Vi lever desværre stadig i en verden hvor en kvinde må være sjov, men ikke sjovere end manden.
Hun må være rig, men ikke rigere end manden.
Hun må være intelligent, men ikke mere intelligent osv.

Til gengæld må hun meget gerne være smukkere og mere indtagende. Det er overfladisk pis, men sådan er det i mange (ikke alle) tilfælde.

Slutteligt må jeg runde af med, at det hele kommer meget an på hvordan du er som person. Stærke kvinder med selvværd og selvtillid er ligeglade med de mænd, de skræmmer væk ved at være direkte, fordi det fungerer som en screening der sorterer uinteressante emner fra. Men de fleste kvinder har gode dage og dårlige dage, og fyre kan også være søde og lovende selvom de er generte eller har svært ved at tro på, at en kvinde bare ville valse ind og vælge dém ud af mængden. Det er alt sammen ting der spiller ind.

Overordnet set kan man sige, at mænd kan gøre en masse generelle ting for at tiltrække kvinder generelt. Kvinder må blive specifikke for at tiltrække de mænd, de ønsker. Nogle mænd tiltrækkes enormt af en stærk, selvstændig kvinde mens andre ikke håndterer det særlig godt. De skal håndteres forskelligt, alt efter hvad du søger i en fyr.

Tl;dr: Nej, kvinder kan ikke spille ligesom mændene, men de kan bruge de samme idéer og teknikker hvis disse efterjusteres og times, efter situationen og manden.
Dragen
Gummi Tarzan

Indlægaf LadyDay » søn 12. aug 2012 19:10

Hej guys.

Beklager at jeg efter at have skrevet et indlæg lige pludselig ikke havde mulighed for at svare i flere dage. Dårlig stil!

Men fedt med de mange svar/tanker. Tak for det!

Det er iøvrigt en lidt tænkt situation i mit tilfælde. Jeg har en skøn kæreste og er derfor ikke ude efter at samle mænd op på egne vejne. Mit indlæg var derfor et resultat af at det er noget jeg altid har overvejet, kombineret med at jeg nyder at være wingwoman for veninder/venner og derfor stadig gør brug af al den viden jeg har/får.
Når man nu ikke selv scorer, så er det nu engang sjovt at være en lille medhjælp til at vennerne gør :lol:

@Kaizen:

God pointe. Det må kræve en hel del selvtillid at åbne en gruppe veninder. Man bliver jo vurderet og kritiseret af bedste-veninder som du selv siger! Både fordi veninder passer på hinanden (læs: ikke mener at nogen mand er god nok til deres veninde) og fordi kvinder kan være nogle bitches der let bliver tøse-fornærmede over ikke at være "den udvalgte", har besluttet at "men are scum" og derfor cockblocker osv osv. Det er uden tvivl nødvendigt at vinde hele gruppens gunst!
Men det betyder at det bliver ekstra vanskeligt at lokke mænd til at komme over og approache! Man skal jo med øjenkontakt og søde smil "overtale" en mand til at overvinde eventuel approach-anxiety og overvinde frygten for de bedømmende veninder og venner man er sammen med. Og det samtidig med at mænd tilsyneladende ofte har meget svært ved at opfatte flirtende kropssprog! Jeg har bemærket det med min egen kæreste som er en attraktiv mand. Det sker at vi er til fester hvor adskillige kvinder bager voldsomt, uhæmmet på ham, men han opdager det aldrig selv! Det morer mig faktisk lidt! :D

Når det gælder din illustration, så kan jeg godt genkende den. Omend jeg aldrig selv har været en "OMG don't look at him"-type! Jeg synes det er sjovt og udfordrende at flirte og kan derfor slet ikke lade være med at "gøre noget" hvis jeg har udset mig en mand jeg synes er dejlig! Det er så nu oversat til at jeg slet ikke kan lade være med at "sparke til" mine veninder hvis de har spottet en mand de er interesserede i og ikke flirter med ham! Det er jo skægt at flirte!

@Cheriot:

Jeg har selv, før jeg fandt ovennævnte kæreste, prøvet mig frem med lidt af hvert. Både relativt "agressiv" flirt (omend jeg aldrig har forsøgt at valse op til en mand og spørge om vi skulle have sex. Det ville være for kedeligt at springe "spillet" over! :lol: ) og "smil sødt og lad dem komme til mig"-teknikken. Det er min erfaring at på en bytur så virker begge dele sådan set glimrende for mig, men i byen er mændene jo også småfulde og i "score-mode". Når det gælder daygame er det dog min opfattelse at al ting skal gå meget mere langsomt og at det ikke duer at være for direkte!
Så jeg tror vi har gjort os samme erfaring!

Jeg tror du har ret i at mange mænd ikke tør henvende sig selvom de får adskillige "nonverbale invitationer". Men jeg tror også at mange mænd simpelthen ikke opdager at de bliver inviteret! Ud over min egen kæreste, så kender jeg adskillige dejlige mænd, som aldrig closer selvom de tiltrækker en masse kvinder på afstand, simpelthen fordi at uanset hvor meget kvinderne søger øjenkontakt, smiler, piller ved håret, aer sig selv på halsen, kærtegner stilken på vinglasset osv osv, så opdager de her mænd det simpelthen ikke! Jeg tror det bunder i at de ikke selv har fattet at de er attraktive, så de forudindtager at kvinderne ikke er interesserede! Med sådan en mand er man til sidst nærmest nødt til at gå over og kysse ham for at han fatter man har opdaget ham! :lol:

Du har ret i at cold approach kan udføres på forskellige måder... Jeg tror tricket er at gå så afslappet til settet eller manden alene i baren at man får skabt kontakt uden at kommunikere for meget ikke-platonisk interesse. Det har ofte virket ret godt for mig eksempelvis at gå op til baren og placere mig ved siden af target, bestille en drink imens jeg smilende opener med en eller anden sjov, afslappet kommentar imens bartenderen henter drinken og så give ham et ekstra smil og lægge en hånd blidt på ryggen af ham (ikke for lavt på ryggen (!) og kun et splitsekund, så det virker mere som "må jeg lige komme forbi?" end "jeg vil så gerne røre ved din krop") imens jeg går tilbage til mine venner og han så kan få lov til at "komme efter mig". Noget i stil med "cat string theory", men med fokus på mændenes trang til at jage, så det ikke er for tydeligt for dem at jeg "dingler snoren foran dem"!

@Fjord:
Tja, det vil han måske - hvis han tør.... Jeg synes jeg har så mange mandlige venner der er single, ikke fordi kvinderne ikke er interesserede i dem, men fordi de er for lammede af frygt for afvisning at de ikke tør gå efter kvinderne og ikke tør tro på at en kvinde er interesseret i dem uanset hvor meget de smiler og tager øjenkontakt!

@Leisure Pirate:

Jeg tror du har ret i at mænd og kvinder tænker forskelligt når de bruger termer "direkte" og "indirekte". Det er nok værd at være opmærksom på ikke at lave kludder i definitionerne! Noget forslag til hvad man kan kalde "game" hvor man ikke ikke selv approacher, men bevidst arbejder på at få fyren til det?
Men ja, jeg vil mene at når jeg har sagt "direkte", så mener jeg at gå op til manden og indlede en afslappet samtale, komplimentere ham, kino osv. Hvor jeg med "indirekte" mener at "flirte på tværs af rummet" med øjenkontakt, smil, "tag-øjenkontakt-og-smil-genert-mens-du-ser-væk" osv. i håb om at lokke ham til at komme over og initiere kontakten. Den definition virker naturligvis ikke for mænd, eftersom i jo som regel ikke får alt for meget ud af at holde jer tilbage og sende "come-hither looks"!

@Dragen:

Du har helt ret i at der stadig er nogle ur-instinkter vi er nødt til at være opmærksomme på når det gælder spillet mellem mænd og kvinder! Det er dog heldigvis ikke altid så slemt!
En ting der altid gælder er at personer af det modsatte køn mister værdi hvis de kommer alt for let! Mænd vil måske nok gerne have sex med en kvinde der kommer direkte op og beder ham om det, men ikke mere end sex. Kvinder vil ikke røre mænd der kaster sig for deres fødder og "tigger om det" med en ildtang!
Urinstinkterne gør desværre også at det ses som positivt for en mand at "sprede sine gener" til en hvis grad (hvis han kan score så mange kvinder må det være fordi han har noget at byde på - høj værdi), mens det ses som negativt for en kvinde at have sex med en masse mænd (kvinder skal jo som det avlsbærende køn omhyggeligt udvælge partnere med gode gener, hvis hun har mange partnere ses hun som "for nem at få fat på" - lav værdi!). Det er en skam fordi kvinder jo elsker sex lige så højt som mænd og har lige så mange fantasier at udleve og lyster til at score en mand uden at det skal føre til et længervarende forhold. Desværre tror jeg at vi stadig kæmper imod ur-gammel programmering... Evolutionen har endnu ikke opfattet at prævention betyder at kvinder ikke får børn med tilfældige partnere bare fordi de har sex med mange forskellige! :mrgreen:
Du har også ret i at nogen mænd får mindreværdskomplekser over kvinder der er klogere end dem, rigere end dem osv. Mange kvinder lyver sig dummere netop af den grund! De fortæller mænd at de er frisører eller blomsterbindere, i stedet for at at fortælle dem at de faktisk er medicinstuderende eller virksomhedsledere, fordi virkeligheden skræmmer mændene væk. Det er dog min opfattelse at mænd der selv har selvtilliden iorden og selv er interessante mennesker ikke er bange for en kvinde der har et liv. Jeg plejer gerne at fortælle at jeg læser astro-fysik (det er rigtigt nok) fordi det måske nok skræmmer nogen mænd væk, men for andre mænd, dem der selv har noget at byde på, er det derimod et turn-on! Så det er en glimrende screenings-process! Tricket er samtidig at se godt ud og demonstrere at man "har brug for manden" på andre måder. Jeg plejer at kombinere nyheden om min uddannelse med for det første at se godt ud på en feminin måde (kjole og stiletter gerne), demonstrere beudring for hans maskuline egenskaber (f.eks. berøre hans biceps og smile beundrende), demonstrere "behov for hans hjælp", såsom at støtte mig op ad ham mens jeg retter på spændet på min sko, bede ham om hjælp til et eller andet der "demonstrerer hans styrke" (klassikeren er naturligvis at få ham til at åbne et syltetøjsglas) osv. Selv den stærkeste mand har nu engang behov for at føle at der er behov for ham af og til. Vi er jo blot hulemennesker i pænt tøj ;)

Du har ret i at man er nødt til at tilpasse sit spil efter hvilken mand man har med at gøre. Der findes mange søde, skønne mæn som vil være vilde med en kvinde der tager initiativ og viser ham direkte hun er interesseret i ham, og som stadig vil synes hun er skøn selvom hun er sjov, rig og intelligent! :lol: Så længe hun også underbygger hans selvtillid og demonstrerer at hun ser ham som ligeværdig og mandig!
LadyDay
Private Johnson

Indlægaf Kaizen » søn 12. aug 2012 22:10

LadyDay skrev:Men det betyder at det bliver ekstra vanskeligt at lokke mænd til at komme over og approache! Man skal jo med øjenkontakt og søde smil "overtale" en mand til at overvinde eventuel approach-anxiety og overvinde frygten for de bedømmende veninder og venner man er sammen med. Og det samtidig med at mænd tilsyneladende ofte har meget svært ved at opfatte flirtende kropssprog! Jeg har bemærket det med min egen kæreste som er en attraktiv mand. Det sker at vi er til fester hvor adskillige kvinder bager voldsomt, uhæmmet på ham, men han opdager det aldrig selv! Det morer mig faktisk lidt! :D

Synes der er to typiske problemer her, og at du kun opdager det ene (eller også er det fordi du kun går efter super sociale alfa-mænd, og ikke ser de lidt mere indadvendte og uerfarne fyre som potentielle partnere):
Det ene er om han er i stand til at afgøre om du reelt set er interesseret i ham, bare leger med ham, eller tilfældigvis kigger i hans retning mens du smiler over noget din veninde siger.
Det andet er om han overhovedet betragter dig som tilnærmelig når du står i en gruppe, hvis fyren har dårlige erfaringer med bitcy veninder der "bare er i byen med veninderne", "har en kæreste", beder ham om at skride, lukker ham fysisk ude af gruppen, pludselig trækker target afsted mod toilettet osv.

Trust me, med mindre man er natural eller går rimelig hardcore ind i gamet skal der ikke mange blowouts før man alvorligt begynder at spekulere på om girl-packs overhovedet går i byen for andet end at få bekræftet deres seksuelle tiltrækningskraft overfor (lækrere) mænd og magt til at ydmyge dem, før de smutter hjem og knalder med kæresten.

"tag-øjenkontakt-og-smil-genert-mens-du-ser-væk"

Alt efter afstand, promille, belysning, timing, hvor lang tid pigen holder øjenkontakt, og hvor tydeligt hun smiler, hvor meget pigen skifter mellem flirtende blikke og feigning indifference, og dårlige erfaringer, kan den der altså gå galt på MANGE måder.

Det kan fx være at fyren kun lægger mærke til at der måske var en der smilede til ham første gang, og lige skal have 1-2 tydelige smil rimelig hurtigt bagefter, for at være sikker. Hvis hun venter for længe, fokuserer for meget på veninderne, spiller kostbar osv., er der ret stor risiko for at han mister interessen, eller simpelthen bliver distraheret af venner, piger, et eller andet interessant der sker i rummet osv.
Og så kan hun stå nok så meget og føle sig forsmået og synes mænd er for dumme, mens hun reelt set ikke har haft øjenkontakt længe og tydeligt nok, til at der er kommunikeret noget som helst.

Jeg kommer lige til at tænke på en game-guru der anbefaler at man smiler som en sindssyg, fordi fremmede mennesker simpelthen ikke kender ens mimik godt nok til at vide at man smiler... jeg føler fx jeg skal smile ret meget før andre folk overhovedet kan se det.
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf LadyDay » søn 12. aug 2012 22:55

@Kaizen:

Jeg er slet ikke i tvivl om at du har ret mht. "girl-packs"! De er farlige! Jeg tror generelt at når kvinder går i byen i grupper uden mænd, så har de ikke tænkt sig at lukke mænd ind. Mænd hører ikke hjemme i "girls night out", bortset fra som selvtillidsboosts. Vi kvinder har nok en tendens til at køre hinanden lidt op og bekræfte hinanden i hvor fantastiske vi naturligvis er, hvilket giver brænde på bålet til at flirte lidt på afstand selvom mændene ikke er velkomne til rent faktisk at blive lukket ind i girls-night og da slet ikke til at isolere en af pigerne. Forklarer jeg det på en måde der giver mening? Det hellige koncept "girls night" betyder også at hvis en stakkels mand vover liv og lemmer ved at bryde ind og lægge an på én enkelt af pigerne, så vil resten af pigerne "protestere" ved at forsøge at lukke ham ude, tage target med på toilettet eller på anden måde cockblocke.
Jeg tror at en mand vil approache sådan et girl-pack, så er det væsentligt at gøre det sammen med nogle af gutterne. Så "boys night out" møder "girls night out". Og så engagere alle kvinderne så der ikke er nogen af dem der føler sig udenfor og dermed får anledning til at trække "mænd hører ikke til på girls-night"-kortet! Dertil må man acceptere at nogen af dem har kærester eller af anden grund ikke er interesserede i at score, men blot synes det er sjovt og bekræftende at flirte. Mænd kan vel i princippet også nyde flirten og få et selvtillidsboost ud af det selvom det ikke bliver til mere? Jeg kan godt se det er skuffende at tro man skal score og det så ikke bliver til andet end flirt og man ikke får fortalt fra starten at det kun er flirt, men kvinder er nu engang mere process-orienterede end mål-orienterede. Vi nyder legen for meget til at ødelægge den ved at sige "by the way, det bliver ikke til mere end flirt". Det kan godt være det er false advertising at flirte uden at ville scores... Personligt synes jeg flirt er en stor del af den måde mænd og kvinder naturligt interagerer og i min verden er det ok at se en mand i øjnene og smile til ham selvom man siger "god aften" og går hjem og knalder med kæresten senere :-)
Alt i alt, disse girl-packs er ikke ude på at såre nogen, de følger bare den kvindelige version af "bro-code" og dyrker deres kvinde-verden hvor mænd holdes på aftstand til fordel for sister-hood. Så man er nødt til at være en flok til at lave girls-night-out om til boy-girl-party og være forberedt på at nogle af kvinderne ikke er interesseret i mere end at flirte, hvis man vil åbne sådan et set.
Det er min teori :D
LadyDay
Private Johnson

Indlægaf Kaizen » søn 12. aug 2012 23:03

En anden ting der kan fucke tingene op er hvis fyren har læst lidt game-teori og ikke ønsker at virke needy ved at stå og glo på hende i længere tid mens hun ignorerer ham til fordel for veninderne, selv prøver at spille kostbar, eller simpelthen bliver fanget i et stop-go-dilemma pga. 3-sekunders-reglen: "Hov var det en AI? Argh, der kom en mere, men nu har jeg tabt den på gulvet fordi handlede med det samme! Argh igen, hun var virkelig interesseret, men nu synes hun jeg er en pussy! Argh igen!! ...og igen!!!"

Har selv stået i den situation et par gange...
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Næste

Tilbage til Pigegame