Girlgame - kan vi spille som mændene?

Find og scor ham du vil have

Re: Girlgame - kan vi spille som mændene?

Indlægaf Cheriot » man 13. aug 2012 22:57

LadyDay skrev:@Cheriot:

Jeg har selv, før jeg fandt ovennævnte kæreste, prøvet mig frem med lidt af hvert. Både relativt "agressiv" flirt (omend jeg aldrig har forsøgt at valse op til en mand og spørge om vi skulle have sex. Det ville være for kedeligt at springe "spillet" over! ) og "smil sødt og lad dem komme til mig"-teknikken. Det er min erfaring at på en bytur så virker begge dele sådan set glimrende for mig, men i byen er mændene jo også småfulde og i "score-mode". Når det gælder daygame er det dog min opfattelse at al ting skal gå meget mere langsomt og at det ikke duer at være for direkte!
Så jeg tror vi har gjort os samme erfaring!

Jeg tror du har ret i at mange mænd ikke tør henvende sig selvom de får adskillige "nonverbale invitationer". Men jeg tror også at mange mænd simpelthen ikke opdager at de bliver inviteret! Ud over min egen kæreste, så kender jeg adskillige dejlige mænd, som aldrig closer selvom de tiltrækker en masse kvinder på afstand, simpelthen fordi at uanset hvor meget kvinderne søger øjenkontakt, smiler, piller ved håret, aer sig selv på halsen, kærtegner stilken på vinglasset osv osv, så opdager de her mænd det simpelthen ikke! Jeg tror det bunder i at de ikke selv har fattet at de er attraktive, så de forudindtager at kvinderne ikke er interesserede! Med sådan en mand er man til sidst nærmest nødt til at gå over og kysse ham for at han fatter man har opdaget ham!

Du har ret i at cold approach kan udføres på forskellige måder... Jeg tror tricket er at gå så afslappet til settet eller manden alene i baren at man får skabt kontakt uden at kommunikere for meget ikke-platonisk interesse. Det har ofte virket ret godt for mig eksempelvis at gå op til baren og placere mig ved siden af target, bestille en drink imens jeg smilende opener med en eller anden sjov, afslappet kommentar imens bartenderen henter drinken og så give ham et ekstra smil og lægge en hånd blidt på ryggen af ham (ikke for lavt på ryggen (!) og kun et splitsekund, så det virker mere som "må jeg lige komme forbi?" end "jeg vil så gerne røre ved din krop") imens jeg går tilbage til mine venner og han så kan få lov til at "komme efter mig". Noget i stil med "cat string theory", men med fokus på mændenes trang til at jage, så det ikke er for tydeligt for dem at jeg "dingler snoren foran dem"!

Arrh okay, så er jeg helt med. Troede netop det var med henblik på at gøre brug af det i byen. Men det er da fedt at høre du også har haft prøvet dig frem, og at du med din erfaring faktisk er nået frem til noget af det samme som mig. Så må der være noget om det. Daygame har jeg dog slet ikke gjort mig nogen erfaringer med endnu, men det har du måske også?

Hehe, men ja du har nok fuldstændig ret i at grunden til at det kan være så svært som kvinde at komme i kontakt med en fyr ”indirekte metoder”(nonverbale) nok lige så meget kan skyldes at mange fyre også er fuldstændig blinde for vores signaler – især hvis vi ikke gør det meget tydeligt. Det er dog lidt af en skam for det kan garanteret forhindre en flirt som ellers nemt kunne være opstået den aften, hvis man så som kvinde ikke gør noget andet for at komme i kontakt med fyren.

Den reaktion jeg dog oftest har oplevet fra de fyre, som ikke selv har henvendt sig til mig eller andet, har været at de har bemærket min øjenkontakt og holdt den med mig et stykke tid før de så lader blikket flakke videre rundt i rummet, indtil de igen fanger øjenkontakten med mig og så bare fortsætter det i den dur indtil jeg mister interessen/tålmodigheden. Og klassisk er også at de så pludselig vender sig om og snakker med deres kammerat ved siden af som så også pludselig kigger på en, altså efter at man har haft øjenkontakt og smilt sødt dem til et stykke tid. Så jeg tænker, at de næsten må have opfanget bare ”et eller andet” med den reaktion – eller i hvertfald bare ikke kan være fuldstændig blinde for det.
Hvad er dine erfaringer ellers med fyre, som heller ikke rigtigt har henvendt sig eller andet, når du har gjort brug af ”indirekte game”?

Men ja, mht. coldapproach er jeg helt enig. Jeg synes også at have oplevet allerbedst respons ved at kontakten opstår så afslappet og naturligt som muligt, så det netop ikke virker for aggressivt. Om det så bare er et sødt smil eller en sjov kommentar der lige passer til situationen. Desuden er baren et genialt område da man begge typisk alligevel står og venter på sin drikkevare, og man som pige sagtens lige kan smutte alene derop så man samtidigt ikke er omringet af venner eller veninder.

Men det er nu hyggeligt at se endnu en pige i det her miljø og som også synes det er interessant både fra perspektivet som winggirl og selve det at game som pige. :)
"Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars." - Les Brown
Brugeravatar
Cheriot
King Kong

Indlægaf LadyDay » man 13. aug 2012 23:43

Hihi Chariot, jeg synes også det er hyggeligt ikke at være den eneste pige der har infiltreret denne mandeverden! Må jeg spørge hvor i landet du hører til? Jeg leder lidt efter nogle gamere at gå i byen med som jeg kan være wing-woman for. Øve min wing-teknik. Hihi. Og det kunne være sjovt at se en kvindelig gamer i aktion! :lol:

Mht. daygame er jeg heller ikke ekspert. Jeg har en hel del erfaring fra fitness-centeret. Relativt nemt sted at slå kløerne i mændene, for når de træner føler de sig ekstra selvsikre, lækre og maskuline. Og hvis man så kommer trippende og beder dem om hjælp til en maskine, stiller dem et eller andet teknisk spørgsmål eller på anden måde "har brug for hjælp", så går de i "red-skønjomfru-i-nød"-mode og det eeeeeeelsker de fleste af den type mænd der bruger meget tid i fitness-centre! Hihi.
Sådan noget som eye-game og venlige smil i toget, bussen eller på anden offentlig transport synes jeg heller ikke er så vanskeligt. Det virker oplagt at falde i snak når man alligevel sidder overfor hinanden på en længere togtur.
Til gengæld har jeg kun erfaring med at flirte med mænd der er alene om dagen. Det virker lidt intimiderende at åbne et 2+ set om dagen!

Jeg har også oplevet mange af disse fyre der tydeligvis har bemærket at man flirter med dem og som smiler tilbage og virker interesserede, men som ikke kommer over og "gør noget ved sagen" alligevel. Når der er gået tilpas lang tid og det når til det punkt hvor "nu skal der ske noget, ellers begynder det at blive latterligt med alle de lange blikke", så går jeg over og siger hej og noget i stil med "du har et skønt smil" eller et andet kompliment. Når man har ædt ham med øjnene et godt stykke tid kan man jo ikke skjule sin interesse, men det er nu heller ikke nødvendigt, for han er jo også tydeligvis interesseret, og lidt genert. Det er min opfattelse at mændene i sådan en situation som regel bliver lettede over at slippe for at skulle tage det skræmmende approach-skridt :-)

Og ja, baren er et glimrende sted at score mænd. Man har en undskyldning for at være der, uden en flok venner, man har en undskyldning for at snakke (man står jo alligevel ved siden af hinanden og venter) og man har en situation hvor det er naturligt at gå igen, uden den store forklaring, og overlade det til Mr. Yummy-pants at tage næste skridt. Smart :-D Og så kan man kommunikere meget ud fra hvorvidt man bestiller en fadøl, et glas rødvin, en whisky, en cocktail, et shot eller noget helt andet.
LadyDay
Private Johnson

Indlægaf Athena » lør 18. aug 2012 18:19

Nu har jeg ikke kigget hele tråden igennem, men der findes mere end en måde at fange mændende på, og for mig, er det helt klart nemmest når man allerede er ude på dansegulvet, og der plejer øjenkontakt og smil at være nok til at de approacher.
Når de er sammen med deres hulemandsvenner og har en "herre" aften, så bliver de automatisk dumme, aflukkede og nærmest gay i deres adfærd. IMO er mænd i grupper de værste, og dem skal man approache selv, og selv der skal man igennem en dømmeproces, godkendes af vennerne osv, og det er simpelthen ikke besværet værd. Jeg gider ikke overtale folk om, at de skal være sammen med mig. Det skal helst være åbenlyst for dem. Så tilbage til det, med dansegulvet.

*** EDIT : Dvs mænd i grupper kræver teknik, eller at de adskiller sig fra hinanden, så man kan approache den ene.

Det er lidt noget andet for kvinder en mænd, for i princippet er der ikke behov for alle de overtalelsesmanøvre som mænd tit skal ud i. Vi skal bare være nogenlunde tilgængelige, og som jeg har sagt før, så er det CRUCIAL at han tror, at det er ham som scorer dig. Det må være det endokrine system som gør, at det skal være sådan, for at få deres hormpner igang. De fucker altså helt op mentalt, hvis ikke de føler det er dem.
Do not leave me in a room alone with an attractive man - I will seduce him.
Brugeravatar
Athena
Hoodoo Master

Geografisk sted: Copenhagen

Indlægaf Kino » fre 21. sep 2012 02:10

Der er massere af de teknikker fra the game der virker rigtigt godt på fyre. Jeg er f.eks. en sucker for C/F, øjenkontakt, cat-string theory - alt det der. Jeg vil dog sige, jalousi er kongen (eller dronningen) af pigemoves. Intet i verden kan sige "GO!", som hvis hende du har flirtet med, pludelig flirter med en anden fyr.
Kino
Seargeant O'Hara

Foregående

Tilbage til Pigegame