Girlgame - kan vi spille som mændene?

Find og scor ham du vil have

Re: Girlgame - kan vi spille som mændene?

Indlægaf LadyDay » søn 12. aug 2012 23:04

Kaizen skrev:
"tag-øjenkontakt-og-smil-genert-mens-du-ser-væk"

Alt efter afstand, promille, belysning, timing, hvor lang tid pigen holder øjenkontakt, og hvor tydeligt hun smiler, hvor meget pigen skifter mellem flirtende blikke og feigning indifference, og dårlige erfaringer, kan den der altså gå galt på MANGE måder.

Det kan fx være at fyren kun lægger mærke til at der måske var en der smilede til ham første gang, og lige skal have 1-2 tydelige smil rimelig hurtigt bagefter, for at være sikker. Hvis hun venter for længe, fokuserer for meget på veninderne, spiller kostbar osv., er der ret stor risiko for at han mister interessen, eller simpelthen bliver distraheret af venner, piger, et eller andet interessant der sker i rummet osv.
Og så kan hun stå nok så meget og føle sig forsmået og synes mænd er for dumme, mens hun reelt set ikke har haft øjenkontakt længe og tydeligt nok, til at der er kommunikeret noget som helst.

Jeg kommer lige til at tænke på en game-guru der anbefaler at man smiler som en sindssyg, fordi fremmede mennesker simpelthen ikke kender ens mimik godt nok til at vide at man smiler... jeg føler fx jeg skal smile ret meget før andre folk overhovedet kan se det.

Mht. denne del så har du nok ret. Jeg tror mange potentielle flirts aldrig bliver til noget på denne måde og det er nok også en af tankerne bag denne tråd. Det er ikke til at vide hvor direkte man skal være i sit kropssprog for at det bliver opdaget, uden at være så direkte at det kammer over i creepy stirren og påtaget, stift smil. Og enhver kvinde vil bemærke hurtig, direkte øjenkontakt med et smil og kiggen væk. Så vi antager nok at mænd også fanger det. Naturligvis sløver alkohol opfattelsen, men den fjerner også hæmninger fra kvinders kropssprog, så jeg vil tro det går lige op :lol:
Smil-og-kig-væk-tricket som mange kvinder bruger, nok fordi det virker så sødt og uskyldigt, er nu også noget der altid gentages adskillige gange så det er tydeligt at det ikke er tilfældigt.

Du har iøvrigt nogle spændende tanker Kaizen. Må jeg være nysgerrig og spørge hvor i landet du holder til og hvor gammel du er?
LadyDay
Private Johnson

Indlægaf LadyDay » søn 12. aug 2012 23:12

Kaizen skrev:En anden ting der kan fucke tingene op er hvis fyren har læst lidt game-teori og ikke ønsker at virke needy ved at stå og glo på hende i længere tid mens hun ignorerer ham til fordel for veninderne, selv prøver at spille kostbar, eller simpelthen bliver fanget i et stop-go-dilemma pga. 3-sekunders-reglen: "Hov var det en AI? Argh, der kom en mere, men nu har jeg tabt den på gulvet fordi handlede med det samme! Argh igen, hun var virkelig interesseret, men nu synes hun jeg er en pussy! Argh igen!! ...og igen!!!"

Har selv stået i den situation et par gange...

Geez ja, man kan jo ende som et neurotiskt nervebundt! :lol:
Personligt tror jeg tricket er at arbejde på naturligt game... Eller øve sig så mange gange at det bliver rutine. Hvis man skal tænke alt for meget over hvad man gør og siger er det jo umuligt at slappe af og nyde byturen og spillet og være til stede i situationen!
Jeg tror iøvrigt kun 3-sekunders reglen fungerer i nogen situationer. Hvis du står helt alene i en bar og ikke ved hvor du skal gøre af dig selv, så er det naturligvis bare om at skynde sig at hoppe i inden man får demonstreret lav værdi ved at stå og se fortabt ud mens man overvejer hvordan man skal gribe situationen an. Hvis du derimod står og hyggesnakker med en kammerat, ser en pige smile til dig og så straks styrter over til hende indenfor tre sekunder, så bliver hun helt forskrækket os synes du er creepy! Haha. Så er det bedst at smile tilbage første gang hun fanger øjenkontakt, blinke kækt til hende anden gang, snakke lidt mere med kammeraten og så, når hun har haft 5-10 minutter til at gøre sig fortjent til din approach, gå derover.
LadyDay
Private Johnson

Indlægaf Kaizen » søn 12. aug 2012 23:19

LadyDay skrev:Jeg tror at en mand vil approache sådan et girl-pack, så er det væsentligt at gøre det sammen med nogle af gutterne. Så "boys night out" møder "girls night out".

Jeg kunne ret godt tænke mig at høre om du har andre forslag end "ulvekoblet vover sig ind i løvehulen, ellers glem det", for jeg synes ret tit jeg har oplevet at veninderne næsten er blevet endnu mere sure hvis ikke ens wing hooker instantly, fordi de føler at man ikke bare forstyrrer og prøver at stjæle veninden, men også forsøger at tørre sin kedelige ven af på dem...
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf Dragen » søn 12. aug 2012 23:32

Kaizen skrev:
LadyDay skrev:Jeg tror at en mand vil approache sådan et girl-pack, så er det væsentligt at gøre det sammen med nogle af gutterne. Så "boys night out" møder "girls night out".

Jeg kunne ret godt tænke mig at høre om du har andre forslag end "ulvekoblet vover sig ind i løvehulen, ellers glem det", for jeg synes ret tit jeg har oplevet at veninderne næsten er blevet endnu mere sure hvis ikke ens wing hooker instantly, fordi de føler at man ikke bare forstyrrer og prøver at stjæle veninden, men også forsøger at tørre sin kedelige ven af på dem...

Mange gamere er forhippet på instant pulls. De vil gerne have pigen med hjem den aften. Det er en disciplin i sig selv.

Nogle sets kan bare ikke vindes samme aften man møder pigen. Hvis hun er terapeut for sin veninde efter denne har slået op med kæresten eller hvis veninden er fra en anden by og dermed afhængig af at følges med pigen. Der er mange scenarier, som kan virke forstyrrende for en gamers formål.

Det er derfor, day2s og at tage nummeret, er ret vigtigt. For nogle gange kan selv den bedste gamer med den bedste wing ikke "vinde". Det er også situationer hvor det måske ville sige noget negativt om pigen, hvis hun ditchede sin veninde for en fyr. Manglende loyalitet og sådan noget... Hvis det altså er noget man overhovedet går op i.

Myten om, at de bedste gamers ALTID kan pulle whoever whenever lever stadig i bedste velgående, men det passer ikke.
Dragen
Gummi Tarzan

Indlægaf LadyDay » søn 12. aug 2012 23:40

Kaizen skrev:

Hmmm... Jeg tror det er afgørende at alle drengene er interessante og sjove (en god wing skal jo i det hele taget være interessant nok til at holde obstacles underholdt). Og endnu mere afgørende tror jeg det er at drengeflokken ikke uddeler pigerne én til hver, men at man "slåt to seperate fester sammen" og alle taler med alle et godt stykke tid inden du fokuserer ind på dit target. Hvis du "sætter dig" på en kvinde, i stedet for at have det sjovt med hele flokken, så bliver du "dum mand der ødelægger girls night"! Men hvis du og et par andre drenge går til den med en "lad os allesammen have det sjovt sammen attitude", så kan du og de andre drenge stille og roligt få fjernet "girls night, no boys allowed"-attituden og så kan du stille og roligt isolere target.

Om det kan lade sig gøre ene mand at gå ind mellem løvinderne og komme ud i live og enddog med en af dem på armen... Måske, men jeg tror det kræver en helt særlig gamer der på en eller anden måde er istant til at få samtlige af kvinderne til at føle sig godt tilpas og ikke truede... Den er ikke nem, for selv hvis det på magisk vis lykkes at få alle kvinderne til at synes om en, så ender man nemmeste med at blive "den mandlige maskot" og "en af tøserne"! Og mænd er kun tilladt hvis de er en af tøserne og dermed ikke en trussel mod girls-night! Man er nødt til at få brudt girls-night mentaliteten, men hvordan man kan gøre det uden at være en flok kan jeg ikke komme på!

Gad vide om det ville virke at spille kvindespillet?! Simpelthen læne sig tilbage, få øjenkontakt med pigen, smile og flirte på afstand, men IKKE approache. Hvis man er heldig at hun bliver tilpas nysgerrig og tiltrukket, er det ikke utænkeligt at en singlepige kan give sig til at snakke med veninderne om hvor sød og lækker du er og komme over til dig... (Mænd er som hovedregel ikke tilladt i girls-night, men hvis pigen er single og veninderne ved hun gerne vil have en kæreste, og hun giver udtryk for at hun er interesseret i dig og at du er noget specielt, så kan der gives tilladelse til at forlade girls night for en stund for at gå over til dig). Så længe det er på pigens initiativ så du ikke er forbryderen der afbryder girls night.
Hvis du udstråler nok high value og selvtillid kan det måske lade sig gøre? Jeg ved det ikke, men tanken er interessant synes jeg og jeg tror det er den eneste løsning der har en ærlig chance hvis man er ene mand mod hønse-flokken.
LadyDay
Private Johnson

Indlægaf LadyDay » søn 12. aug 2012 23:42

Dragen skrev:
Kaizen skrev:

Mange gamere er forhippet på instant pulls. De vil gerne have pigen med hjem den aften. Det er en disciplin i sig selv.

Nogle sets kan bare ikke vindes samme aften man møder pigen. Hvis hun er terapeut for sin veninde efter denne har slået op med kæresten eller hvis veninden er fra en anden by og dermed afhængig af at følges med pigen. Der er mange scenarier, som kan virke forstyrrende for en gamers formål.

Det er derfor, day2s og at tage nummeret, er ret vigtigt. For nogle gange kan selv den bedste gamer med den bedste wing ikke "vinde". Det er også situationer hvor det måske ville sige noget negativt om pigen, hvis hun ditchede sin veninde for en fyr. Manglende loyalitet og sådan noget... Hvis det altså er noget man overhovedet går op i.

Myten om, at de bedste gamers ALTID kan pulle whoever whenever lever stadig i bedste velgående, men det passer ikke.

Helt enig! Klogt sagt!
LadyDay
Private Johnson

Indlægaf Kaizen » man 13. aug 2012 13:01

Well, man kan jo være mere eller mindre heldig med både wings og obstacles, de fleste fyre går ind i gamet fordi de har svært ved det, og der er RET mange obstacles der ikke har nogen social skills, fordi fyrene altid hitter på deres smukkere veninde...

Correct me if I'm wrong, men kommer helligheden af girls night out ikke også ret meget an på HVORNÅR man rammer pigegruppen? Der var en på TGO der skrev en post om HVORNÅR man skal prøve at score, og han inddelte aftenen i tre faser:

Social hour, 11-01: Vær social, snak med alle. Pigerne er lige kommet, måske lidt sky, fokuserer på veninderne, og gider alligevel ikke at gå hjem og knalde.
Crunch-hour, 01-03: Pigerne har snakket færdig om makeup osv. og er begyndt at kede sig. Tid til at score hende man har udset sig og som er interesseret.
Twilight, Sent: Wierd shit, one more set-mentalitet, man behøver ikke nødvendigvis game for at pulle indenfor 5 minutter.

Mænd kan vel i princippet også nyde flirten og få et selvtillidsboost ud af det selvom det ikke bliver til mere?

Nej, jeg tror faktisk de fleste fyre går i byen for at score, så de fleste har nok en tilbøjelighed til at betragte det som total spild af tid at bruge en time på at snakke med en tøs der så alligevel ikke vil noget (det er en indstilling jeg selv prøver at arbejde med i øjeblikket)...
Personligt har jeg nemlig en meget stærk følelse af at "bordet fanger", for rent tidsmæssigt er vinduet for scoringer sjældent mere end 2-3 timer, og hvis man så oven i købet er kommet til at snavet med hende, kan man ligeså godt gå hjem, for så lukker alle andre piger på venuet af (og hende du tog nummeret på tidligere svarer IKKE tilbage dagen efter). Og så har du spildt den uges bytur.

Ej, ved godt jeg bitcher lidt nu, men jeg lige har haft gang i et par piger der lod den køre ret langt ud, så jeg er lidt "WTF, you should be happy if I scored you, don't waste my time" i øjeblikket...
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf LadyDay » man 13. aug 2012 13:56

@Kaizen:

Hmm, jo jeg tror pigerne er noget nemmere at komme ind på når man når lidt længere ud på aftenen, dumme kærester er færdig-diskuteret, alle har fået nogle drinks osv.

Mht. "narefisserne". Jeg kan godt følge problemet. Når man er i byen en aften og godt vil have et knald NU, så er det ikke fedt at få et nej! Men pas på at det ikke handicapper dig at du går ind i spillet med en attitude af at være ligeglade med kvindernes personlighed, for det drejer sig kun om sex. Du risikerer at for mange kvinder opdager det, og en del kvinder vil ikke have lyst til sex med dig hvis det er for tydeligt at det er det eneste du vil med dem. Heller ikke selvom de kun er interesserede i et one night stand fra dig. Det virker noget bagvendt, men lad mig prøve at forklare med et eksempel... Jeg havde engang en lille ferie one-night ting med denne drøn lækre mand. Jeg var ikke interesseret i mere end sex. For det første ville det slet ikke være praktisk med en der boede i et andet land, for det andet var han personlighedsmæssigt ikke min type. Vi havde ganske lækker sex, hvilket jeg nød. Men det faktum at han ikke engang kyssede mig farvel om morgenen, ikke havde vist nogen interesse i andet end min seksualitet i løbet af aftenen inden vi endte i sengen osv gjorde at jeg faktisk følte mig lidt billig og tom indeni over det. Og det kommer fra mig, som ellers elsker og dyrker min seksualitet og absolut ikke er nogen uskyldig lille blomst som kun har sex når der er romantiske følelser involveret! Det irriterede mig grænseløst at jeg reagerede sådan! Men jeg tror det ligger i nærmest alle kvinder at de vil føle en eller anden forbindelse ud over det rent kødelige til en mand de har sex med, også selvom de har tænkt sig at smide ham ud så snart der er knaldet færdig. Kvinder vil føle at manden begærer dem og synes de er fantastiske. Intet er større turnoff end at føle man bare var det første hul han kunne få lov at stikke pikken i! Kvinder er indoktrinerede med at man ikke må være billig! Vi ved jo også godt at mænd ikke finder kvinder der er for nemme ret interessante!
Så hvis en kvinde lurer at du absolut kun snakker med hende fordi du vil knalde hende, så vil hun nyde, og føle sig i sin gode ret til, at straffe dig ved at dingle godterne foran dig for derefter at nægte dig adgang til dem!
Noget af det master PUA's tydeligvis kan, er at få kvinden til at føle sig tryg og speciel, og dermed forhindre at hun kommer til at føle sig billig!
Det er naturligvis ikke et spørgsmål om at lyve og bilde hende ind at du er interesseret i mere end sex, men det er et spørgsmål om at lytte til hvad hun siger når i snakker, kærtegne hende på den rigtige måde (f.eks. gå ikke direkte efter ballerne eller brysterne, men stryg hende over håret, nus hende på skulderen, læg en arm om hendes skuldre o.l. først, det giver hende en følelse af tryghed og omsorg. Det skal naturligvis så eskaleres til at røre ved hendes hals, brystkasse (over brysterne først), lænden osv. så du bevæger dig nærmere de mere intime dele og viser at du naturligvis også er interesseret i hende seksuelt.
Det er ihvertfald sådan jeg foretrækker at blive scoret!
Og hvis du ikke kan få hende med hjem første aften, så få et nummer... Piger er jo alligevel mere interessante hvis de ikke giver det væk for let ikk?!

En anden ting jeg synes er smart er at gå frem og tilbage mellem forskellige nærliggende barer/natklubber. Det er naturligvis nemt i Århus hvor de ligger side om side, så man bare får et stempel til hvert sted og så kan gå frem og tilbage mellem 2-3 natklubber. Det er jo en fordel at bounce en kvinde til et andet sted, og det gør at hvis man har snavet en kvinde det ene sted, så er der stadig kvinder der ikke har set det det andet sted som man kan fortsætte med hvis første mulighed ikke er klar på sex. Det kræver dog naturligvis lidt mere at være "til stede" to steder på én gang.

Og når du så har pigers tlf-numre og er klar på at mødes med dem for 2. gang. Så lad være med kun at spille på én hest. Det er helt acceptabelt at have gang i flere på én gang så længe man ikke bevæger sig ud i noget følelsesfnidder med nogen af dem. Hvis først du begynder at tænke i kæreste-halløj med en af dem, så er det naturligvis tid til at fjerne de andre fra billedet.

Anyway, det er bare tanker baseret på hvordan jeg selv fungerer, alle kvinder er ikke nødvendigvis ligesom mig :mr.green: Men jeg tror det er relativt generelt.
LadyDay
Private Johnson

Indlægaf Kaizen » man 13. aug 2012 19:49

Well, jeg faktisk ikke synes de "giver det væk for let", fordi mine social skills topper en del tidligere end deres.

Så når jeg er træt, løbet tør for noget at sige, og synes vi er derhenne, hvor vi burde beslutte om vi skal hjem og sove eller hjem og knalde, er hun overhovedet ikke klar til at forlade festen... plus at hendes buying temperature ofte er dalet lidt, fordi jeg ikke har sagt så meget det sidste stykke tid...

But that's just me and the issues I'm working at right now: viewtopic.php?f=4&t=973&p=3949#p3946

I øvrigt, hvis du kommer forbi København en dag kunne det helt klart være spændende at mødes over en kop kaffe :)
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf LadyDay » man 13. aug 2012 20:29

Ak ja. Kan du ikke få hende derhen hvor du kan invitere hende med hjem (og få et ja) inden det bliver din sengetid ( ;-) ) eller du løber tør for materiale? Det ville jo være en fordel.

Ja det kunne være hyggeligt at diskutere live! Desværre er jeg århusianer, så det er ikke så ofte jeg kommer forbi vor skønne hovedstad. Men det samme gælder naturligvis dig hvis du befinder dig i Århus en dag. Det kunne også være sjovt at se dig i aktion på en bytur! Og samtidig give mig mulighed for at træne mine evner som wing-woman :-D
LadyDay
Private Johnson

ForegåendeNæste

Tilbage til Pigegame