Hvordan fär man ham til at jage?

Find og scor ham du vil have

Hvordan fär man ham til at jage?

Indlægaf SidseMagerit » fre 2. nov 2012 12:23

Jeg har i längere tid väret ret vild med en fyr. Vi ophävede kontakten pga distancen men vi bor nu tät pä hinanden igen. Vi har haft vores förste date som gik godt og snakker nu om at ses igen. Min tidligere erfaing med mänd har vist mig at de godt kan lide at jage. Dette er sä typisk sket fordi jeg ikke VAR interesseret, men blev det senere hen. Altsä de jagede.. fordi jeg flygtede.. När jeg rent faktisk finder interesse for en fyr er jeg typisk opsögende, skriver, inviterer pä dates osv. Hvilket ALTID gär galt. Jeg fremstär äbenbart needy :oops: . Hvilket jeg bestemt ikke er, jeg er bare interesseret og har lyst til at läre vedkommende bedre at kende! Men det med at jage #begrebet# er mig en smule flyvsk. Hvordan fär man ham til at jage? Hvornär föler han at han jager?? Skal man virke sädan lidt kold? Aflyse dates? Er lidt forvirret over denne betegnelse.. Det skal siges han er intelligent, har et godt selvvärd og virker interesseret, sä Vil bare ikke fremstä needy!

Med Venlige Hilsner,
Sommerfuglejagten
SidseMagerit
Fætter kanin

Re: Hvordan fär man ham til at jage?

Indlægaf Kaizen » fre 2. nov 2012 14:01

Jeg har en veninde med lidt det samme problem, at hun er pisse sød og imødekommende, men at fyrene mister interessen fordi hun virker for "nem" (smadder synd fordi det ødelægger en masse gyldne muligheder for alle parter)

Skriver i mest til hinanden over sms og chat?

I så fald ville det være MEGET nemmere at vise dig hvornår du bliver for needy, og foreslå dig hvad du kan gøre.
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf SidseMagerit » fre 2. nov 2012 14:18

Ja.. man virker äbenbart for nem. Eller ogsä er de ikke interesserede.. Jeg skrev sidst, sä nu er del vel ham der skal skrive den näste besked gär jeg ud fra. Skriver (jeg) igen er jeg vel at "betegne" som needy?
SidseMagerit
Fætter kanin

Indlægaf Kaizen » fre 2. nov 2012 14:55

Der kan være en million andre grunde til at han ikke svarer. Det du skal spørge dig selv om er om det er indholdet og/eller timingen der er noget galt med:
Måske stillede du ham ikke et reelt spørgsmål, måske kunne han ikke svare på det lige nu, måske var det du skrev for kedeligt, måske var han i gang med noget andet osv.
Det er svært at udtale sig om for os andre, når vi ikke har set dine sms'er.

Jeg har helt sikkert også en tendens til at være for nem...
Det nyeste eksempel jeg har med dårlig timing er den sms jeg sendte til AU i dag: Min underbevidsthed tænker "uha jeg har ikke hørt noget fra hende siden daten i tirsdags, og hun svarede ikke på den sms jeg sendte i tirsdags (mens hun var til dans), så jeg må hellere sende hende en sms så hun husker mig INDEN hun tager til vild fest i aften.

Resultatet blev at jeg sendte en lidt kedelig "hey hvordan går det"-agtig sms på et tidspunkt, hvor jeg godt kan regne ud at hun sandsynligvis er på universitetet, og meget mere optaget af at lave gruppearbejde og/eller glæde sig til festen i aften, hvor der måske er et par fyre hun har i kiggerten og er spændt på at se om de lægger an på hende.

Der er principielt sets ikke noget i vejen med at skrive kedelige sms'er en gang i mellem, men hvis man sender for mange ligegyldige sms'er af med for kort tids mellemrum bliver modtageren træt af en.

Jeg har fx en pige Y, der gerne vil skrive en hel masse fra morgen til aften, bare for at holde kontakten. Det kan fx tage 4-5 beskeder frem og tilbage med godnat, kram, knus, selv tak, kys osv. bare at få lov at sove.
Personligt ville jeg synes det var ok at skrive enten godmorgen eller godnat, og så sende en sms en gang hver anden dag, hvis der var noget at skrive om. Men jeg er simpelthen tvunget til at være bad guy og lukke den ned hele tiden, hvis jeg overhovedet skal have tid til noget andet.
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf SidseMagerit » fre 2. nov 2012 17:02

Tusind tak igen for svaret. Nej altsä han svarede pä beskeden.. Men for at vende tilbage til en af de andre ting i min besked. Det med at jage........ Hvordan fär man ham til at föle at han er jageren? Virker som det er det mänd nu engang bedst kan lide. Kald det e ur-instinktet.. Passer det?
SidseMagerit
Fætter kanin

Indlægaf Cheriot » fre 2. nov 2012 23:23

SidseMagerit skrev:Jeg har i längere tid väret ret vild med en fyr. Vi ophävede kontakten pga distancen men vi bor nu tät pä hinanden igen. Vi har haft vores förste date som gik godt og snakker nu om at ses igen. Min tidligere erfaing med mänd har vist mig at de godt kan lide at jage. Dette er sä typisk sket fordi jeg ikke VAR interesseret, men blev det senere hen. Altsä de jagede.. fordi jeg flygtede.. När jeg rent faktisk finder interesse for en fyr er jeg typisk opsögende, skriver, inviterer pä dates osv. Hvilket ALTID gär galt. Jeg fremstär äbenbart needy :oops: . Hvilket jeg bestemt ikke er, jeg er bare interesseret og har lyst til at läre vedkommende bedre at kende! Men det med at jage #begrebet# er mig en smule flyvsk. Hvordan fär man ham til at jage? Hvornär föler han at han jager?? Skal man virke sädan lidt kold? Aflyse dates? Er lidt forvirret over denne betegnelse.. Det skal siges han er intelligent, har et godt selvvärd og virker interesseret, sä Vil bare ikke fremstä needy!

Med Venlige Hilsner,
Sommerfuglejagten

Jeg må indrømme jeg ikke rigtigt har kæmpet med lige den slags. Men da jeg også selv er en pige og har hørt om lignende fra veninder, tror jeg at jeg kan relatere nogenlunde til det.

Jeg synes det kunne være interessant lige at høre præcis hvornår det er fyrene mister interessen for dig og hvordan det foregår? Ignorer de dig bare lige pludselig/stopper med at kontakte dig særlig meget, siger de direkte at de har mistet interessen eller hvordan?

Og så som allerede nævnt ville det nok være idéelt hvis du kan sætte din sms-tale med ham herind, så er det lidt nemmere at få et overblik over hvordan en samtale mellem jer foregår :)
"Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars." - Les Brown
Brugeravatar
Cheriot
King Kong

Indlægaf SidseMagerit » ons 7. nov 2012 10:13

Tak Cheriot for din melding!

For at besvare dit spörgsmäl, hvornär begynder de at miste interessen. Jeg har gerne sex med en evt partner allerede pä 2. date. Simpelthen fordi jeg nyder sex, men set i bakspejlet kan for tidlig sex ändre relationens karakter og göre at de mister interessen. Sex bliver istedet omdrejningspunktet, i stedet for samtaler og venskab som vel styrker foholdet til hinanden. Mäske er det derfor dumt at have det for tidligt?! Er der nogle andre der kan nikke genkendende til dette??? Har ikke haft sex med ham endnu, men vi kysser og hygger.
SidseMagerit
Fætter kanin

Indlægaf SidseMagerit » tirs 20. nov 2012 10:35

Nogle svar nogle ideer? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
SidseMagerit
Fætter kanin

Indlægaf kakaomælk » tirs 20. nov 2012 10:47

Halløj her, personligt kan jeg sige at jeg har mest erfaring med at en mand jager når man viser interesse, og så slipper den lidt igen. Sådan lidt hot and cold. Jeg ville dog anbefale ikke at være det helt til ekstremerne. Den ene dag snakker du sødt den anden dag er du en total bitch! Mere sådan med at du ikke rigtig skriver til ham i en kort periode så han ved at du også har andre ting at tage dig til hvilket du helt naturligt burde og bør føle. Hvis du føler dig ensom vil han ikke kunne erstatte den følelse i dig. Sæt dig ned og hør noget godt musik, skriv en kort til en veninde i udlandet, gå på museum, og lad værre med at beskæftige al din levende og åndende tid på at tænke på ham! Med mindre det er varme og gode tanker. Nervøse tanker skal kasseres med det vunvs!! Håber dette hjalp, men ellers et interessant spørgsmål. Kunne være sjovt at høre fra drengene herinde hvad der får dem til at jage? Og er det blot en indledende face? Man behøver vel ikke at fortsætte jagten hvis man er i et forhold tænker jeg...
kakaomælk
Nyklækket

Indlægaf Kaizen » ons 21. nov 2012 01:30

For de fleste mænd har det ikke nogen negativ betydning at have hurtig sex, hvis han ser dig som kærestemateriale (det kan faktisk være et kæmpe turnoff, hvis han ikke er super dygtig til at flirte og/eller har dårlige erfaringer med piger fordi du risikerer at han mister modet hvis du spiller for hard to get).

Hvis du ikke har en awesome personlighed eller generelt prøver at score en der er "out of your league" kan det selvfølgelig godt være en fordel at game ham lidt ekstra, hvis du vil være andet end en midlertidig fuckbuddy. Evt. med et pift af "The Rules".

Det betyder selvfølgelig ikke at han ikke udvikler følelser for dig... det får jeg næsten for alle de piger jeg knalder med i længere tid... hvorvidt de følelser bliver kærestefølelser* handler ret meget om:
- Hvorvidt du kan introducere andre aktiviteter end sex som han har lyst til (fælles interesser, nye ting som i har sammen osv.) **
- Om du er på en måde (opførsel, personlighed, attitude, livsindstilling osv.) der gør at han har lyst til at lave dem sammen med dig.

* og ikke alt muligt andet, fx følelse af omsorg, dårlig samvittighed osv.
** der er ret mange guides på internettet og i dameblade der handler om hvordan man genopfrisker et parforhold ved hjælp af nærhed og aktiviteter og finder gnisten igen.
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Næste

Tilbage til Pigegame