Hvordan fär man ham til at jage?

Find og scor ham du vil have

Re: Hvordan fär man ham til at jage?

Indlægaf Kaizen » ons 21. nov 2012 01:38

Så hvad gør DU for at udvide forholdet til at handle om andet end sex?
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf Cheriot » tors 22. nov 2012 13:37

SidseMagerit skrev:Tak Cheriot for din melding!

For at besvare dit spörgsmäl, hvornär begynder de at miste interessen. Jeg har gerne sex med en evt partner allerede pä 2. date. Simpelthen fordi jeg nyder sex, men set i bakspejlet kan for tidlig sex ändre relationens karakter og göre at de mister interessen. Sex bliver istedet omdrejningspunktet, i stedet for samtaler og venskab som vel styrker foholdet til hinanden. Mäske er det derfor dumt at have det for tidligt?! Er der nogle andre der kan nikke genkendende til dette??? Har ikke haft sex med ham endnu, men vi kysser og hygger.

Min erfaring siger mig nu at det ikke rigtigt gør den store forskel hvornår man har sex. Jeg har i hvertfald uden problemer haft sex med en fyr på 2. eller 3. date hvor det har ført til noget mere seriøst, lige såvel som det nogen gange første er sket lidt senere alt efter hvad der lige er faldet naturligt. Hvis kemien eller interessen for mere end sex i forvejen ikke er der, ændrer det sig nok ikke så meget ved at man venter med at have sex.

Mht. at undgå at hele omdrejningspunktet bare bliver sex handler tænker jeg at det bare handler om at sørge for at skabe mere balance i det?Altså sørge for også selv at foreslå eller tage initiativ til at lave andre aktiviteter sammen, så der er andet end sex der knytter jer til hinanden og gør ham interesseret i dit selskab. Ligesom Kaizen også er inde på.
"Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars." - Les Brown
Brugeravatar
Cheriot
King Kong

Indlægaf Domino » ons 28. nov 2012 00:08

Det er et kæmpe turn-off, hvis det virker at pigen afviser pga. en påtaget forventning om at jeg skal jage. Hvis det derimod bare virker som om pigen er utroligt flyvsk i sine holdninger og hun måske er lidt bange af sig pga. de ting, som jeg nu får op i hende ja så jager jeg ekstremt meget! Dog ville jeg slet ikke gide at jage en pige, hvis hun ligger og varmer op til mig for, så at stoppe det lige før sex'en sker selvom jeg kan mærke hun er mega tændt. Det er netop der hvor turn off'et opstår, da det virker utroligt påtaget fordi hun er bange for ikke at være nok værd. Mit råd er derfor bare følg dine instinkter og bliv ved med, at være pigen der giver opmærksomhed for hvad vil du dog med en person som tydeligvist ikke er parat til at binde sig? Det at have behov for at jage og derefter miste interessen antyder bare, at en fyr stadig er et barn som stadig ikke har fået løbet hornene af sig.
Domino
Happy Meal

Geografisk sted: Aalborg

Indlægaf SidseMagerit » man 3. dec 2012 15:13

Domino skrev: at en fyr stadig er et barn som stadig ikke har fået løbet hornene af sig.

Sjovt du siger det, føler faktisk at fyren jeg dater nu har løbet alle sine horn af sig.
Han er aldrig initiativ-rig, og opfordrer aldrig til noget, men når jeg lægger en billet ind
(typisk en gang om ugen) er der glæde, respond og svar!

Jeg ved at han er meget optaget af sit arbejde, men er det et dårligt tegn,
at han ikke opfordrer til noget med mindre at jeg kommer på banen.

Nok ikke, ved det ikke.. Han er bare en ret anderledes type måske..

Kender i det?
SidseMagerit
Fætter kanin

Foregående

Tilbage til Pigegame