Han har ikke haft sex i 2 är !

Find og scor ham du vil have

Han har ikke haft sex i 2 är !

Indlægaf SidseMagerit » man 12. nov 2012 15:34

Det kan godt väre det er mig der mäske er underlig..

Jeg har lige mödt en fantastisk söd fyr. Vi dater, snakker, gär ud og spiser, alt man nu gör (skrev faktisk om selvsamme fyr i et indläg engang)
og vi er kommet tättere og tättere pä hinanden. Vi har endnu ikke haft sex hvilket jeg som kvinde oplever for förste gang fra en fyr. Han vil vente.
Han fortalte mig, at han tidligere havde haft en käreste som hele tiden ville have sex for at blive bekräftet.. Altsä lidt mod hans vilje til tider lyder det nästen som.
Da de slog op fortalte han at han rent faktisk tänkte (juhuuuu! nu slipper jeg for sex!). Han har dog fortalt mig at han bare gerne vil tage det stille og roligt med mig,
og nyder det vi har nu, men gerne vil have sex! När det sker.. Han har väret sammen med nogle piger i löbet de sidste 2 är, men ingen "penetrering" som han selv sagde.
Kan märke at han ikke er impotent ( ;) ) men synes du alligevel at det lyder en smule mystisk....

Er der nogen herinde der kan relatere til dette pä nogen mäde?
Manglende sexlyst (generelt) over en längere periode?
Eller kan ud fra det skrevne fortälle mig hvad der gär igennem mandens hoved?
Er han en narrepik? (har aldrig mödt en, men kender ordet) hehe.
Lignende historier, räd - whatever - modtages med store klapsalver!
SidseMagerit
Fætter kanin

Re: Han har ikke haft sex i 2 är !

Indlægaf Maverick_xX » man 12. nov 2012 19:15

Det virker MEGET mærkeligt...

Specielt når han nu ikke er impotent.

Det kan selvfølgelig have noget at gøre med nervøsitet og præstationsangst... hvor gammel er manden?
Maverick_xX
Private Johnson

Indlægaf Aze » tirs 13. nov 2012 20:53

Måske får han en form for medicin, som kan give manglende lyst, eller anden grund dertil. For eksempel kan forsinket sædafgang være pga. manglende lyst, eller omvendt, men hvor man altså stadig meget nemt kan få erektion, som du skriver du mærker han får, men hvor han bare ikke mentalt er lige så langt som sin krop. Prøv at tal med ham, om hvad der går gennem hans hoved, når han tænker på sex, og om der er noget der holder ham tilbage. Og så vær forstående overfor problemet.
Aze
Bølle Bob

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Kaizen » tirs 13. nov 2012 21:20

Bare fordi han kan få erektion betyder det ikke at han kan opretholde den længe nok til at gennemføre et samleje... eller ikke bliver impotent når han stresser over at skulle "levere varen"...

Men bortset fra det lyder det ret mærkeligt, måske er han "damaged goods"?
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf SidseMagerit » tors 15. nov 2012 15:53

Tak for jeres svar alle tre,

Han er 39 år hvilket måske kan have noget med sagen at gøre.
Men hvordan tackler jeg det, hvordan åbner jeg for en samtale så vi kan snakke om det?
Måske er han på medicin for hvis han ikke har haft sex i 2 år kunne det godt tyde på manglende sexlyst...?
Selv siger han at han ikke har mødt nogen.. Måske er han bare blevet mere følsom, med hvem han åbner sig op for,
også seksuelt??
SidseMagerit
Fætter kanin

Indlægaf Kaizen » tors 15. nov 2012 18:44

Nu skal man passe på med at overfortolke det mænd siger, tingene er som regel simplere end i piger tror...

Men spørgsmålet er om han har sexdrive nok til din smag... det ville være synd hvis han går og sylter tingene i flere måneder for at "opdrage" dig til at synes en gang sex om måneden er ok...
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf Cheriot » fre 16. nov 2012 10:45

Det lyder lidt specielt, men med det sagt kan det jo sagtens være han bare som person ikke har et særligt stort sexdrive? Det er i hvertfald det første jeg tænker når nu han ligefrem siger han har tænkt ”Juuuhuu, nu slipper jeg for sex!” :? . Det behøver jo ikke skyldes medicin, stress, præstationsangst osv. selvom det også kan være ret gode forklaringer. Der findes jo også personer som ligefrem er aseksuelle og slet ikke har sex, men stadig forelsker sig. Jeg kender godt nok ikke nogen som er det, men bare hørt om det.

Men altså nogen gange kan mænd altså også bare generelt være underlige. Jeg flirtede på et tidspunkt ret heftigt med en bekendt/ven gennem en af mine vennekredse gennem et par mdr. før jeg mistede interessen. Altså der havde altid været en flirt mellem os, men pga. aldersforskel(jeg var 20 og han 30) og sådan var der ikke rigtigt blevet handlet mere på det førhen. Anyways, det endte med at han viste enorm stor interesse for mig, ringede til mig hver aften bare for at hyggesnakke 1-2 timer hvor han altid var utroligt lyttende og interesseret i at høre omkring mig. Og ligeledes på hans eget initiativ sad og hjalp mig (rettede) afleveringer i mikroøkonomi og statistik, fordi det ikke lige var mine yndlingsfag. Og førhen havde han også altid været der for mig hvis jeg havde det svært eller bare havde brug for en skulder at græde ud ved (over telefon dog).
Men med hensyn til at være sammen eller bare mere end at snakke? Tja, så svigtede han hver gang vi rent faktisk havde en aftale om at ses eller mødes. Også selvom vi havde en nok så heftig flirt med ret seksuelle undertoner indimellem og jeg på et tidspunkt foreslog bare at komme over en aften. Så jeg tror fx ikke nødvendigvis at alle fyre er lige interesseret i bl.a. sex.

Hvordan du åbner op for en samtale omkring det?
Det nemmeste ville vel være at spørge ind til det når han selv kommer ind på emnet. Ellers kan du k selv bringe det på banen et tidspunkt hvor der er en afslappet nok stemning til det. Så længe du bare virker oprigtigt nysgerrig når du spørger ham og ikke skræmt eller fordømmende, så kan jeg ikke forestille mig det kan være et problem. :)
"Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars." - Les Brown
Brugeravatar
Cheriot
King Kong

Indlægaf Fsharp » fre 16. nov 2012 12:42

Cheriot skrev:Hvordan du åbner op for en samtale omkring det?
Det nemmeste ville vel være at spørge ind til det når han selv kommer ind på emnet. Ellers kan du k selv bringe det på banen et tidspunkt hvor der er en afslappet nok stemning til det. Så længe du bare virker oprigtigt nysgerrig når du spørger ham og ikke skræmt eller fordømmende, så kan jeg ikke forestille mig det kan være et problem. :)

Enig. I stedet for at gætte på en mulig årsag, så spørg ham. Det viser jo inderst inde bare, at du er interesseret i ham.
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf SidseMagerit » man 3. dec 2012 15:06

Okay nu har jeg snakket med ham om det.
Han har åbenbart haft en kæreste som hele tide ville have sex!
Hvilket har ændret hans perspektiv. Han vil have sex når han har lysten til det.
Lidt på hans præmisser..... Hmmmm

- Men nu er der noget nyt, som I gerne må hjælpe mig med at greje..

Han kan ikke komme med mindre han selv afslutter. Hvilket jeg synes er lidt ærgeligt.
Føler ikke helt at det er mig der tilfredstiller ham. Det gør jeg jo, men ikke til ende.
Er det noget han gradvis kan lære? Andre der har mødt en mand, eller er mand med samme vane!??!?!?!
SidseMagerit
Fætter kanin

Indlægaf Kaizen » tirs 4. dec 2012 23:51

Hvad mener du med "selv afslutter"? At han er nødt til at onanere?
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Næste

Tilbage til Pigegame