Vil han bare være venner? (kill me softly..)

Find og scor ham du vil have

Vil han bare være venner? (kill me softly..)

Indlægaf Kamillethe » fre 21. dec 2012 11:33

Hej allesammen! :?: :?: :?:

Jeg har kigget lidt herinde og syntes at det virkede som et godt sted med masser af gode råd at finde.
Nogle om sex andre om kærlighed, men i mit tilfælde må det omhandle kærligheden.

Jeg har datet en fyr i den sidste måneds tid eller to. Vi mødtes engang for to år siden i Berlin, og har ikke rigtig kunnet slå ham ud af hovedet.
Da jeg fik et job tilbudt her i Berlin tænkte jeg okay, lad os få prøvet det her af, og se om det virkelig var så fedt som jeg huskede det. :P

Det var det. I starten foreslog jeg dog om vi måske i stedet skulle være venner, da jeg også følte at der potentielt lå et super fedt venskab i det vi havde, og ville ikke ødelægge den for en kort romance. Han havde det på samme måde, men havde stadig lyst til at kysse med mig. Og det vi gjorde. Tit gik jeg dog og følte at vi mere var venner, end to håbløst forelskede, men vi blev ved med at kombinere venskabelige øjeblikke med kys og sex. Det føltes virkelig som et forhold på mange måder, men manglede lidt at høre at vi var kærester, og mærke at han gav hen til det fuldt ud.

Vi tar så snakken en aften, og jeg finder ud af at han har præcis de samme følelser!, men at han synes der er for mange år imellem os. Han er 36 jeg er 26. Han er også den ældeste jeg nogensinde har været sammen med men vi føles ret jævaldrende. Vi har mange fælles interesser og samme humor, og han synes selv at alt andet spiller, men at han er bange for alderen. Han har tidligere haft yngre kærester som har forladt ham, eller været ham utro, og dette tilskriver han "den unge alder", som er mere åben overfor forandringer og ændringer hvor han selv ser sig som et rutinemenneske som ikke længere laver så mange nye krumspring.

Hvis vi bliver kærester vil jeg have overhånden, siger han, og måske gå fra ham en dag, og så sidder han tilbage ældre og alene og skal til at finde en ny kæreste igen.

Havde aldrig tænkt på at alderen kunne være et problem, var mere i tvivl om hans følelser, men de er der tilsyneladende. Nu er han taget afsted på en længere "ferie", og kommer tilbage om en månedstid. Vi afsluttede det sådan pænt. Han syntes at vi skulle starte på en frisk igen når han kom tilbage, han vil stadig bevare vores venskab og han kaldte mig sin bedste ven. Jeg sagde ærligt at jeg ikke kunne se hvordan det skulle fungere, da jeg havde de følelser, og at jeg nok havde svært ved at møde en ny hvis vi hele tiden hang ud. Han fortalte mig at jeg var meget værdifuld for ham, og at vi nu skulle tage på juleferie hver især og tænke lidt over det hele. :idea:

Vi har skrevet en smule sammen, hvor hans sidste besked var venskabelig / og rigtig sød, han er generelt en meget sympatisk mand. Jeg har ikke tænkt mig at skrive tilbage nu, der var heller ikke nogle spørgsmål. Tror ikke der kommer noget godt ud af at skrive mere..? Men et venskab? (kill me softly). Jeg ved at han er mentalt og fysisk er tiltrukket af mig, men at alderen er for stor. Jeg må gå ud fra det er en reel bekymring når han highligter det sådan, men kan ikke lade værre med at tænke at det er en undskyldning. :?:

God råd modtages derfor af hjertet tak.
Er det hele ovre på hans banehalvdel? - han ved godt hvor jeg står.
Har ændret mine negative tanker og tænker nu positivt og fremad, og overvejer også om han virkelig er det værd.
Synes allerede jeg har gjort rigeligt.. Praktisk talt flyttet til hans by for at se om det kunne fungere, og bare været totalt omstillingsdygtig ud fra hans behov.
Han ved i øvrigt ikke at jeg flyttede hertil pga ham, er bange for han ville syntes det var sindssygt. Det som taget ud af en Fritzgerald-novelle.

På forhånd tak!
Den halvtossede :)
Kamillethe
Gummi Tarzan

Re: Vil han bare være venner? (kill me softly..)

Indlægaf Satans yngel » fre 21. dec 2012 20:07

Alder det er bare et tal. Og i den situation 36-26, der synes jeg ikke 10 år er voldsomt meget. Så nej alderen er ikke for stor. Det er mundlort og vrøvl af dimensioner.

Måske han bare ikke gider at binde sig?. Situationen passer ham perfekt. Han har noget bekræftelse i dig og får samtidigt dækket nogle seksuelle behov. Derudover kan han med god samvittighed hygge sig andre steder - i er jo ikke kærester.

Mit råd. Hvis du vil ham. Vend tallerkenen. Lad ham komme til dig. Spil kostbar. I er IKKE kærester. Det er uattraktivt af helvedes til at han PRÆCIS ved hvor du står.. "tag mig hvis du vil ha mig". Vis ham at du er værd at kæmpe for.

I øvrigt ja, du har så afgjort gjort rigeligt. Giv det dette sidste skud, and thats it! Ellers videre i systemet.
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Brugeravatar
Satans yngel
MacDaddy

Indlægaf Kino » lør 22. dec 2012 16:01

Forstår ikke hvordan du kan være så meget i tvivl når han fortæller de direkte hvad der bekymrer ham.

Han er usikker på unge kvinder og er bange for at give sig fuldt til et forhold der potentielt kan efterlade ham endnu ældre, ensom og såret.

Hvis du er interesseret i mere end et venskab må du simpelthen vise ham, at du ikke har tænkt dig at være ham utro eller være sammen med ham indtil du kan bytte ham ud med en yngre model. Det er klart, at han grundet tidligere oplevelser ikke stoler på unge kvinder (eller måske ikke stoler på han selv kan holde på dem) og derfor er tilbageholdende.

Tror ikke Satans yngel helt har forstået situationen (no offense)
Kino
Seargeant O'Hara

Indlægaf Satans yngel » lør 22. dec 2012 20:04

Det er klart hun er i tvivl når han opfører sig så tilbageholdende.

Jeg har fint forstået situationen Kino. Manden er bange for at binde sig pga. tidligere oplevelser. (siger han, hvem ved, måske opdigtet). Hvorfor skal hun straffes for hans tidligere oplevelser? Eftersom hun foreslår at være kærester med ham, så er det ret underforstået at hun ønsker at binde sig kun med ham. Det må da alt andet end lige være den ultimative måde at vise at man vil ham.

Jeg står stadig fast i at du skal trække kostbar kortet og vise ham hvad han har at miste. Uanset hvad, hvis han ikke vil kæmpe lidt for dig, så var du måske ikke så vigtig for ham alligevel og så har han ikke set dig som kærestepotentiale anyways.
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Brugeravatar
Satans yngel
MacDaddy

Indlægaf Kamillethe » søn 23. dec 2012 14:39

Tusind tak for begge jeres svar.

Jeg ser her to råd:
Enten skal jeg vise ham at jeg fortsat er interesseret og dedikeret eller også skal jeg hive det kostbare kort frem.
Under alle omstændigheder er vi begge på juleferie nu, så vil give ham lidt tid og og lade ham mærke efter, og give ham rum til at tænke på alle de fede øjeblikke vi allerede har delt med hinanden.

Han har haft nogle ret dårlige forhold og tør ikke satse, men kærlighed er vel altid et sats. Men det heller ikke fedt for mig, hvis han allerede ser dommedag i mine øjne.

Har lidt på fornemmelsen at hvis jeg ikke tager et par skridt mere efter noget tid, så lader han det glide ud i sandet. Men vi skal ses igen. Men måske bare som venner. Så måske jeg skulle vente og se, .. Ved det ikke helt. Er også lidt bekymret for at ryge over i vennekassen, hvis jeg forbliver tavs.

Alt har været ret forsigtigt med ham i øvrigt, så intet under at han heller ikke binder sig *knips* sådan der.

Sød og dedikeret? Eller afventende og kostbar?
Kamillethe..
Kamillethe
Gummi Tarzan

Indlægaf Fsharp » man 7. jan 2013 12:39

Kamillethe skrev:Under alle omstændigheder er vi begge på juleferie nu, så vil give ham lidt tid og og lade ham mærke efter, og give ham rum til at tænke på alle de fede øjeblikke vi allerede har delt med hinanden.

Status? Har du hørt noget fra ham?
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf Kamillethe » man 7. jan 2013 14:56

Hej, Tak fordi du følger op Fsharp!

Ja.. Så status er at jeg skrev god jul og hørte ikke noget....

I går skrev jeg så igen inde på et andet forum hvor vi begge er, bare sådan en henslængt besked som han svarede meget hurtigt på.
"Hej, troede du var sur?" .... Blev lidt overrasket. Svarede "nej da, skrev da god jul". Hvortil han svarede at han troede folk skrev god jul, fordi de var sådan lidt sure....

- hvad skal det betyde?

Nu skriver vi lidt sammen, men føler helt klart det er mig der hiver i trådene,
Men han virker glad og positiv i sine svar!
Fandt nogle billeder, jeg ved han vil kunne lide og sende dem til ham senere idag.

Hvordan klarer jeg mig? :)
Kamillethe
Gummi Tarzan

Indlægaf Fætter Stream » man 7. jan 2013 16:07

Jeg tror du klarer det godt :) Du skal bare lade være med at fucke op og håbe på han bare har brug for noget tid. Jeg har svært ved at forstille mig at det med alderen - og du kan jo heller ikke gøre noget ved hans tidligere erfaringer med unge skanks - virkeligt kan holde ham væk, hvis han er tiltrukket.

Så altså lige "pinge" ham en gang imellem så han ikke kan glemme dig men uden at presse ham. Vi hader nemlig at blive presset.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Kamillethe » man 21. jan 2013 16:30

Hej igen herinde,

Nu skrev vi sammen i sidste weekend,
men har så ikke hørt fra ham i en uge..

Det virker da som om at han ikke er interesseret....
Det med at 'pinge', lyder fint, men hvor lang tid pinger man nogen..?

Er der umiddebart nogen som får noget andet ud af samtalen her?

Taaaaaaaaak!
Kamillethe
Gummi Tarzan

Indlægaf Satans yngel » tirs 22. jan 2013 10:41

Jeg er enig med dig. Hvis han var interesseret ville han tage mere initiativ.

Lad mig gerne ridse det lidt hårdere op.

Han gider dig ikke. Han vil ikke binde sig med dig. Han ligger højst sandsynligt og horer med andre duller. Hvis han gad dig ville han vise mere interesse / tage mere initiativ. Du kan umiddelbart godt komme i bukserne på ham igen. Men det kræver at du er mere tilgængelig, da planen er du kan blive brugt som et bootycall, ligesom de andre han har/ til der kommer en som er kærestemateriale.

Jeg synes du får ingenting ud af at pinge ham mere. Det er bare som den lille irriterende søster som prikker til en hele tiden. Det er 100% op til ham, eller det er det så ikke!. Der er forhelvede masser af andre fyre derude. Accepter at sådan får det desværre engang i mellem og så videre i teksten. Du kan ikke bruge hans opførsel til noget som helst.
Brugeravatar
Satans yngel
MacDaddy

Næste

Tilbage til Pigegame