Flirt & kom i "state" girl version

Find og scor ham du vil have

Flirt & kom i "state" girl version

Indlægaf Athena » lør 12. jan 2013 14:37

Tror alle kvinder kender det med, at der er dage, hvor man føler at man er en anelse overset. Det kan være ret svært at flirte eller at møde nye mennesker, hvis man egentlig føler sig en anelse usynlig, eller at ingen lægger mærke til en. Det er en barriere jeg tit selv slås med at overkomme, men her er et par råd jeg har opdaget virker sådan okay/godt.

Find din sang hvilken som helst sang, som gør dig glad, giver dig lyst til at danse og får dig i et humør, hvor du føler at du er klar til at indtage verden. Hype dig selv op med nogle gode veninder inden i bytur, flatter hinanden, kram, dans og hav det vildt sjovt sammen mens i "forfester". På den måde har aftenen allerede en god vibe for dig, så ligemeget hvad der sker herefter, har du allerede haft det sjovt.

Sammenlign dig ALDRIG med andre piger
Lige meget hvor godt du ser ud, vil der altid være en med længre stænger, pænere læber, flottere make up, dyrere tøj. Det er ligegyldigt hvor godt du gør det, for der vil altid være en der er lidt bedre til noget, end du er. Til gengæld kan du være sikker på, at andre kvinder også misunder et eller andet ved dig. Sammenligning er ret ligegyldigt, for du ser ud som du gør, uanset hvordan alle andre ser ud. Så own det du har. Hvis du har lyst til at smide nogle kg, så gør det, hvis du vil have kjoler på, så køb nogle der flattere din kropsform. Det er virkelig vigtigt at have det godt i sit eget skind, for når man har det, skinner man på en måde, som bliver opfanget af omverden som overskud og "Jeg har noget at give". Og det kan resten af verden vældig godt lide.

Når du træder ind i et rum, diskotek, whatnot så brug de første par sekunder på at tage en dyb vejrtrækning og finde en god følelse i maven, af at du kan klare hele verden. Mærk hvordan dit ansigt lysner op, og at du virkelig kan alt du vil. Giv slip på dine hæmninger lidt, og lad dig selv indtage af rummet.

Hav humor. Hvis noget ikke går som du ønsker, så lad være med at tage det alt for seriøst - du SKAL ikke klare dig godt i alle situationer, og du behøver ikke være bedste venner med hele verden.

Øjenkontakt er virkeligt det som gør forskellen. Hvis du har alt det selvtillid, vi lige har brugt nogle minutter på at bygge op, så kan det tydeligt ses i dine øjne, og det er skide tiltrækkende for mænd. Det er også vildt tiltrækkende når du ser en mand, der giver dig "turen" med øjnene samtidig med hans smiler - så ved du, omend ikke andet, at der er en "der godt ku'" dig.
Øjenkontakts delen kan være utrolig intimiderende for nogle, især hvis man ikke har det så godt med sit udseende eller sit humør den pågældende dag. Jeg tror man skal flirte, fordi man vil møde mennesker, og ikke for, at de skal få en til at føle sig mere værd. Bekræftelsessøgende adfærd opfattes ofte mellem linierne og kan fortolkes som pisse irriterende.

Jeg tror egentlig ikke, at der er noget som helst her i livet, der virker inden man har fået styr på sit selvværd. Men ja. De aftenener hvor det er helt galt, kan de rette mennesker, den rette musik og rette indstilling sagtens vende det hele op til pure luxury.

Hvis du en dag er i state, og ikke føler, at du får den opmærksomhed du selv synes du fortjener, så lad være med at tage det for tungt - du skal have det godt for din egen skyld, og ikke for andres. Så husk at have det sjovt.

And remember : don't be an asshole. Du vil altid blive tilnærmet af mænd du synes er nederen, klamme, mærkelige, osv. Det betyder ikke, at du skal være en idiot - for det første fordi det er et mega kompliment til dig, at de synes lige netop du, er den de vil snakke med, og for det andet, så slås de selv med et eller andet. Du behøver ikke snakke med dem vildt længe, men der er ingen grund til at være nedværdigende eller ond imod dem. Sig hej, og afvis dem lettere og elegant.
Do not leave me in a room alone with an attractive man - I will seduce him.
Brugeravatar
Athena
Hoodoo Master

Geografisk sted: Copenhagen

Re: Flirt & kom i "state" girl version

Indlægaf Ross » lør 12. jan 2013 18:42

Hmm, interessant. Kan I bruge en wing (fyr) til at komme i state måske og hvordan ville det fungere? Jeg overvejer at winge for et par veninder der gerne vil score fyre de mener er lidt over deres status og hvis jeg kunne "pumpe" deres state ville det være ret optimalt.
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Indlægaf Athena » lør 12. jan 2013 19:59

Ross skrev:Hmm, interessant. Kan I bruge en wing (fyr) til at komme i state måske og hvordan ville det fungere? Jeg overvejer at winge for et par veninder der gerne vil score fyre de mener er lidt over deres status og hvis jeg kunne "pumpe" deres state ville det være ret optimalt.

Det kan man sagtens, men hvis jeg skulle varme op med en fyr alene, er der temlige store chancer for, at jeg ville ende med at være sammen med ham, og ikke komme nogle vegne. :p Så det kræver nok at man er en mindre gruppe, eller at han er homo.
Brugeravatar
Athena
Hoodoo Master

Indlægaf Ross » søn 13. jan 2013 06:32

Det var det jeg var bange for, prøvede engang at at hjælpe en veninde og det endte præcis med at hun var sammen med mig inden aftenen overhovedet begyndte. Tænkte at det bare var mig, men det er åbenbart generelt.. Det er faktisk ærgerligt. Hvordan kan fyre så overhovedet hjælpe piger medmindre de er gay?
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Indlægaf Athena » søn 13. jan 2013 11:54

Ross skrev:Det var det jeg var bange for, prøvede engang at at hjælpe en veninde og det endte præcis med at hun var sammen med mig inden aftenen overhovedet begyndte. Tænkte at det bare var mig, men det er åbenbart generelt.. Det er faktisk ærgerligt. Hvordan kan fyre så overhovedet hjælpe piger medmindre de er gay?

Hvis det var et par veninder, tror jeg sagtens det kan fungere. :) Ellers så er det jo bare igennem komplimenter, smil og sørge for at vedkommende generelt har det sjovt og more sig. :)
Brugeravatar
Athena
Hoodoo Master

Indlægaf Cheriot » tirs 15. jan 2013 00:59

Ross skrev:Hmm, interessant. Kan I bruge en wing (fyr) til at komme i state måske og hvordan ville det fungere? Jeg overvejer at winge for et par veninder der gerne vil score fyre de mener er lidt over deres status og hvis jeg kunne "pumpe" deres state ville det være ret optimalt.

Det kan man sagtens IMO. Ligesom man kan få pumpet sit "state" af en veninde, kan man jo på samme måde få det af en ven. Altså umiddelbart bare ved at være i godt humør og lade dit "state" og gode energi smitte af overfor hende - i stedet for omvendt. Og fx hvis hun i løbet af aftenen bliver lidt træt, stille eller i dårligt humør, så bare sørge for at hive hende med ud på dansegulvet eller andet for at få hende til at smile og grine igen. Og ellers bare ærlige komplimenter når det passer ind. Men det er jo egentlig også basalt set det Athena nævner.
"Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars." - Les Brown
Brugeravatar
Cheriot
King Kong

Indlægaf Ross » tirs 15. jan 2013 12:32

Ja, jeg testede det forleden, altså at være den maskuline pandang til en veninde og det virkede fint, men spurgte ind og det var vist ikke mere end hvis de havde haft en veninde med i byen i stedet, de blev dog approached meget mindre da jeg var med. Hvilket jo er godt og skidt alt afhængig. Jeg skal i byen i morgen aften med 2 piger, så der vil jeg prøve om det har en effekt hvis man flirter lige til grænsen for hvad man må som venner med dem først og se om det putter dem mere i state.. FOR SCIENCE!
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Indlægaf Athena » tors 17. jan 2013 03:11

Ross skrev:Ja, jeg testede det forleden, altså at være den maskuline pandang til en veninde og det virkede fint, men spurgte ind og det var vist ikke mere end hvis de havde haft en veninde med i byen i stedet, de blev dog approached meget mindre da jeg var med. Hvilket jo er godt og skidt alt afhængig. Jeg skal i byen i morgen aften med 2 piger, så der vil jeg prøve om det har en effekt hvis man flirter lige til grænsen for hvad man må som venner med dem først og se om det putter dem mere i state.. FOR SCIENCE!

hahaha, for science <3
Brugeravatar
Athena
Hoodoo Master

Tilbage til Pigegame