Hvordan flirter man som pige? (Nu med billedeksempler)

Find og scor ham du vil have

Hvordan flirter man som pige? (Nu med billedeksempler)

Indlægaf Athena » tirs 5. feb 2013 18:56

Skaber den her tråd, for at sætte billeder på, hvordan piger flirter. Både det åbenlyse, og det knapt så tydelige.

Efter at have røget en joint og pustet røgen lige ind i ansigtet på ham, læner Catherine Zeta-Jones sig lige ind, smiler til ham, og trækker sig derefter væk igen. Meget nice scene egentlig, og kan vel gøres uden jointen.

EDIT : Tænker netop denne er super brugbar i byen, hvor man alligevel er nødt til at være tæt på hinanden, når man taler sammen, for at kunne høre hvad den anden siger. Så helt tæt på, og efterlign bevægelsen.

Billede
Billede
Billede
Do not leave me in a room alone with an attractive man - I will seduce him.
Brugeravatar
Athena
Hoodoo Master

Geografisk sted: Copenhagen

Re: Hvordan flirter man som pige? (Nu med billedeksempler)

Indlægaf Kaizen » tirs 5. feb 2013 21:09

Har virkelig svært ved at forestille sig nogen danske piger flirte på den måde, med mindre de allerede har sex med fyren...

Måske hvis han er mega chodet, men ville hun så ikke være blevet træt af at han ikke tog initiativ for længe siden?

Edit: Please change the world for the better ;)
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf Athena » tirs 5. feb 2013 23:23

Kaizen skrev:Har virkelig svært ved at forestille sig nogen danske piger flirte på den måde, med mindre de allerede har sex med fyren...

Måske hvis han er mega chodet, men ville hun så ikke være blevet træt af at han ikke tog initiativ for længe siden?

Edit: Please change the world for the better ;)

Jeg kunne godt finde på at gøre det der, og for den sags skyld andre tilnærmende ting. Jeg fieldtester det ^^. Men ja, det er svært for danske piger at opføre sig som del af det feminine køn nogle gange. Tror bare mænd skal være lidt mere standhaftige, så de bliver nødt til det.
Brugeravatar
Athena
Hoodoo Master

Indlægaf Athena » tirs 5. feb 2013 23:37

De her scener er fra Kat Dennings i "Daydream Nation".. Læg mærke til kropssproget, og jeg poster også et lille klip fra filmen, hvis jeg en dag finder det på youtube. Samtalen har jeg selv testet og den virker.

Jeg fandt ikke videoerne på youtube, me de er på tiny pic, som jeg kan linke til.Video til den 1 Se videon til den 2 her

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Herefter går hun efter en vinflaske (som er de 3 billeder længere nede), og han prøver at stoppe hende, hvor samtalen så går således :
Ham : This is like when people describe a car crash happening in slow motion.
Hende : You need to relax. I am the one seducing you. Besides, I find you very handsome.
Voice over : My mom once told me that if you ever want to make a man happy, flatter his vanity, tell him he's handsome. She said not to bother calling him interesting or clever because that's what their bosses and colleagues are for. But every man carries a secret dream of being handsome and desperately yearns to be recognized as such.”

Billede
Billede
Billede

Og så lidt senere i filmen

Billede
Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
Athena
Hoodoo Master

Indlægaf Fsharp » tirs 5. feb 2013 23:59

Interessant. I begge tilfælde indeholder hendes flirt et element af at blotlægge eller berørere sårbart område som hals eller brystparti.
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf Fætter Stream » ons 6. feb 2013 00:58

Fsharp skrev:Interessant. I begge tilfælde indeholder hendes flirt et element af at blotlægge eller berørere sårbart område som hals eller brystparti.
Det står der i alle kropssprogsbøgerne at de skal - men sjældent man ser det så tydeligt som der IRL

De fleste piger tør vel ikke bruge det der heavy-gun flirt signaler? Har set nogen få, en 3-4 stykker der kunne se sådan der ud - og de var syyygt populære
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Fsharp » ons 6. feb 2013 01:14

Stream skrev:De fleste piger tør vel ikke bruge det der heavy-gun flirt signaler?

Grunden til at det er lavet så tydeligt på film, er vel at selv de mest tungnemme mænd iblandt publikum skal kunne fatte at hun flirter max :D
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf Athena » ons 6. feb 2013 09:41

Stream skrev:
Fsharp skrev:Interessant. I begge tilfælde indeholder hendes flirt et element af at blotlægge eller berørere sårbart område som hals eller brystparti.
Det står der i alle kropssprogsbøgerne at de skal - men sjældent man ser det så tydeligt som der IRL

De fleste piger tør vel ikke bruge det der heavy-gun flirt signaler? Har set nogen få, en 3-4 stykker der kunne se sådan der ud - og de var syyygt populære

Jeg tror helt sikkert jeg vil til at bruge det, nu hvor at jeg er vanvittigt ligeglad med afvisninger. Men mand, det tog lang tid at komme dertil, hvor jeg ikke ville tage en afvisning personligt. Så håber da, at du har ret, og det bliver succes.
Brugeravatar
Athena
Hoodoo Master

Indlægaf Fætter Stream » ons 6. feb 2013 13:10

Du ku se nogen film med Marilyn Monroe ... hun skulle have brugt lang tid på at øve sig i det.

FSharp - det har du sikkert ret i :)
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Athena » ons 6. feb 2013 23:03

To klassiske eksempler, og tænker at se flere superhelte(Antihelte) film igennem, da de gerne er spækkede med denne slags kvinder.

Cameron Diaz I masken, nr 2 er klippet lidt irriterende, men man får en ide.

Og så Jessica Rabbit, ret klassisk.

Brugeravatar
Athena
Hoodoo Master

Næste

Tilbage til Pigegame