Hvordan flirter man som pige? (Nu med billedeksempler)

Find og scor ham du vil have

Re: Hvordan flirter man som pige? (Nu med billedeksempler)

Indlægaf Ross » ons 6. feb 2013 23:21

Jessica Rabbit er en klassiker - hvis man som pige kan køre så rå seksualitet så har man opmærksomheden fra ALLE mænd (også de homoseksuelle) i rummet. Ja selv kvinderne bliver en smule bi' vil jeg tro..
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Indlægaf Athena » fre 8. feb 2013 12:56

Ross skrev:Jessica Rabbit er en klassiker - hvis man som pige kan køre så rå seksualitet så har man opmærksomheden fra ALLE mænd (også de homoseksuelle) i rummet. Ja selv kvinderne bliver en smule bi' vil jeg tro..

Selvom tanken er fristende sker der følgende IRL : De fleste mænd er pussies, og sådan en stærk over-ruling seksualitet har det med at skræmme mange mænd væk fra at approache, og tiltrække de typer som jeg måske ikke er interesseret i at spendere vanvittigt lang tid med (Og tvivler på, de går efter mig, for at have mig i det lange løb). Men det at kunne inkorporere det overfor bestemte mennesker, det tror jeg er utrolig brugbart.
Do not leave me in a room alone with an attractive man - I will seduce him.
Brugeravatar
Athena
Hoodoo Master

Geografisk sted: Copenhagen

Indlægaf Cheriot » søn 10. feb 2013 00:30

Fantastisk tråd - Jeg kan godt lide du har fundet så mange eksempler! :)

Det bliver spændende at høre omkring erfaringer med det, når du får givet dig i kast med at prøve noget af det.
"Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars." - Les Brown
Brugeravatar
Cheriot
King Kong

Foregående

Tilbage til Pigegame