Daygame? One shot...

Find og scor ham du vil have

Daygame? One shot...

Indlægaf Circe » fre 22. feb 2013 16:24

Hey girls!

Melder mig på banen som ny ;-)
25 år, studerende, særdeles uerfaren i praksis - men det her har altid interesseret mig - og har et solidt teoretisk fundament.

Jeg gider faktisk ikke byen.. Jeg går på et studie, der er temmelig kvinde-domineret, så jeg møder ikke ret mange mænd generel. - og lidt træt af online-dating: ALT for meget skriveri og for lidt potentiale og benefit, når det kommer til stykket.

Mit spørgsmål er - daygame? Kan vi kvinder gøre det? I kantinen, i træningscentret, på gaden... Vi taler om fremmede fyre, man måske aldrig ser igen, så det kan være, det er én chance man har. Hvordan overkommer med som pige AA - og kan man overhovedet lave approach uden at skræmme livet af den stakkels mand? :D

Er klar på sjove udfordringer... Jeg kommer til at rødme til op over begge ører, but what the... :lol:

- Circe
Brugeravatar
Circe
Uglúk of Isengard

Re: Daygame? One shot...

Indlægaf Ross » lør 23. feb 2013 18:35

Har faktisk selv tænkt en del over hvordan eventuel kvinde game og daygame fungerer og har på mit studie prøvet at observere hvordan piger gør når de vil flirte og bliver nød til at starte kontakt.. og har prøvet at snakke med veninder osv om det.

Men det er vist et lidt uudforsket emne - jeg forestiller mig dog at en effektiv måde ville være at peacocke (tage noget specielt tøj, et unikt smykke / noget tydelig blikfang på) og så approache de fyre man finder interessante med noget praktisk/et spørgsmål etc, men samtidig forsøge at være meget åben og smilende i sit kropsprog. De fleste drenge, hvis de er interesseret, vil så forhåbentligt tage chancen og komplimentere dit blikfang.. Hvilket åbner op til samtale og derefter er det jo bare at starte en rolig flirt, med øjnene, mild berøring osv osv - som I jo gør i forvejen.

og farligt navn..
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Indlægaf Athena » lør 23. feb 2013 19:23

Jeg tager ikke på strøget og daygamer som drengene gør, men jeg flirter da med folk jeg møder på min vej, hvilket jo får mennesker til at smile - har dog aldrig gået efter numberclose eller det som ligner.

Kvinder kan SAGTENS daygame, og tror endda det er nemmere for os, end det er for mændende. Vi kan jo åbne med den klassiske "Undskyld mig, ved du hvor x ligger?" og hvis du er heldig skal han samme vej, og i kan følges og snakke lidt (:
Do not leave me in a room alone with an attractive man - I will seduce him.
Brugeravatar
Athena
Hoodoo Master

Geografisk sted: Copenhagen

Indlægaf Kaizen » lør 23. feb 2013 20:50

Er også ret nysgerrig efter hvordan du kunne få det til at virke. Sig til hvis du skal med ud og daygame i København en dag :)
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf Circe » lør 23. feb 2013 21:28

Ross: Man bliver nødt til at agere lady-kriger, hvis man skal omgås mænd med denne... hobby! :D Men er vist mest kriger i fitness... Men farlig - måske er det i virkeligheden charme og smil, der kan være mest farligt ;)
Peacock - kunne helt sikkert fungere for at få opmærksomhed.. Men det kan også signalere alpha female! Tør mænd så overhovedet gribe invitationen? Så i øvrigt Streams indlæg med tip om, at mænd ikke kan lade være med at hjælpe, hvis en kvinde har brug for det. Så måske en approach, hvor man skal have hjælp til et eller andet...

Athena må jeg spørge. Én pige til en anden - hvad er egentlig dit formål med at være her? Hvis du ikke daygamer; studerer du så bare det mændene gør i byen eller andre steder eller er det her bare enormt fascinerende læsning? :P

Kaizen! Det vil sikkert være enormt underholdende for dig at se mig in action - nu hvor jeg ALDRIG før har prøvet nogen lignende.. Men jeg er fantastisk wing woman ;-) for veninder, venner... Ja, dér tør jeg godt! Men kan være i løbet af de kommende to uger!
Brugeravatar
Circe
Uglúk of Isengard

Indlægaf Athena » lør 23. feb 2013 21:42

Circe skrev:Athena må jeg spørge. Én pige til en anden - hvad er egentlig dit formål med at være her? Hvis du ikke daygamer; studerer du så bare det mændene gør i byen eller andre steder eller er det her bare enormt fascinerende læsning? :P

At gå efter specifikke mennesker er en ting, at gå efter folk man kigger på på gaden er noget andet. Og jeg har ikke behov for at åbne random folk på gaden, især ikke da der er ret lille sansynlighed for, at særligt mange af dem, er nogen man ender med at snakke med igen. Jeg forstår ikke helt, hvad det er du spørger om.. Hvad laver jeg her? Jeg er her, fordi mange gamere interessere sig for selvudvikling, derfor er de meget dejlige at snakke med, for sådan en som mig. Og jeg har manglende selvtillid overfor mænd, medmindre jeg ved de er interesseret i mig, så det er områder jeg ønsker at arbejde på. Men ikke for at daygame. :p Mænd er simpelthen for besværlige *Joke*.
Do not leave me in a room alone with an attractive man - I will seduce him.
Brugeravatar
Athena
Hoodoo Master

Geografisk sted: Copenhagen

Indlægaf Ross » lør 23. feb 2013 21:57

Circe skrev:Ross: Man bliver nødt til at agere lady-kriger, hvis man skal omgås mænd med denne... hobby! :D Men er vist mest kriger i fitness... Men farlig - måske er det i virkeligheden charme og smil, der kan være mest farligt ;)

Det er klart en stil, tror ikke der er noget der skrevet i sten i det her felt. Men det skal du nok finde ud af :) (og farlig var i forhold til Circe, den onde Nymfe/Heks i Odysseen)

Circe skrev:Peacock - kunne helt sikkert fungere for at få opmærksomhed.. Men det kan også signalere alpha female! Tør mænd så overhovedet gribe invitationen?

Altså jeg tænkte mere noget roligt, som et flot smykke eller noget åbenlyst blikfang det er svært ikke at kommentere. Jeg går tit i pænt jakkesæt med vest og slips etc, det påpeger random mennesker ret meget, så det er f.eks. en form for "normal" peacocking der åbner et set af sig selv, så at sige. Tænkte piger nok kunne slippe afsted med det samme, da I netop i kraft af jeres køn er forventet at gejle lidt.

Circe skrev:Så i øvrigt Streams indlæg med tip om, at mænd ikke kan lade være med at hjælpe, hvis en kvinde har brug for det. Så måske en approach, hvor man skal have hjælp til et eller andet...

Helt sikkert og det tror jeg faktisk kunne fungere rigtig godt - du rammer lige ind i mænds "jeg er awesome, hjælpsom og mandig" ego og plejer det..

Snakkede faktisk lige med en pige her imorges om mænds forventninger og ego og hvordan hun gik til det - hun brugte meget hvad hun kaldte sit "femme fatale" blik, hvilket jeg må indrømme også virkede ret meget på mig. Det der hvor I kigger sulten ud af øjenkrogen eller over glasset med et halvt smil etc. og bare ser super selvsikre ud. Det kan nok også bruges.

Men det samme gør sig nok gældende for piger der vil forsøge at være udadgående og "aggressive" at man skal ligge sine forventninger og sit ego fra sig. For jer altså ikke at tage en afvisning personligt.
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Indlægaf Circe » søn 24. feb 2013 22:44

Athena.. Du besvarede da mit spørgsmål med et godt svar :)
Jeg var bare interesseret i at høre, hvad der har lokket en pige ind i dette forum.
Jeg kommer nok heller ikke til at gå og åbne fyre på gaden, når det kommer til stykket. Jeg er bare nysgerrig og synes det er fedt at følge med i de tanker, der bliver delt her.
Brugeravatar
Circe
Uglúk of Isengard

Tilbage til Pigegame