Tanker før du går ud og scorer

Find og scor ham du vil have

Tanker før du går ud og scorer

Indlægaf Athena » ons 3. apr 2013 00:15

Inden du går ud efter target er der vel nogle ting man skal overveje. Jeg forstår slet ikke, at jeg ikke selv tænkte over det her helt fra starten af, hvilket er grunden til at jeg skriver tråden nu. Se det her som en slagplan eller en guide.

1. Hvad ønsker du at få ud af ham?
Vil du have et knald, en ven, en kæreste, en FB? Det er alt afgørende for hvordan du opfører dig overfor ham. Hvis du vil have en kæreste, så lad være med at opføre dig som om du kun vil have sex, og hvis du kun vil have sex, så lad være med at opføre dig som om du vil have en kæreste. Det er mest for din egen skyld, for når du sender signaler som at du vil a. når du egentlig gerne vil b. er det umuligt for fyren at vide hvad du vil. Og når han ikke ved det, er fyre ret hurtige til at drage den forkerte konklusion.

2. Approaching
Det er her jeg læser mig frem til, at de fleste har problemer, og det er også her jeg primært selv har været stuck - især hvad angår nattelivet. Hvad har ændret sig? For uden at jeg er blevet meget mere bevidst om mennesker omkring mig, er jeg også blevet bedre til at kalibrere øjenkontakts-delen, selvom jeg honestly må indrømme, at indenfor de sidste par måneder har jeg slet ikke brugt noget game, jeg er bare blevet approachet. Men det hjælper at gå til små privatfester og møde venners venner, eller endnu bedre venners venners venner - så er der ingen der behøver at vide hvad i har lavet sammen. Når du bliver introduceret for nogen pga et sammenhæng er du allerede "godkendt", hvilket gør det nemmere for nogen at vise interesse i dig.

When out and about - så dans. Dans din sjæl ud, og sørg for nogen ser dig. 80% af de approaches jeg har fået har været efter jeg har danset, eller imens jeg har danset. Det er åbenbart også nemmere for en fyr, at approache når han kan se at du er åben for kontakt. Men hvis du står og danser vildt tæt med en veninde, er det skide svært for ham at åbne. Forstå mig ret, dans med din veninde, men med plads nok i mellem jer til, at en eventuel fyr vil føle, at han godt må afbryde eller være en del af det. Spotter du selv nogen mens du danser, så bevar øjenkontakten, kig lidt væk, og se ham i øjnene igen - men lige for at vende tilbage til punk 1. HVIS du ikke leder efter et knald, så lad være med at opføre dig som om, at du gør. Du kan sagtens danse osv, men så skru ned for hvor sexet det er. Når du oser sex, så forstår mandehjernen det som, at du vil have sex, eller i alt fald er åben for det. Den aften. Med ham.

Jeg ved ikke hvordan man møder en fyr i byen, som så bliver til en kæreste efterfølgende, for det har jeg intet erfaring med, så der kan jeg ikke hjælpe.

Den tit ignorerede tilgang : Netdating
Ah, her kommer et emne jeg har lidt mere styr på. Hvis du tror du finder svaret på en reel dating side, bliver jeg (og psykologisk empiri) nødt til at skuffe dig - medmindre du leder efter noget lidt mindre seriøst eller løst sex, så er netdating sider IKKE løsningen. Hvis du leder efter et forhold, er chancen for at finde noget vedvarende størrer, på en hjemmeside med folk som er ligesindede og deler dine egne interesser. Så hvis du elsker ponyer, er der større sansynlighed for at du finder din næste kæreste på ponyfangirl.dk end på endate.dk (Men lad os nu bare være ærlige, ingen mennesker i deres rette forstand finder en kæreste på endate.dk). Husk at have det med i dine tanker, inden du betaler for medlemskab på en stenet datingside. Hvis du kun er ude efter sex, så er datingsider simpelthen den nemmeste, hurtigste og mest overskuelige måde at gøre det på. Hvorfor? Fordi det - og undskyld min kynisisme - minder allermest om online shopping. Der er billeder og beskrivelser af varene, du kan skrive og få support angående spørgsmål du måtte have til den udgave du har valgt, og hvis du stadig er på, så kan du smide den i kurven og håbe på, at du har købt den rigtige størrelse.
Hvis du ikke ønsker sex, med stadig mener datingsider er supernice, så spar dig selv tiden, og lad være med at svare mænd som hurtigt sporer sig ind på sex, gerne vil have mere intime billeder, selv sender billeder, osv osv osv. De vil bare have sex, og nej, det ændrer sig ikke, af at i lærer hinanden bedre at kende.

Når du bruger netdating så sørg for at der altid er et spørgsmål eller en sjov "fact" som gør at samtalen kan flyde videre. På et tidspunkt sker det af sig selv, men i starten kan det være lidt svært. Undgå spørgsmål såsom "Hvad laver du til dagligt?" især når du godt ved, at ligemeget hvad han svarer, skriver du noget med "Nej, hvor spændende". Gå ind i personen du skriver med, fang deres essens, leg med dine ord, have fun. Der er simpelthen så mange fyre derude, at det er lidt ligegyldigt hvis der lige er et par stykker, hvor det bare ikke når længere.

Netdating mistake nr. 1 At vente for længe med at mødes.
Du skal naturligvis være tryg ved den person du skriver med, og tage dine sikkerheds forbehold når i vælger at mødes - men lad være med at vente alt for længe. Det er bedre at bygge kemien op efter et møde, end at blive head over heels i en, som viser sig at være nothing like det han udgav sig for (Det samme gælder den anden vej rundt.) Så sørg for at mødes relativt hurtigt efter rapport er opbygget, så i kan se om der er noget, eller om der ikke er noget. Og det er ligemeget om det så er en kæreste eller andet, du var ude efter.

Hvis du har svært ved at føle dig tryg så prøv eventuelt at snakke med ham i telefonen, eller over skype. Et sted hvor du får et mere personligt indtryk af hvem og hvordan han er. Men stol på din intuition. Hellere et møde for lidt, og være sikker, end et møde for meget og ende med at blive voldtaget i en kælder somewhere.

3. Vær ærlig
Vær fuldstændig ærlig overfor dig selv - hvad ønsker du, hvad er du klar til, og hvorfor ønsker du det? Hvis du ønsker en fyr, som skal rede dig fra dig selv, så lad være med at spilde hans tid og din egen, og lær at rede dig selv. Det betaler sig i sidste ende. Hvis du har lavt selvværd, så lad være med at nare andre til at tro, at du har godt selvværd. Støt dine veninder, og brug dem som støtte, snak om dine følelser, hvis du bliver forelsket så stå ved det, og hvis du ikke er forelsket, så lad være med at lave som om du er. Gør dig de tanker. Er du overhoved interesseret i at være forelsket? Hvorfor? Hvilken slags fyr vil du have? Hvilken slags fyr vil du i VIRKELIGHEDEN gerne have? Er du kræsen? Hvor meget? Hvorfor er du ikke mere kræsen? Jeg ved ikke om det er nødvendigt at svare på alle de spørgsmål, men de er i alt fald hver at tænke over, før man går all in på en fyr. Uanset hvad man vil med ham efterfølgende..
Do not leave me in a room alone with an attractive man - I will seduce him.
Brugeravatar
Athena
Hoodoo Master

Geografisk sted: Copenhagen

Tilbage til Pigegame