Finger op i røven ?

FISSE samt fræk leg i numsen. Men hvordan?

Finger op i røven ?

Indlægaf Taco » tirs 10. apr 2012 02:19

Hey der er en pige jeg ser som vil stikke en finger i røven på mig under sex. Hun siger vi også har et g-punkt som man kun kan ramme deroppe. Ved ikke rigtigt om jeg har lyst, det virker ret underligt.

Men jeg tænkte om nogen af jer havde prøvet det? For hvis det er super lækkert vil jeg måske godt. Jeg er lidt splittet, er inde i en periode hvor jeg vil prøve alt muligt af. Meeen alligevel :o
Taco
Gummi Tarzan

Re: Finger op i røven ?

Indlægaf Drama » tirs 10. apr 2012 17:41

Vil du kunne se tilbage på dig selv om fem år? og holde ud du ikke havde prøvet det? ellers go for it
There is no rules. Is more like . . . Guidelines
Drama
MacDaddy

Indlægaf Void » man 16. apr 2012 12:21

Dafuq did i just read?

- Pokerface -
Void
Seargeant O'Hara

Indlægaf Taco » tirs 24. apr 2012 13:35

Hey Drama, sådan tænkte jeg også. Det var OK :)
Taco
Gummi Tarzan

Indlægaf JMR-Desmond » tirs 24. apr 2012 18:24

Mænd har et g-punkt og man kan sågar købe sexlegetøj til mænd der er specielt designet til at stimulere det anale g-punkt hvilket skulle gøre orgasmen ekstraordinær. Jeg har sommetider overvejet at købe udstyret men kan ikke finde ud af om jeg har for få eller for mange nosser til at gøre det........

...men for at komme med et svar.....if you dont try it, you dont know if its good og bad....
Novicegamer der har kæmpet sig op fra socialfobi til at være en sød social fyr - næste skridt er at få noget mere på den dumme!

http://www.jegelskerdesmond.dk
JMR-Desmond
Bølle Bob

Tilbage til Sex