Av min pik!

FISSE samt fræk leg i numsen. Men hvordan?

Av min pik!

Indlægaf kristian_ » man 16. apr 2012 16:27

Hvordan siger i til pigen på en sød måde at hun er elendig til at spille den af og det gøre pisse ondt, får næsten brandmærker?
Ved simpelthen ikke lige hvordan fanden jeg skal få det sagt, jeg plejer bare at trække hendes hånd væk, men det jo heller ikke fedt i længden.
kristian_
Happy Meal

Re: Av min pik!

Indlægaf Leisure Pirate » man 16. apr 2012 16:48

Lol! Bare vær ærlig og sig det lige ud. Fortæl hende hvordan du kan lide det.

Det er helt fint at give instrukser i sengen. Det er både dominant og det ender med bedre sex. Hun gør det jo for at det skal føles godt for dig. Så jo mere du nyder det jo større er hendes fornøjelse. Det giver hende bekræftelse at kunne tilfredsstille dig så hjælp hende dog med det :)

Du kan altid træne hende ved at sige ting som: Uh, det tænder mig helt vildt når du ...

eller hvis du fx gerne vil have hun deep throater: Åh ja, dybt ned i halsen!

osv
Brugeravatar
Leisure Pirate
Son of a gun

Indlægaf JohnnyG » man 16. apr 2012 18:46

Har du taget et kursus i psykisk retardation? :D
Im the jugganaut BITCH!
JohnnyG
MacDaddy

Indlægaf kristian_ » tirs 17. apr 2012 16:36

Okay jeg giver sku hende et kursus i hvordan den skal håndteres inden hun river den helt i stykker... Tror jeg viser hende det med hendes egen hånd, det giver nok det bedste resultat.
Tænker lidt hvem fanden hun har haft som ex kærester der har kunne lig så hårdt og brutalt et handjob, av av av!

Nå men nu vi alligevel er ved emnet sex, så har jeg da lige en mere....
Har aldrig prøvet anal sex før, fordi jeg simpelthen ikke har fået lov, eller har ikke spurgt, men er blevet afvist de gange jeg har prøvet at stikke den ind. Pinligt hver gang!
Men nu har jeg fundet ud af hun godt kan lig man leger lidt med fingeren ved hendes lille fine numeshul og hun tænder på det. Tænker lidt at hvis hun kan lig en finger, kan hun vel os lig en pik, eller kan man ikke gå udfra det (stille og roligt med vaseline selfølgelig)?
Gider bare ikke stå og ligne en kæmpe idiot når hun siger "hallo hva har du gang i din idiot!" og jeg står bare der bagved med et smørret skævt smil og bare tænker FUCK HVOR AKAVET!!! (ik igen)....
kristian_
Happy Meal

Indlægaf Fsharp » tirs 17. apr 2012 17:16

I skal helt klart bruge glidecreme i stedet for vaseline. Gå i Matas og find glidecremen ved siden af kondomerne. 1000 gange bedre end vaseline. Desuden kan det være ret godt at bruge når man får et handjob :)

Hvis du allerede ved at hun tænder på at blive leget med analt, så er din primære opgave nu at lade være med at fucke up. Så i stedet for 'snige den ind'-strategien, så snak med hende om det. Sig at du synes det er vanvittig frækt at hun bliver tændt af det. Få hende over på din side så det bliver 'jeres' projekt at hun skal have din diller op i ass'en. Få hende varmet godt op med en finger eller to inden at I går i gang pikken. Hvis det gør ondt på hende så stop med det samme, ellers kan der være lukket for evigt. Bonusinfo: For meget glidecreme er næsten nok!
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf Messiah » søn 22. apr 2012 15:14

For at få lidt street cred, så spørg hende den frække ekspedient om, hvilken hun kan anbefale af disse creme? Spil lidt dum, prøv at få hende varmet op. Bagefter "Nå Maria totalt fedt at du snakker sådan med en fremmed, giv mig dit nr og vi kan måske mødes en dag" BAAM
Messiah
Voodoo Master

Indlægaf Fætter Stream » man 23. apr 2012 07:28

øjenåbner! jeg har ellers holdt mig til vaseline og massageolie og troede det var toppen.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Messiah » man 23. apr 2012 09:37

I fængslet er det også godt nok
Messiah
Voodoo Master

Tilbage til Sex