Screening for seksuel præference

FISSE samt fræk leg i numsen. Men hvordan?

Screening for seksuel præference

Indlægaf Fsharp » tors 20. dec 2012 23:45

Jeg har gået og tænkt lidt på det sidste over hvordan man screener en pige for seksuel præference. Mere specifikt at hun er til hardcore/rough sex. Jeg har forgæves forsøgt at finde posts på andre pickup fora, men uden held. Det eneste jeg kan finde er hvordan man screener for lysten til sex samme aften og ikke den seksuelle præference.

Nogle gange slipper jeg en sidebemærkning om at jeg foretrækker kinky sex og ikke kedelig sex, eller går måske endda lidt mere i detaljer i sætningen og siger omkring analsex. Men dette er oftere et statement om at jeg har lyst til det og ikke direkte en screening af hende.

I kvalificeringen vil jeg mene, at det ville skræmme lidt for mange piger væk hvis man spurgte direkte om hun tændte på at blive hevet i håret imens man poundede hendes fisse så hårdt at buttplugen faldt ud af hendes ass ;)

Jeg diskuterede med det Djanus, Phoenix og Kaiser forleden dag og de sagde at kendetegn som ‘crazy eyes’, tatoveringer og piercinger er indikatorer på at hun er til rough sex. De to sidste ting er symboler som ‘bad girls’ bruger og hende som bærer dem vil sandsynligvis også associeres med bad girls og de ting de står for, f.eks. den mere kinky del af de seksuelle univers.

Disse tre ting er dog ikke nok har jeg selv erfaret, idet jeg har dyrket rough sex (hvor pigerne tændte meget på det) med mange forskellige typer af piger, ‘Pæne’ piger, de skanky, unge piger og kvinder i 30’erne, uden at der rigtig er noget mønster i dem. Men et eller andet sted må der være nogle kendetegn?

Det jeg efterspørger, er råd om hvordan man verbalt eller visuelt, kan screene piger for seksuelt præference imod det mere kinky.
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Re: Screening for seksuel præference

Indlægaf EmilRK » fre 21. dec 2012 03:34

Hey Fsharp
Kan du ikke linke eller gengive noget af det, du fandt ud af om, hvordan man screener for lysten til sex samme aften? :)
EmilRK
Seargeant O'Hara

Indlægaf Fætter Stream » fre 21. dec 2012 06:47

Uden at vide det tror jeg ikke på at man kan se det.

Du kan vel screene for det ved at lave en rutine :mrgreen: F.eks. fortæl en anekdote om en veninde der skulle til en fest og så er var festen i en S/M klub hvor hun snakkede med en masse mennesker der fortalte hende vilde sexhistorier ABC, mens du virker hel åben omkring det - og så lur hvordan hun reagerer. Hvis der er etableret rapport og tillid bør hun reagere nogenlunde ærligt (eller måske, skal vel testes), en del vil sikkert lyve af random grunde - nogen vil f.eks. virke OK med det selv om det syns det er disgusting for at du skal kunne lide dem - men så skal du jo bruge tid på at lave DET først og du vil ikke spilde tid.

Ellers ku du joine dem på et s/m forum og spørge om man kan spotte dem :) Måske elsker de alle sammen Harry Potter og hader æbler eller sådan noget underligt.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Fsharp » fre 21. dec 2012 11:46

EmilRK skrev:Hey Fsharp
Kan du ikke linke eller gengive noget af det, du fandt ud af om, hvordan man screener for lysten til sex samme aften? :)

Jo, jeg faldt bl.a. over disse to:
http://www.pick-up-artist-forum.com/sexual-screening-for-snls-vt140717.html
http://scienceofnaturalgame.com/2012/04/14/the-dtf-women-how-do-you-know-she-is-on-the-prowl/

Prøv at søge på keywords som 'screening', 'snl' (=same night lay), 'sexual'.
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Indlægaf Fsharp » fre 21. dec 2012 11:57

Stream skrev:Uden at vide det tror jeg ikke på at man kan se det.

Det er også det jeg frygter! :shock:

Stream skrev:Du kan vel screene for det ved at lave en rutine :mrgreen: F.eks. fortæl en anekdote om en veninde der skulle til en fest og så er var festen i en S/M klub hvor hun snakkede med en masse mennesker der fortalte hende vilde sexhistorier ABC, mens du virker hel åben omkring det - og så lur hvordan hun reagerer. Hvis der er etableret rapport og tillid bør hun reagere nogenlunde ærligt (eller måske, skal vel testes), en del vil sikkert lyve af random grunde - nogen vil f.eks. virke OK med det selv om det syns det er disgusting for at du skal kunne lide dem - men så skal du jo bruge tid på at lave DET først og du vil ikke spilde tid.

Jeg hører hvad du siger og tror måske godt det kunne virke. Min umiddelbare tanke er bare, som du også nævner, at der vil være mange falsk-positive og postive-falske, dvs. piger som siger de synes det er spændende, men ikke vil når det kommer til the real deal og piger som benægter at de er til den slags, men inderst inde tænder på det. Seksuel præference er MEGET personligt idet man dømmes hårdt og hurtigt hvis nogen synes man falder uden for normen (ja, vores kultur fucker igen med os!). Men man vil i det mindste få fjernet nogle af dem som virkelig kun vil have Disney-sex.

Stream skrev:Ellers ku du joine dem på et s/m forum og spørge om man kan spotte dem :) Måske elsker de alle sammen Harry Potter og hader æbler eller sådan noget underligt.

Det er faktisk en god idé. :)

Men Harry Potter?!? Du tænker rollespil alá 'Åh Harry, kast din fortryllelse på mig med din tryllestav! Nu! Nu! Nu! Ååååh!!' :mrgreen:
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Indlægaf Cheriot » fre 21. dec 2012 13:37

Følger lige med i tråden, det er noget jeg også selv har spekuleret lidt over. Synes det er svært at screene efter når man bare lige har mødt hinanden eller på de første dates udover selv at komme med lidt hints eller sidebemærkninger.

Det er også noget som er virkelig vigtigt at få screenet efter og finde ud af tidligt. I stedet for at satse på at det er noget som bare vil falde på plads når man er mere trygge i hinandens selskab og vedkommende tør smide lidt flere hæmninger. Nu har jeg været sammen med en fyr et halvt års tid, vi vi har det virkelig godt sammen, udviklet følelser for hinanden og alting, for så at indse at ham og jeg nok desværre ikke er seksuelt er kompatible. Det er nu lidt svært den slags.

Rent visuelt kunne jeg også godt forestille mig at der må være noget om det med tatoveringer, piercinger og evt. en mere alternativ/”mørk” tøjstil som du nævner. Men er man ikke tiltrukket af den slags (sådan har jeg i det hvertfald) hjælper det ikke en så meget. Men en fysisk metode kunne i hvertfald være at du ser hvordan hun reagerer på et lidt hårdt klap i røven hvis hun er flabet, at du hiver hende lidt tilbage i håret med et fast tag når I kysser etc. bare lige for at lade hende mærke din dominans og så deraf aflæse hendes reaktion på det?
"Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars." - Les Brown
Brugeravatar
Cheriot
King Kong

Indlægaf Satans yngel » fre 21. dec 2012 20:24

Jeg har læst flere steder at bad boys generelt set er til råsex. Men igen der er også afstikkere, og "pretty boys" kan også sagtens være til det. Jeg har faktisk svært ved at sætte mig ind i en mand som ikke vil dominere :-D. Til tøser har jeg heller ikke oplevet noget mønster, det kan som du selv nævner være alle typer.
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Brugeravatar
Satans yngel
MacDaddy

Indlægaf Jake » fre 21. dec 2012 22:34

Tog fejl, men syntes stadig denne er brugbar i tråden
Taget fra en utroværdig kilde, men giver et godt look
"Fifty Shades of Grey has topped best-seller lists around the world, including the United Kingdom and the United States.[1][2] The series has sold over 65 million copies worldwide,[3] with book rights having been sold in 37 countries,[4] and set the record as the fastest-selling paperback of all time, selling even faster than the Harry Potter series in paperback"

Taget fra wikepedia
Prøv og læs noget i den, det er skræmmende så detaljeret den er

EDIT: Blevet rettet eftersom mine egne erfaringer og antagelser er way off
Senest rettet af Jake lør 22. dec 2012 16:30, rettet i alt 2 gange.
Jake
Fætter kanin

Indlægaf Fsharp » lør 22. dec 2012 00:06

Cheriot skrev:Det er også noget som er virkelig vigtigt at få screenet efter og finde ud af tidligt. I stedet for at satse på at det er noget som bare vil falde på plads når man er mere trygge i hinandens selskab og vedkommende tør smide lidt flere hæmninger. Nu har jeg været sammen med en fyr et halvt års tid, vi vi har det virkelig godt sammen, udviklet følelser for hinanden og alting, for så at indse at ham og jeg nok desværre ikke er seksuelt er kompatible. Det er nu lidt svært den slags.

Jeps, mine tanker var også delvist inspireret af dine erfaringer, idet jeg jo har tænkt det samme: Hvad ville jeg gøre hvis jeg mødte miss Perfect som desværre kun ville have Disney-sex. Oplevede selv for nogen tid siden at manglende seksuel tilfredsstillelse leder til utroskab (http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=33&start=60#p4780) men forstod 100% hende som var utro.

Cheriot skrev:Rent visuelt kunne jeg også godt forestille mig at der må være noget om det med tatoveringer, piercinger og evt. en mere alternativ/”mørk” tøjstil som du nævner. Men er man ikke tiltrukket af den slags (sådan har jeg i det hvertfald) hjælper det ikke en så meget. Men en fysisk metode kunne i hvertfald være at du ser hvordan hun reagerer på et lidt hårdt klap i røven hvis hun er flabet, at du hiver hende lidt tilbage i håret med et fast tag når I kysser etc. bare lige for at lade hende mærke din dominans og så deraf aflæse hendes reaktion på det?

Klap i røven, fast tag, etc. kunne faktisk være en god måde :)
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Indlægaf Fsharp » lør 22. dec 2012 00:19

Jake skrev:Jeg tror det er muligt at screene de fleste piger for om de er til det
Men der vil altid være enkelte som skjuler det.

Har du selv prøvet at screene for det? I så fald hvad er så metoden?
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Næste

Tilbage til Sex