Screening for seksuel præference

FISSE samt fræk leg i numsen. Men hvordan?

Re: Screening for seksuel præference

Indlægaf Fætter Stream » lør 22. dec 2012 00:50

Fsharp skrev:
Stream skrev:Uden at vide det tror jeg ikke på at man kan se det.

Det er også det jeg frygter! :shock:

Stream skrev:Du kan vel screene for det ved at lave en rutine :mrgreen: F.eks. fortæl en anekdote om en veninde der skulle til en fest og så er var festen i en S/M klub hvor hun snakkede med en masse mennesker der fortalte hende vilde sexhistorier ABC, mens du virker hel åben omkring det - og så lur hvordan hun reagerer. Hvis der er etableret rapport og tillid bør hun reagere nogenlunde ærligt (eller måske, skal vel testes), en del vil sikkert lyve af random grunde - nogen vil f.eks. virke OK med det selv om det syns det er disgusting for at du skal kunne lide dem - men så skal du jo bruge tid på at lave DET først og du vil ikke spilde tid.

Jeg hører hvad du siger og tror måske godt det kunne virke. Min umiddelbare tanke er bare, som du også nævner, at der vil være mange falsk-positive og postive-falske, dvs. piger som siger de synes det er spændende, men ikke vil når det kommer til the real deal og piger som benægter at de er til den slags, men inderst inde tænder på det. Seksuel præference er MEGET personligt idet man dømmes hårdt og hurtigt hvis nogen synes man falder uden for normen (ja, vores kultur fucker igen med os!). Men man vil i det mindste få fjernet nogle af dem som virkelig kun vil have Disney-sex.

Stream skrev:Ellers ku du joine dem på et s/m forum og spørge om man kan spotte dem :) Måske elsker de alle sammen Harry Potter og hader æbler eller sådan noget underligt.

Det er faktisk en god idé. :)

Men Harry Potter?!? Du tænker rollespil alá 'Åh Harry, kast din fortryllelse på mig med din tryllestav! Nu! Nu! Nu! Ååååh!!' :mrgreen:

Det er en ret grineren problemstilling det her :)

Med Harry Potter mente jeg bare noget helt random --- jeg har bare lagt mærke til at grupper af mennesker der deler et eller andet (f.eks. det samme studie) tit deler nogen andre preferencer, fordi værdier lissom hænger sammen i klynger - nogen af dem er lette at gætte, f.eks. at CBS studerende og jura-studerende overall er mere business-agtigt klædt end dem der læser på seminariet. Der er nogen gange grupperne har nogen små mærkelige ting til fælles man ik fatter hvad går ud på - f.eks. var der en gang en undersøgelse der viste at folk der stemte Enhedslisten og Dansk Folkeparti foretrak sødmælk som de eneste partier :) Det virker ikke så godt i praksis fordi der er mange falske begge veje og det er for besværligt IRL, men det burde da oppe kvaliteten af din samle hvis du fandt nogen communalities :)

Det er vel også logisk at prøve at dreje samtalen ind på Fisty Shades for tiden :) (Sad forresten overfor en pige i toget der sad og læste i den i en time mens hun smilede glad, det skulle lige ha været dig der rendte ind i hende haha).

Rutinemetoden tror jeg godt ku virke, det er bare svært at lave den ordentligt. Du skal fortælle/gøre et eller andet hun ikke selv forbinder med sine seksuelle præferencer men alligevel afhænger af dem. Cheriot har nok ret i at lidt klask i røven er godt. Måske de er lidt hånlige overfor normal sex, så de ville reagere med at synes det er mega sjovt du kalder det Disney sex (anekdote om en ex der kun ville ha Disney sex f.eks.) mens dem der er til det ville reagere lidt anderledes - de ville jo virke som break rapport på dem.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Jake » lør 22. dec 2012 03:56

De er lidt forstyrrede i forvejen
Drama queens
Det de siger er rigtigt, og kun rigtigt
Deres tøjstil, tatoveringer og piercinger.
Du kan se det er en pige der vild.

De er lidt underlige og laver tit status opdateringer omkring livet og mænd generelt.
Du kan bare mærke på hele hendes tilstedeværelse at hun er fræk og giver gode blowjobs

De behøver nødvendigvis ikke at have tatoveringer eller piercinger.

Det her skal ikke tages for gode varer som sådan
Men du ved hvad jeg snakker om hvis du har mødt ovenstående
Du behøver ikke at screene de her piger, siden de allerede sender signalerne
Det behøver ikke nødvendigvis være alle ting der passer, blot nogle få af dem
Det her er en generalisering og taget udelukkende fra personlig erfaring med disse piger
Det behøver ikke at passe det jeg siger, men jeg finder at det altid er en eller flere af disse træk der passer
De ligeglade med princippet om at man ikke knalder på første date fordi en pige har behov

De gør små ting til store ting, overreagerer og kan i mildest forstand, gøre dit liv til et helvede hvis du lader dem.

Husk jeg generaliserer og det er hvad jeg har lagt mærke til.
Slå et billede op af Keisha eller hør hendes musik
Ville overaske mig hvis hun var typen der kun kunne lide blid og blød sex
Jake
Fætter kanin

Indlægaf Satans yngel » lør 22. dec 2012 10:35

Jake skrev:De er lidt forstyrrede i forvejen
Drama queens
Det de siger er rigtigt, og kun rigtigt
Deres tøjstil, tatoveringer og piercinger.
Du kan se det er en pige der vild.

De er lidt underlige og laver tit status opdateringer omkring livet og mænd generelt.
Du kan bare mærke på hele hendes tilstedeværelse at hun er fræk og giver gode blowjobs

De behøver nødvendigvis ikke at have tatoveringer eller piercinger.

Det her skal ikke tages for gode varer som sådan
Men du ved hvad jeg snakker om hvis du har mødt ovenstående
Du behøver ikke at screene de her piger, siden de allerede sender signalerne
Det behøver ikke nødvendigvis være alle ting der passer, blot nogle få af dem
Det her er en generalisering og taget udelukkende fra personlig erfaring med disse piger
Det behøver ikke at passe det jeg siger, men jeg finder at det altid er en eller flere af disse træk der passer
De ligeglade med princippet om at man ikke knalder på første date fordi en pige har behov

De gør små ting til store ting, overreagerer og kan i mildest forstand, gøre dit liv til et helvede hvis du lader dem.

Husk jeg generaliserer og det er hvad jeg har lagt mærke til.
Slå et billede op af Keisha eller hør hendes musik
Ville overaske mig hvis hun var typen der kun kunne lide blid og blød sex

Nej, de er ikke nødvendigvis forstyrrede.
Nej, de er ikke nødvendigvis drama queens
Nej, de er ikke nødvendigvis typen der skal have ret
Nej, de har ikke nødvendigvis tatoveringer, piercinger og denne tøjstil.
Nej, de er ikke nødvendigvis vilde
Nej, de er ikke nødvendigvis underlige og laver tit status opdateriger omkring livet og mænd generelt
Nej, nej, nej, nej, osv :-D
- SELVOM de har denne præference i dobbeltsengen. Sådan kan du overhovedet ikke sætte det op. Field-testet.
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Brugeravatar
Satans yngel
MacDaddy

Indlægaf Jake » lør 22. dec 2012 16:11

Haha ok

Betyder bare at der sætter jeg selv en begrænsing for hvem der er til at få håndjern på
Going to be a fun year field testing this
Jake
Fætter kanin

Indlægaf Kino » lør 22. dec 2012 16:21

Kommer selvfølgelig an på hvor meget kink du er interesseret i (hvis du vil lave en R Kelly på hende, tror jeg du skal joine en klub ;)).

Den bedste metode som jeg kender er, at lave et statement og lade det hænge i luften mens du kigger frækt på hende. f.eks. "Opfør dig ordenligt - ellers får du smæk", "Det ville jeg aldrig give dig lov" etc.
Som fyr har du også fordelen, at det er dig der leder - især seksuelt. Hvis en pige har det godt og nyder hvad du laver, så eskalerer du. Generelt mener jeg ikke, at piger der ser frække ud også er dirty. Jeg er blevet overrasket af begge ekstremer, rocker-agtige piger, der ikke kan lide at give blowjobs, og fine uni-piger der vil hives i håret og spankes. Min erfaring er, at piger generelt ikke ved hvad de kan lide i sengen, det er dit job at låse op for hendes dirty side.

Den slags sex afhænger meget af to ting, 1) Du tager styring og lader hende tilpasse sig løbende, 2) Hun stoler på dig.

Dirty talk, nærvær, opmærksomhed og intimitet er vejen frem.
Kino
Seargeant O'Hara

Indlægaf Fsharp » søn 23. dec 2012 23:15

Kino skrev:Kommer selvfølgelig an på hvor meget kink du er interesseret i (hvis du vil lave en R Kelly på hende, tror jeg du skal joine en klub ;)).

Ha ha, at urin-marinere en mindreårig ligesom R. Kelly står ikke på to do-listen. Jeg hælder imod rough sex, ikke ekstremsex ;)
Kino skrev:Den slags sex afhænger meget af to ting, 1) Du tager styring og lader hende tilpasse sig løbende, 2) Hun stoler på dig.
Dirty talk, nærvær, opmærksomhed og intimitet er vejen frem.

Enig, men jeg vil gå så langt som at sige at al slags sex kræver at man stoler på hinanden, nærvær, opmærksomhed og intimitet. Hvis ikke, er det bare onani med en partner.

Begiver man sig ud i at udforske mere rough sex så er disse nøgleord det endnu mere vigtige. Evnen til at aflæse den anden person og opmærksomhed på hende er vigtig idet man ellers kan ende med at være rough på en måde hun slet ikke nyder. Desuden synes jeg at man efter rough sex skal være nærmest modsat, dvs. utrolig kærlig, så hun på ingen måde føler sig brugt. En måde kunne f.eks. være at servere sindsygt lækker morgenmad på sengen til hende efter at man har haft rough sex. Dette er på ingen måde en form for betaling, men en tilkendegivelse af at man synes det var dejligt og frækt, og ikke bare ser hende som et objekt som skal please ens lyster. Kontrasterne spiller her en stor rolle i mine øjne.
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf Fsharp » søn 23. dec 2012 23:16

Hvis jeg skulle samle lidt op på det, der er blevet sagt i tråden indtil nu, så må konklusionen være, at der ikke findes visuelle eller lignende indikatorer som med 100 % sikkerhed kan afgøre om en person er til den ene type sex eller den anden. Dette er i tråd med mine egne oplevelser som beskrevet i den første post og kommer derfor ikke som nogen overraskelse.

Med hensyn til metoder for at screene for det, er der en fysisk og to verbale. Cheriot foreslår at lade hende mærke min dominans på fysisk måde, f.eks. i form af smæk i røven og fast greb i håret, og aflæse hendes reaktion derpå. Verbalt kan man bruge Streams metode, hvor man fortæller at Disney-sex er kedeligt da man slet ikke udforsker det seksuelle univers på den måde og se hvorvidt hun breaker rapport, eller Kinos metode hvor man laver statements med entydigt dominant/seksuelt indhold og aflæser hendes reaktion.

Jeg kom i tanke om at jeg faktisk HAR gjort det tidligere i denne logpost, hvor jeg lavede et statement om at hun lignede en der var god til at deep throate: http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=33&p=1950#p1950

Tak for de mange gode input! :)
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Foregående

Tilbage til Sex