Få hende til at tigge - Dirty talking guide

FISSE samt fræk leg i numsen. Men hvordan?

Få hende til at tigge - Dirty talking guide

Indlægaf Fætter Stream » ons 20. mar 2013 17:13

Mini-guide til hvordan jeg bruger dirty talking under sex...

Under sex gør jeg tit det at jeg er dominant, bygger tension op, samtidigt med jeg så hele tiden "holder op" og kun starter igen hvis pigen ber pænt om det. Imens dirtytalker jeg en del - det behøver på ingen måde give mening det man siger... Det er også godt at gentage sig selv, altså sige det samme to-tre gange på forskellige måder.

Byg op

Du bygger op ved under forsplillet at snakke om alle de ting du vil gøre ved hende - like når du rører ved fissen første gang siger du f.eks. "Sikke en dejlig våd fræk fisse ... den er så fræk ... jeg tror den gerne vil tages rigtigt hårdt". Eller mens du kærtegner hendes bryster uden på trøjen siger du "De kan godt lide man rører ved dem blidt - men jeg tror også du kan lide man bider i dem".

Mens jeg dirtytalker udskyder jeg det MEGA lang tid med at røre ved de rigtigt sjove steder, altså kærtegne brysterne uden at røre ved brystvorterne, nusse rundt om fissen uden at røre ved den - mens man hele tiden snakker om at bide hende i brystvorterne og om at hendes kusse er for slem og slet ikke kan styre sig. Hvis man blir ved med det når man et punkt hvor de eksploderer. Blander det med hurtigt dominant eskalation, f.eks. FLÅ trøjen og bhen af hende - og så lad være med at røre ved brystvorterne. Eller RIV hendes trusser af, vælt hende om på maven og kravl hurtigt op mellem hendes spredte ben som man SPREDER hårdt med sine knæ - og så bliv helt langsom og blid igen.

Bryd af

Når man så er igang med er knalde hende eller slikke hende, er det nice at stoppe med at slikke hende og så f.eks. bare slikke lidt rundt om og PUSTE på klitoris. Man siger noget i retning af "vi må hellere holde op, den kan ikke mere" mens hun protesterer :) man giver hende en smule, men slet ikke nok til at tilfredsstille hende.

Mens man knalder hende hårdt kan man også hive pikken ud og sige "vi skal ikke knalde mere, du er jo sådan en pæn pige" eller "nu har kussen fået nok, den skal ikke have mere i dag" (er relativt ligegyldigt hvad man siger). (Bruger ikke ordet "slut", "fræk pige" eller "slem pige" fungerer fint for mig. "slut" er lidt for fornærmende, modsat "pæn pige" som man ikke må knalde)

Få hende til at tigge

Hun protesterer så og vil gerne have mere - så får man hende til at tigge og be om det. Sig ting hun skal svare "ja" til. "Jeg ved ikke om du har fortjent mere pik, har du fortjent det?"- "Det går ikke vi knalder mere, du kommer til at stønne alt for højt, du kan jo ikke styre det. Vil du have det alligevel?"- "Du er ellers en pæn pige, er du virkelig så slem du gerne vil have mere pik? Er du en slem pige?" "Måske hvis du stønner rigtigt højt vil jeg gøre det" - "Sut min pik først, så får du lov".

Man kan blive ved så længe man selv kan - f.eks. "Ok så får du den igen" - og så bare stikke den en smule ind og hive den ud igen og sige "Nej jeg tror ikke du er slem nok". "JO JEG ER" svarer hun så...

De ka godt lide at føle sig som sindsygt liderlige hundyr der bliver taget uden at de selv kan styre det nemlig.

Har pigerne nogen kommentarer eller udvidelser?
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Tilbage til Sex