Stødteknik: Spurven og Hvalen

FISSE samt fræk leg i numsen. Men hvordan?

Stødteknik: Spurven og Hvalen

Indlægaf Leisure Pirate » man 25. mar 2013 17:19

Her er et lille trick som er extremt nemt at implementere. Det hedder spurven og hvalen og Jacob Olrik fra 'I seng med DR2' fortæller om det. Egentlig er det et trick fra Kamasutra eller noget.

Tricket går i sin enkelthed ud på at man varier sit stød med små hurtige drillende prick i fissen (spurv :oops: ) og så pløjer man med masser af maskulin power langsomt og dybt (HVAAAAL :o ). Man kan tælle 9 spurve og 1 hval, så 8 spurv og 2 hval, 7 spurv og 3 hval osv.

http://www.dr.dk/DR2/I_seng_med_DR2/tem ... _stoed.htm

Instant level up på sexlivet! Virker også godt at hype den i set.

God fornøjelse!
:twisted:
Brugeravatar
Leisure Pirate
Son of a gun

Re: Det ULTIMATIVE stød: Spurven og Hvalen

Indlægaf Kaizen » ons 27. mar 2013 00:15

Har prøvet at bruge den en gang i mellem, og der er da også piger der reagerer positivt på den, men jeg synes faktisk der er flere der reagerer bedre på en god fast rytme... Ved ikke om det er fordi jeg ikke er tålmodig nok, eller om det er et spørgsmål om udstyret.

Til gengæld kan det spice tingene ret meget op hvis man laver en minimal cirkelbevægelse ved at flytte hoften et par cm fra side til side mens man trækker sig ind og ud
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Re: Det ULTIMATIVE stød: Spurven og Hvalen

Indlægaf Speedmeeter » fre 5. apr 2013 21:46

Den virker ikke ret godt jeg har forsøgt jeg har været i game siden jeg var 14 jeg er 19 om en måned. og har haft en fucking fræk kæreste i 1 år det bedste er find din rytme! ligesom når du løber hvis du ikke løber jævnt er du færdig før ham den fede der holder bagtrop! hold et jævt tempo lad vær at slå pælen i konstant men altså variere det knep hende i 1 minut knep hende hårdt i 1 minut knep hende i 1 minut og hårdt igen. når du ikke gider mere så knepper du hende fucking hårdt men du lær ikke rigtig noget ved at jeg fortæller dig du skal selv sætte dig ind i det :) God weekend!
Speedmeeter
Gummi Tarzan

Re: Stødteknik: Spurven og Hvalen

Indlægaf Leisure Pirate » ons 10. apr 2013 14:46

Det er nok misledende at kalde det ultimative stød* for man kan komme til at tro at man KUN skal lave det og ikke andet. Men han nævner en håndfuld andre stød og han pointe var jo netop at variere sine stød.

Personligt synes jeg det er godt variere sit stød og jeg har mødt både piger som ikke reagerede på det og piger der reagerede ret godt på det. Men på et tidspunkt er de så vilde at de godt bare vil ha den hårdt.

Nogen piger gør det også af sig selv når de rider en.

*Jeg har fjernet det fra titlen. Det var ment ironisk for det er jo bare en stødteknik og ikke noget vildt og synes det er sjovt han kaldte den det ultimative stød i videoen.
Brugeravatar
Leisure Pirate
Son of a gun

Re: Stødteknik: Spurven og Hvalen

Indlægaf Ross » ons 10. apr 2013 15:02

Fedt at det er et trick det her, jeg har brugt det i lang tid fordi jeg syntes det giver den bedste fornemmelse for mig.

Et "trick" jeg har haft rigtig god succes er at være meget opmærksom på hvordan hun behandler mig, lige fra vi kysser til analingus til sex - kradser hun, bider hun, slikker hun eller klemmer hun hårdt/blødt etc etc er det en ret god indikation på hvordan hun selv foretrækker at blive behandlet. Det har ikke fejlet mig endnu og har ofte resulteret i "du vidste lige hvordan jeg ville have det"/"du kan nogle tricks" kommentaren bagefter.

Hvis hun er til meget rolg og intim sex er denne stilling rigtig god, specielt hvis du omfavner hende imens.
Billede
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Tilbage til Sex