Rough Sex + One Night Stands

FISSE samt fræk leg i numsen. Men hvordan?

Rough Sex + One Night Stands

Indlægaf kcid » tors 4. apr 2013 00:55

Hvordan læser i om en tøs i lige har mødt er til rough eller romantisk sex, når man har fået hende med hjem?
Jeg plejer at bruge en blid mellemvej. Men det er ikke optimalt. En af mine venner køre total vanilie-style de første gange, men det synes jeg altså er for kedeligt at gøre med alle.. Hva' gør i?
kcid
MacDaddy

Re: Rough Sex + One Night Stands

Indlægaf Fsharp » tors 4. apr 2013 10:55

Personligt ville jeg også helst køre rough style på onenight stands, men det kan være ret svært i praksis idet rough sex kræver at man har en vis portion tillid til hinanden og kan læse hinandens signaler.

Jeg prøver mig dog altid lidt frem og eskalerer langsomt indtil et nej eller jeg ikke selv har lyst til at gå videre: Tag hårdt fast om lår/balder/arme, smid rundt med hende, hold fast i hendes hår, hård doggy style, pres hende ned i sengen, deep throat, finger i røven ved doggystyle, analsex, osv...
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf kcid » tors 4. apr 2013 11:38

Ok, kan så konstaterer vi har det ret forskelligt omkring nogle ting

1. Jeg ville aldrig vente til en tøs verbalt siger stop. Sorry, men der er godt nok langt der til syns jeg. Du skal først ignorerer Kropssprog/kropsattitude, personlighed, sex-stil. Det jeg vil er at aflæse dem inden vi knepper.

2. Analsex, Finger i røven osv. Syns jeg nok er noget af det som piger er mest ømme overfor. Det ville jeg aldrig "prøve mig frem med". Hvis man slet ikke har en idé om hva' hun tænder på seksuelt, er det et dumt sted at starte. Hellere starte med et par blide smæk eller som du selv skriver, lidt hård behandling, presse hende ned, rive hård osv. Det kan de fleste piger li' i større eller mindre grad, så kan man vurderer hvor meget det tænder hende. Og deep-throat gør hun jo selv, hvis hun ka'. Hvis du bare presser den ned for at "prøve dig frem", så må det da ende ret slemt til tider.

Måske var jeg ikke tydeligt nok. Men jeg vil gerne kunne skelne dem seksuelt fra hinanden på deres personlighed, stil osv. Jeg har aldrig oplevet en pige som direkte sagde stop til mig - jo i et decideret rollespil, hvor vi havde aftalt at prøve grænser af, men ellers ikke. Men jeg bruger altså også den blide mellemvej og det er ikke optimalt for mig selv. Men lad mig også understrege at denne tråd IKKE handler om hvordan man får rough sex med alle chicks, men hvordan man sortere dem fra hinanden.
kcid
MacDaddy

Indlægaf Fsharp » tors 4. apr 2013 11:55

1. Jeg ville aldrig vente til en tøs verbalt siger stop. Sorry, men der er godt nok langt der til syns jeg. Du skal først ignorerer Kropssprog/kropsattitude, personlighed, sex-stil. Det jeg vil er at aflæse dem inden vi knepper.

Jeg er enig. Fik det bare ikke skrevet før. Af samme grund mener jeg at rough sex er sværere at håndtere ved one night stands - man kender ikke hinadens signaler.

2. Analsex, Finger i røven osv. Syns jeg nok er noget af det som piger er mest ømme overfor. Det ville jeg aldrig "prøve mig frem med". Hvis man slet ikke har en idé om hva' hun tænder på seksuelt, er det et dumt sted at starte. Hellere starte med et par blide smæk eller som du selv skriver, lidt hård behandling, presse hende ned, rive hård osv. Det kan de fleste piger li' i større eller mindre grad, så kan man vurderer hvor meget det tænder hende. Og deep-throat gør hun jo selv, hvis hun ka'. Hvis du bare presser den ned for at "prøve dig frem", så må det da ende ret slemt til tider.

Jeg har mødt overraskende mange piger som gerne ville analsex. Også nogen som ikke ville. Det er derfor jeg skriver at man skal eskalere langsomt. Omkring deep throat så er det ikke alle piger som gør det af sig selv, selv om de godt kan finde ud af det.

Måske var jeg ikke tydeligt nok. Men jeg vil gerne kunne skelne dem seksuelt fra hinanden på deres personlighed, stil osv. Jeg har aldrig oplevet en pige som direkte sagde stop til mig - jo i et decideret rollespil, hvor vi havde aftalt at prøve grænser af, men ellers ikke. Men jeg bruger altså også den blide mellemvej og det er ikke optimalt for mig selv. Men lad mig også understrege at denne tråd IKKE handler om hvordan man får rough sex med alle chicks, men hvordan man sortere dem fra hinanden.

Jeg spurgte selv herinde for nogen tid siden om noget ligenende: http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=21&t=1475.
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Indlægaf kcid » tors 4. apr 2013 12:22

@Fsharp

Ok du mente eskalerer. Jeg læste det som et tilfældigt mix af ting man kunne gøre. Så forstår jeg dig bedre. Men analsex osv, holder jeg altså på aldrig bliver en gave til one night stands. Helt ærlig vil jeg sku også gerne ha' en nyvasket ren røv og en tøs som har været i bad inden, hvis det endelig skal være sport i 2'eren. Og det vil pigerne også helst først. Men det er nok forskelligt hvordan man har det med det som fyr.

Ang. Deepthroat: Jo, hvis en piger overhovedet ikke tager den længere, selvom man lægger hånden godt bag hovedet eller tager fat i håret - så enten kan hun ikke eller har virkelig ikke lyst. Så får du mig sku ikke til bare at presse den ned.
Med de piger som gerne vil, men har svært ved det, kan det være pisse frækt at lægge hende med hovedet ud over sengekanten, da det så er lidt lettere for hende, men det er en helt anden snak... Men det har jeg altså prøvet at gøre i et One Night Stand, hvor hun bare selv var rigtig meddelsom. Og jeg tror sagtens man kan komme til at køre rough i one night stands. Bare ikke på alle.
kcid
MacDaddy

Indlægaf Fsharp » tors 4. apr 2013 12:58

kcid skrev:@Fsharp

Ok du mente eskalerer. Jeg læste det som et tilfældigt mix af ting man kunne gøre. Så forstår jeg dig bedre. Men analsex osv, holder jeg altså på aldrig bliver en gave til one night stands. Helt ærlig vil jeg sku også gerne ha' en nyvasket ren røv og en tøs som har været i bad inden, hvis det endelig skal være sport i 2'eren. Og det vil pigerne også helst først. Men det er nok forskelligt hvordan man har det med det som fyr.

Ang. Deepthroat: Jo, hvis en piger overhovedet ikke tager den længere, selvom man lægger hånden godt bag hovedet eller tager fat i håret - så enten kan hun ikke eller har virkelig ikke lyst. Så får du mig sku ikke til bare at presse den ned.
Med de piger som gerne vil, men har svært ved det, kan det være pisse frækt at lægge hende med hovedet ud over sengekanten, da det så er lidt lettere for hende, men det er en helt anden snak... Men det har jeg altså prøvet at gøre i et One Night Stand, hvor hun bare selv var rigtig meddelsom. Og jeg tror sagtens man kan komme til at køre rough i one night stands. Bare ikke på alle.

Jeg tror at du misforstår mig lidt. Du får det til at lyde som om jeg bevidst overskrider grænser - dette er ikke tilfældet. Det jeg siger er, at man godt kan have rough sex ved one night stands, men man skal bare være på stikkerne mht. signaler idet man ikke kender hinandens grænser- som jo selvfølgelig skal overholdes. For nogle piger er grænsen almindeligt samleje, for andre er det mere rough ting.

Jeg tror basalt set ikke vi er uenige.
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Indlægaf kcid » tors 4. apr 2013 13:34

Nej det har du nok ret i. Efter at jeg har læst din anden tråd, kan jeg se er vi nok er ret enige.
Jeg har tænkt over en metode, men den skal lige field testes her i weekenden, så skal jeg nok melde tilbage om det er noget værd.
kcid
MacDaddy

Indlægaf Cheriot » tors 4. apr 2013 13:34

kcid skrev:Ok, kan så konstaterer vi har det ret forskelligt omkring nogle ting

Jeg er nu overbevidst om at fyre kan gå meget længere end de selv tror. Det vigtige er vel bare at eskalere i mini-steps med de områder som du tænker at piger kan være lidt ømme omkring. Fx analsex som du nævner. Der kan du jo meget nemt starte med jævne mellemrum bare at lade en finger glide over eller omkring hendes røvhul under både forspillet og sex. Virker hun ikke ubehagelig omkring det eller andet, så forsæt med at lade fingeren glide ind osv. Og er du stadig lidt usikker på hvorvidt du kan eskalere det videre til analsex kan du jo nemt involvere det i dirtytalk inden. Altså ved at hviske til hende hvad du har tænkt dig at gøre med hende. På den måde har hun alle muligheder for selv at sige fra, uden at du når at overskride hendes grænser. Jeg tror nu også at der er flere piger der kan lide analsex end mænd lige regner med.
Og samme princip mht. deepthroath eller hvis du vil eskalere det videre til gagging/facefuck. Altså bare sørge for at eskalere i et tempo hvor du hele tiden kan fornemme præcis hvor du har hende og/eller dirtytalk til at gøre hende klar over hvad du vil. Men ja, generelt er rough sex uanset hvad nok sværere med onenightstands, fordi man ikke kan nå at opbygge samme tillid osv.

Du vil gerne lige kunne screene pigerne på forhånd udefra deres personlighed, stil osv.? :D Ja, jeg tror nu de fleste synes kunne være smart hvis man bare kunne screene for den slags på forhånd, men tror det er ret svært. Ikke mindst da det også kommer an på hvilke sider af sig selv hun vælger at udstråle udadtil. Selvom jeg så også omvendt må indrømme at jeg af nysgerrighed lavede en lille undersøgelse for at se om man kunne spotte nogen tendenser hos fyre med de præferencer. Og fandt overraskende nok frem til at der var 2 meget fremtrædende stereotyper i den sammenhæng altså mht. studie/arbejde, attitude, beklædning osv. Som faktisk også stemte ret godt med mine egne erfaringer. Selvom der jo altid også vil være undtagelser. MEN det var trods alt rettet mod fyre da det var det som havde min interesse, så det er ikke sikkert det er noget du direkte kan overføre til piger på samme måde.
"Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars." - Les Brown
Brugeravatar
Cheriot
King Kong

Indlægaf Fsharp » tors 4. apr 2013 13:50

Cheriot skrev:Selvom jeg så også omvendt må indrømme at jeg af nysgerrighed lavede en lille undersøgelse for at se om man kunne spotte nogen tendenser hos fyre med de præferencer. Og fandt overraskende nok frem til at der var 2 meget fremtrædende stereotyper i den sammenhæng altså mht. studie/arbejde, attitude, beklædning osv. Som faktisk også stemte ret godt med mine egne erfaringer.

Kan du løfte sløret for dine iagttagelser?
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Indlægaf Cheriot » fre 5. apr 2013 14:33

Fsharp skrev:
Cheriot skrev:Selvom jeg så også omvendt må indrømme at jeg af nysgerrighed lavede en lille undersøgelse for at se om man kunne spotte nogen tendenser hos fyre med de præferencer. Og fandt overraskende nok frem til at der var 2 meget fremtrædende stereotyper i den sammenhæng altså mht. studie/arbejde, attitude, beklædning osv. Som faktisk også stemte ret godt med mine egne erfaringer.

Kan du løfte sløret for dine iagttagelser?

Ja, selvfølgelig. Måske man kan udlede den kvindelig pendant til de 2 stereotyper. Men anyways, de to stereotyper jeg fandt frem til at der åbenbart er blandt mænd som er til rough sex, dominans mm. i den retning:

Økonomen/den maskuline velklædte mand

Kort sagt, er han økonomen der gerne til dagligt arbejder som fx projektleder, iværksætter, revisor, konsulent og lign. Der kan nu også være tale om fx jurister, ingeniører og generelt andre veluddannede fyre. Men det er mere undtagelsen end reglen. Af en eller anden grund er det virkelig hovedsageligt økonomerne som har de her præferencer. Mht. beklædning og udseende er denne fyr ret velklædt på en maskulin måde, dvs. med skjorte/jakkesæt eller lign. alt efter lejligheden selvfølgelig. Han har også gerne lidt skægstubbe, hår på brystet og generelt en meget maskulin fremtoning (måde at bære sig selv på, snakke på etc.). Han er faktisk en ret ”pæn” fyr og opfører sig mere som en gentleman til hverdag, altså der er ikke rigtigt noget ”bad boy” over ham på den klassiske måde. Derimod er han mere nede på jorden/”laidback”, mens det så tilgengæld er i soveværelset hvor han så også for alvor giver helt slip på sig selv. Blandt interesser, sport og den slags, synes jeg der er en del forskellighed men det virker til de fleste har et eller andet som de er passioneret omkring eller dyrker. Tilgengæld er det sjældent denne mand udelukkende styrketræner og generelt er han ikke rigtigt den helt store ”muskelmand” ala den anden stereotype. Denne type virker tilgengæld også lidt mere kræsen og bevidst om hvilke type kvinde han er ude efter, og uanset om hans intentioner bare er sex eller noget mere seriøst foretrækker han kvinder som også selv har lidt mellem ørerne og noget indhold.

Sidst men ikke mindst, kan man bl.a. spotte ham på at det generelt falder ham meget naturligt at tage styringen. Dvs. han fx er typen som selv kommer hen og approacher en i byen hvis han er interesseret og forsøge at styre tingene i den retning han ønsker. Derfor vil han også sørge for at tage den handling det kræver, hvis bare han er interesseret nok. Jeg synes dog også at denne mand desværre har en tendens til at have en lidt arrogant attitude eller i hvertfald virke sådan udadtil.

Håndværkeren/den klassiske bad boy

Han arbejder ikke nødvendigvis som håndværker, men i hvertfald gerne indenfor et af de forskellige håndværksfag. Han er tilsyneladende glad for at bruge hans hænder både inden- og udenfor soveværelset. Derudover kan man genkende ham ved at han stort set altid er en meget veltrænet/stor fyr og oftest med mange tatoveringer. Dette(hans overkrop) vælger han derfor også oftest som profilbillede, til forskel fra den anden stereotype som derimod lægger et mere ”pænt” billede ind uden ansigt. Men ellers er mit indtryk af denne mand, at han som nævnt er den klassiske bad boy og generelt en ret rå fyr. Dvs. både til hverdag og i soveværelset.

Mht. interesser, sport og lign. er der ingen større sammenhæng udover at de fleste styrketræner en del, som deres krop jo også afspejler.
Denne fyr jeg har faktisk aldrig været sammen med. Men udefra min lille undersøgelse, vil jeg gætte på du netop kan spotte ham på hans ret maskuline og rå attitude/udstråling, kombineret med en ret veltrænet og tatoveret krop. Og at han som sagt gerne til dagligt arbejder med noget indenfor håndværksfaget. Kort sagt, han må være den moderne udgave af hulemanden.

Generelle tendenser:

For begge stereotyper må jeg dog sige, at det ikke rigtigt virker som om nogle af dem er særligt underdanige til hverdag som man måske kunne tro ift. den klassiske teori om at folk prøver at skabe balance med deres seksualitet(direktøren som vil være underdanig slave i sengen). Mit indtryk er at de fleste også til dagligt nyder at være dominerende og ret maskuline. Så deres seksuelle præferencer og interesse for rough sex kommer nærmere i naturlig forlængelse af deres personlighed end omvendt. Derudover har de fleste en smule fascination af eller forkærlighed for de klassiske kønsroller og polariteten mellem det yderst maskuline og meget feminine. Så ligesom de er meget maskuline tiltrækkes de også af meget feminine piger. Og så må det også lige nævnes at det generelt er fyre som er ret selvsikre og har selvtilliden i orden. Aldersmæssigt er de fleste 30+. Der er virkelig få fyre i 20’erne med de præferencer og med erfaring omkring det. Men det gætter jeg på bare hænger sammen med at folk med alderen bliver mere bevidste og afklarede omkring deres seksualitet.

Min måde at undersøge det her på var faktisk bare gennem Scor.dk. Jeg oprettede en profil, satte et profilbillede ind der afspejler lidt af mine præferencer i den retning, skrev 7 matchord og udfyldte min profil efter mine præferencer sådan at den ville dukke op hvis man søgte det på. Og på den måde kunne jeg så lægge mærke til tendenser hos alle de forskellige fyre der så skrev til mig og som også bevidst selv søgte efter piger med de præferencer(deres profiltekst). Samtidigt havde jeg intet skrevet om mig selv(profiltekst) eller lagt billeder op af mig selv, så det der fangede deres interesse netop kun kunne hænge sammen med mine præferencer. Så det var nu ret smart og lidt underholdende :mrgreen:
"Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars." - Les Brown
Brugeravatar
Cheriot
King Kong

Næste

Tilbage til Sex