Rough Sex + One Night Stands

FISSE samt fræk leg i numsen. Men hvordan?

Re: Rough Sex + One Night Stands

Indlægaf kcid » fre 5. apr 2013 20:07

Hehe sjovt. Selvom der ikke var mange af de konkrete ting som passer på mig (uddannelse og tøjstil) Men nu er jeg jo også i 20'erne. Jeg tror du skal lægge til at det er bestemt type mennesker der kommer på datingsider og en meget mindre del unge, da man som regel har et meget mere aktivt gå-i-byen liv i 20'erne end i 30'erne... Men godt fundet på :)
kcid
MacDaddy

Indlægaf Cheriot » søn 7. apr 2013 21:19

kcid skrev:Hehe sjovt. Selvom der ikke var mange af de konkrete ting som passer på mig (uddannelse og tøjstil) Men nu er jeg jo også i 20'erne. Jeg tror du skal lægge til at det er bestemt type mennesker der kommer på datingsider og en meget mindre del unge, da man som regel har et meget mere aktivt gå-i-byen liv i 20'erne end i 30'erne... Men godt fundet på :)

Det er jo også bare en generalisering så det kan jo være du ikke lige er en af stereotyperne. Men ja, man skal selvfølgelig også tage højde for at jeg har fundet af det blandt de folk som vælger netdating. Og fx også det at folk desværre sagtens kan lyve omkring de ting de skriver om dem selv. Men sammenholdt med mine erfaringer stemmer det som sagt meget overens(stereotype 1) og det er alle sammen været fyre som jeg har mødt i byen, gennem fællesvenner og lign. Og fx også bare nogle af mine drengevenner som er ret åbne omkring den slags.
"Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars." - Les Brown
Brugeravatar
Cheriot
King Kong

Indlægaf Action » tirs 9. apr 2013 16:34

Haha, din først kategori er fuldstændig mig. Lidt skræmmende :)

Jeg synes selvsikkerhed fra pigen er den bedste indikator for hvor vidt hun er til rough sex. Er man selvsikker har man ofte et afslappet forhold til sin krop, og det har man i kraft at have udforsket sin sexualitet. I denne process har de så ofte fundet ud af at anal sex osv. er fantastisk lækkert, under rette omstændigheder.

Man kan spørge dem direkte, hvornår og hvordan det gøres er op til den enkeltes game.
Man kan lede efter indikatorer. Eks. er hun en pige der altid er i forhold har hun jo haft massere af tid til at teste... Er hun lidt crazy med nogle kommentarer har de ofte en vild side som betyder det samme. Man kan jo selv tænke videre. Rough sex er jeg selv en fan af og det kan gå med næsten alle hvis man er god nok til at bygge tillid, signalere, læse signaler og lige tage en slapper når de har behov.

Med analsex ville jeg ikke sige noget, bare gøre det, men med langsom eskalering som tidligere beskrevet. Har man lavet et ordentligt forarbejde(teasing osv.) kan man få tøser med til næsten hvad som helst. Det kender man jo selv når man er liderlig så får man nogle gange lige kigget på nogle ting som man bagefter tænker hvad fuck? Haha. indrøm det :)
Whether you think you can or you can't, you're right.
Brugeravatar
Action
Konge af Burma

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf Fætter Stream » tirs 9. apr 2013 18:20

Jeg syns bare man lurer det på de signaler de udsender - og man ved det nærmest før man er nået frem til der hvor man skal have sex.

Like man snaver hende på venue og holder hende fast i nakken bagefter eller slammer hende op imod et butiksvindue - hvis hun så reagerer stærkt ved at trække vejret tungere og kysse mere energisk så går man lidt hårdere til værks osv. Omvendt hvis hun skubber en lidt væk så ved man OK det skal være blidt.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf kcid » tirs 9. apr 2013 22:42

@Steam
"Slammer hende mod et butiksvindue" - Undskyld, men hva' mener du?

@Action
Tillykke så er du jo klicheen, hehe :)
----

Tænkte på at man måske også kunne rejse spørgsmålet, hva' er overhovedet rough sex? Og hva' er helt normal go' sex - grænserne rykker sig hele tiden.
Jeg har haft en del one night stands hvor pigerne først rigtig nød det og slappede af da de ku' mærke at jeg nød det / blev tilfredsstillet (Ikke at det nødvendigvis har betydet rough sex)
Hos kvinder fylder er-jeg-god-nok måske mere end præcis hvilken type sex man dyrker - tænker jeg i hvert fald - og i så fald er det bedste knald, vel det knald som lader hende slappe af og hvor hun bliver bekræftet: JA, DU TÆNDER MIG!
kcid
MacDaddy

Indlægaf Fætter Stream » ons 10. apr 2013 01:23

kcid skrev:@Steam
"Slammer hende mod et butiksvindue" - Undskyld, men hva' mener du?
Jamen man tager jo hende i nakken og brager hende ind i en rude da. Chicks elsker det! :)

Spøg til side - "Skubbe hårdt op imod" er mere præcist end slamme. Juster styrken så det ikke gør ondt, heldigvis er de udstyret med airbags på bagdelen! Det er nice når man snaver at presse dem op imod noget og gerne puffe dem ind i det. Døre er nice fordi det giver en god lyd med ret lidt kraft. Så når man går hjemad fra byen blir det til at man skubber dem op mod butiksruder og snaver dem hver 150 meter.

Tænkte på at man måske også kunne rejse spørgsmålet, hva' er overhovedet rough sex? Og hva' er helt normal go' sex - grænserne rykker sig hele tiden.
Jeg har haft en del one night stands hvor pigerne først rigtig nød det og slappede af da de ku' mærke at jeg nød det / blev tilfredsstillet (Ikke at det nødvendigvis har betydet rough sex)
Hos kvinder fylder er-jeg-god-nok måske mere end præcis hvilken type sex man dyrker - tænker jeg i hvert fald - og i så fald er det bedste knald, vel det knald som lader hende slappe af og hvor hun bliver bekræftet: JA, DU TÆNDER MIG!
Jeg opfatter "rough sex" ca som i tråden "guide til rough sex" der ligger herinde. Det er sådan relativt "standard" rough ting som klask i møllen, riven i håret og biden og sådan noget. Lussinger bruger jeg nu ikke, er usikker på at jeg får styrken justeret ordentligt :P

Misforstod faktisk en gammel tråd hvor FSharp spurgte om screening for piger der vil ha "rough sex". Jeg troede han ledte efter piger der var til ting jeg opfatter som VIRKELIGT vilde, like hård lak-og-læder S/M hvor man har gasmasker på og sådan noget :P Fordi sådan noget som tit-spanking opfatter jeg som "normal" sex.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf kcid » ons 10. apr 2013 20:47

Hehe, okay nu forstår jeg bedre. Gør selv det med at presse hende lidt op af en væg mens man snaver. Dog ikke døre og butiksvinduer får du ik nøjer over at ruden springer, hvis du læner din egen og hendes væg mod glas?

Har læst tråden før og den er ganske fin. Men fx. at rive hende i håret, okay vis mig en pige som aldrig har prøvet det! Det kan jeg ikke forstille mig en pige som ik vil ha'. Og derfor syns jeg det må falde ind under alm. sex..
kcid
MacDaddy

Indlægaf Cheriot » ons 10. apr 2013 22:50

kcid skrev:Hehe, okay nu forstår jeg bedre. Gør selv det med at presse hende lidt op af en væg mens man snaver. Dog ikke døre og butiksvinduer får du ik nøjer over at ruden springer, hvis du læner din egen og hendes væg mod glas?

Har læst tråden før og den er ganske fin. Men fx. at rive hende i håret, okay vis mig en pige som aldrig har prøvet det! Det kan jeg ikke forstille mig en pige som ik vil ha'. Og derfor syns jeg det må falde ind under alm. sex..

Så længe du ikke banker hende ind i ruden med fuld styrke, kan jeg ikke forestille mig at ruden kan springe. Oftest handler det jo også bare mere om at markere og lade hende mærke at du kan tage styringen og dermed fx spontant presse hende opad en rude.

Mht. det med rive i hår, kan man jo sige at rough sex trods alt har et overlap fra alm sex og også omvendt til direkte S/M. Og det er vel bare den helt blide ende af rough sex, selvom de fleste vel tænder på det og anser det som alm. sex. Problemet med at definere alm. sex, er vel også at man synes det man selv tænder på og den måde man selv plejer at have sex på må være almindeligt?
"Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars." - Les Brown
Brugeravatar
Cheriot
King Kong

Indlægaf kcid » tors 11. apr 2013 01:22

Rigtig god pointe, det sidste.. Men omvendt kan man sige at det som mange synes er normalt, automatisk også er normalt, alene fordi mange.synes det.. Men ja, man skal passe på.ikke at se hele verden udfra ens eget syn.
kcid
MacDaddy

Indlægaf PRIMAL » tirs 24. dec 2013 14:57

Det ret simpelt faktisk.. Og fisharp har ret i alt det han skriver...

Go til the Girl says no... Langt hend af vejen handler det om timing og sexuel stemning... At den blir eskaleret hele tiden... Siger hun stop , stopper du... Et par minutter.. Så køre du på igen..

Det er præcis det samme med kino
FEAR IS TEMPORARY, REGRET IS FOREVER
Brugeravatar
PRIMAL
Happy Meal

Geografisk sted: cph

Foregående

Tilbage til Sex