Haha ups! Jeg troede:

FISSE samt fræk leg i numsen. Men hvordan?

Haha ups! Jeg troede:

Indlægaf Action » tors 11. apr 2013 14:11

- Når der kom "presæd" når man er ultra tændt, så troede jeg at jeg var kommet uden orgasme, og synes det var pinligt! Det er jo bare et positivt tegn.

- Piger kunne komme til at lave noget forkert efter sport i 2'eren, fordi jeg havde hørt en historie om en pige der kom til at skide på gulvet efter analsex. Det har jeg aldrig prøvet, og synes jeg har testet en del.

- At sved er klamt. Det bliver det jo først efter noget tid fordi fugten muliggør mikroorganisk vækst som eks. bakteriegrupper der lugter og som lige tager tid at gro. Nu skal der bare knaldes igennem og svedes! - det er frækt.

- At 69'eren var dårlig fordi en ven fortalte om en pige han havde hygget sig med der ikke var helt ren "deromme" og med næsen så faretruende langt oppe i kanalen havde han kunne lugte lidt for mange "detaljer". Har aldrig selv prøvet det.

- En isterning på klitoris var nye højder af nydelse til mit damebekendtskab. Jeg lå og legede med en på kroppen, og fik så ideen at gøre det på klitoris på min daværende kæreste, som bare resulterede i hun ikke kunne mærke en skid fordi følelsen røg med nedkølingen. Jeg kørte bare derud af med dirty talk imens. Hun lå og var sådan lidt "hva faen laver du egentlig dernede?".

- At piger ikke taler så meget om sex som drenge, og man lige skulle styre sig... Bare man også kan tale om andet, så skal man bare fyre den af.

- Jeg troede at piger ikke vidste når man var kommet oppe i dem. Jeg har to gange ringet for at spørge om de havde styr på det efter dårlig samvittighed da jeg huskede jeg ikke havde brugt kondom. Det havde de selvfølgelig styr på, men det skader selvfølgelig ikke at være sikker... Shit nogle skod samtaler :) EDIT: Hvis man kan overskue det kan man jo knalde videre lige efter man er kommet og det kan de ikke altid mærke. Men jeg mener at de finder ud af om man er kommet efter lidt tid regardless.

Lidt fra alle aldre, måske jeg kommer i tanke om flere.
Det er altid godt at kunne se det komiske i ting. Her prøver jeg lige at starte en tråd med de tåbeligheder vi har troet på, og hvad vi har lært.
Whether you think you can or you can't, you're right.
Brugeravatar
Action
Konge af Burma

Geografisk sted: Kbh

Re: Haha ups! Jeg troede:

Indlægaf Kaizen » tors 11. apr 2013 17:08

Måske skulle du lige starte med at skrive hvad du har tænkt dig med tråden?

Er ikke hundrede procent sikker på hvad du vil have os til...
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf Ross » tors 11. apr 2013 17:24

Misforståelser du havde, men heldigvis er kommet over.

dårlig eksempel.
haha ups! Jeg troede anal sex gjorde herre nas på pigerne, men de er sgu vilde med det.
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Indlægaf jensmadsen2013 » fre 20. sep 2013 14:38

Haha, mænd kan snakke lige så meget om sex, som de vil, man skal bare huske, at snakke meget mere ud over det. Så er procentdelen af det bliver sagt om sex måske ikke så stor, som man skulle tro. Det er bare om at lukke lort ud.
jensmadsen2013
Bølle Bob

Indlægaf Chacruna » fre 20. sep 2013 16:27

jensmadsen2013 skrev:Haha, mænd kan snakke lige så meget om sex, som de vil, man skal bare huske, at snakke meget mere ud over det. Så er procentdelen af det bliver sagt om sex måske ikke så stor, som man skulle tro. Det er bare om at lukke lort ud.

Det du skriver her er helt sort, jeg forstår ikke hvad du mener.... men det er måske en del af din pointe med at "lukke lort ud"? ;)
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf Kami » tirs 8. okt 2013 13:05

Hvis man vil lege med varme/kulde uden at fryse div. kropsdele af, kan det være en fordel at isterningen kommer ind i ens mund, fjernes igen og man så bruger munden, tungen og læberne til at stimulere med. Da de bliver kølige, uden at blive kolde og ubehagelige (og så bliver de jo langsomt varme igen, så hvis det ikke er et hit for damen, er hun ikke følelsesløs).
Kami

Tilbage til Sex