Penisstørrelse

FISSE samt fræk leg i numsen. Men hvordan?

Re: Penisstørrelse

Indlægaf Kaizen » tirs 11. jun 2013 22:50

Spekulerer på om effekten fortsætter hvis man holder op med alt det gejl...

Jeg mener cool nok, hvis man føler man har brug for den slags, men hvis man skal blive ved med at rende rundt med en pikstrækker resten af livet...
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf pikhund » lør 13. jul 2013 22:03

daaam hvor cool :mrgreen: :mrgreen:
god jul dit svin
Brugeravatar
pikhund
Seargeant O'Hara

Indlægaf tiger » ons 9. apr 2014 12:29

Læste lige opslaget igennem og kom til at tænke på hvor meget den F****** størrelse egentlig betyder. I perioder kan jeg gå og bekymre mig sygt meget over om den nu også er stor nok og om jeg kan tilfredsstille de piger man er sammen med (specielt dem man gerne vil have noget seriøst kørende med.

Altså jeg måler selv 14 i længden og 13,5 i bredden. Så ved selv at jeg ligger i den lave ende. Men tænker samtidig også hvordan man så skal lære at udnytte de centimeter man render rundt med, altså skal man være lidt obs på valg af stillinger eller lære sig selv at blive bedre til at bruge fingre og tunge?

Hvad siger I?
tiger
Hoodoo Master

Indlægaf Fsharp » ons 9. apr 2014 12:57

tiger skrev:Læste lige opslaget igennem og kom til at tænke på hvor meget den F****** størrelse egentlig betyder. I perioder kan jeg gå og bekymre mig sygt meget over om den nu også er stor nok og om jeg kan tilfredsstille de piger man er sammen med (specielt dem man gerne vil have noget seriøst kørende med.

Altså jeg måler selv 14 i længden og 13,5 i bredden. Så ved selv at jeg ligger i den lave ende. Men tænker samtidig også hvordan man så skal lære at udnytte de centimeter man render rundt med, altså skal man være lidt obs på valg af stillinger eller lære sig selv at blive bedre til at bruge fingre og tunge?

Hvad siger I?

Du mener 13.5 i omkreds?

Hvorfor bekymre dig om størrelsen? Du kan overveje om din diller ikke er stor nok når tyve piger samstemmende har sagt at den ikke er stor nok efter at de har haft sex med dig minimum 5 gange.

Læs desuden Cheriots indlæg i tråden her. Hun er den eneste pige der har sagt noget, og som hun siger så betyder det meget mindre end vi fyre går og regner med.
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf TheBoss » ons 9. apr 2014 15:31

Og hvorfor dog bekymre sig om noget, man ikke rigtig kan gøre noget ved?
TheBoss
MacDaddy

Geografisk sted: Århus

Indlægaf tiger » ons 9. apr 2014 16:14

Ja, I har ret og det meste research siger godt nok også det er meget gennemsnitligt. Men er prøvet at blive dumpet af en pige efter vi havde sex første gang, sådan at hun stoppede med at skrive dagen efter.. Og altså en jeg havde datet noget tid. Kan selvfølgelig også være gørelsen der ikke har været god nok - men alligevel at droppe en efter sex én gang!
tiger
Hoodoo Master

Indlægaf TheBoss » ons 9. apr 2014 16:29

Der kan være en milliard grunde til, hun ikke gad igen.

Det kunne f.eks være, hun har haft en fyr, der var rigtig dominant og kastede hende op ad væggen og tvang hende ned på alle fire inden han straffede hende hårdt i alle åbninger, så stjernene blinkede og fuglene sang. Hun håber på at få sådan en solid omgang igen. Hvis du så f.eks har aet hende lidt på inderlårene inden du sneg den ind, så keder hun sig nok lidt :p

Men det har intet at gøre med størrelsen af din diller!

PS.: Find evt selv på flere, mere malerisk beskrevede, grunde til, at hun kunne finde på at smutte. Som altså ikke har med størrelsen at gøre :p
TheBoss
MacDaddy

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Cheriot » ons 9. apr 2014 19:39

tiger skrev:Læste lige opslaget igennem og kom til at tænke på hvor meget den F****** størrelse egentlig betyder. I perioder kan jeg gå og bekymre mig sygt meget over om den nu også er stor nok og om jeg kan tilfredsstille de piger man er sammen med (specielt dem man gerne vil have noget seriøst kørende med.

Hvad siger I?

Som jeg allerede har skrevet i mit forrige indlæg, er jeg ret overbevidst om at det altså ikke betyder det store generelt set. Der er sikkert nogle piger der er "kæmpe-pik-fetichister" eller sådan noget. Eller nogle der har problemer med at mærke den medmindre den har en vis størrelse. Men det er nok ude i marginalerne. Udefra intime samtaler med veninder og alt den slags, er mit indtryk i hvertfald ikke at det er det der betyder det store. Når det endelig handler om en fyr der var fantastisk i sengen handler det typisk mere om den kemi man havde, at han var god med fingrene/munden, fantastisk til at foreføre en, at han var dominerende og spontan etc. :)

Desuden vil jeg sige at hvis det særligt bekymrer dig i forhold til de piger du gerne vil have noget mere seriøst med, er det nok nærmere der hvor det burde bekymre dig allermindst. Jeg tror i hvertfald at en fyrs udseende, pikstørrelsen og den slags netop betyder mest hvis man er ude efter en fuckbuddy etc. end hvis man ønsker noget mere seriøst hvor din personlighed, værdier osv. i højere grad spiller en stor rolle. Så det virker som en helt unødvendig bekymring.

Hvad angår stillinger kan man selvfølgelig sige at de stillinger hvor du trænger dybest ind nok kan bruges med fordel, hvis du er overbevidst om at du er for lille. Hvilket imo bl.a. er når pigen rider fyren, alm. doggy og missionær med benene oppe på fyrens skuldre. Mens du nok burde undgå den stilling hvor man ligger i ske. Hvordan du bliver bedre med fingrene og munden derimod er lidt sværere at svare på. Man kan selvfølgelig læse lidt guides på nettet. Men det allerbedste vil nok bare være at blive god til at være nærværende og dermed kunne mærke og fornemme sig frem til hvad der virker for den enkelte pige. Jeg synes ofte at fyre der bare kører efter alt for teknisk på med en idé, om at noget helt bestemt må virke på alle kvinder fordi de har haft succes med det før, er noget af det værste.

Hvad angår det sidste du skriver med at du blev droppet lige efter I havde haft sex første gang, skyldes højest sandsynligt noget helt andet. Det er nok bare fordi det netop er din pikstørrelse du er usikker omkring, at du straks tænker det må være årsagen. Lidt ligesom en pige der er sikker på grunden til hun blev droppet efterfølgende, måtte være hendes for små bryster. Mens sandheden nok nærmere var at hun lavede søstjernen, ikke rigtigt gav noget modspil etc.
"Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars." - Les Brown
Brugeravatar
Cheriot
King Kong

Indlægaf Fætter Stream » ons 9. apr 2014 20:11

Tror heller ikke det betyder det store. Har set et interview med Sten Hegeler der fortalte man havde lavet et eksperiment hvor man knaldede nogen kvinder med forskellg størrelser af dildoer og bagefter skulle de gætte størrelsen. Det viste sig at det kun var i ekstremerne de kunne mærke forskel mens alt inde i midten føltes ens. De ka ik mærke forskel, simpelthen.

Har semi-fisted en pige en gang, og man kan godt opgive alle ideer om virkeligt at "blokke hende ud" uanset hvor stor en günther man har. Fissen ka virkeligt udvide sig meget.

Fordi ja man ka stå med nærmest hele hånden oppe i hende og det kan hun godt li, og så bagefter knalde hende hvor ens pik så er en del mindre end ens hånd, sådan er det for mig i hvert fald :), og det kan hun også godt lide. Men de kan jo ogsågodt lide at få finger hvor fingeren så er endnu mindre igen.

Så kan man jo konkludere at nydelsen ikke bare følger af volumen på den kropsdel man putter ind i fissen på hende.

Det virker nok mere sådan at fissen klemmer imod så det strammer næsten uanset hvor stor en legemsdel man indfører?
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Cheriot » ons 9. apr 2014 21:52

Stream skrev:Så kan man jo konkludere at nydelsen ikke bare følger af volumen på den kropsdel man putter ind i fissen på hende.

Det virker nok mere sådan at fissen klemmer imod så det strammer næsten uanset hvor stor en legemsdel man indfører?

Lige præcis, noget i den stil. Såvidt jeg ved har mange piger jo også lettest ved at få orgasme ved at fyren bruger fingrene og/eller munden. Så i det henseende er det jo også lidt sjovt at fokusere på størrelsen, når det heller ikke rigtigt betyder det store for hvorvidt pigen får orgasme. :)
"Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars." - Les Brown
Brugeravatar
Cheriot
King Kong

ForegåendeNæste

Tilbage til Sex