Omskæring

FISSE samt fræk leg i numsen. Men hvordan?

Omskæring

Indlægaf tjrp » søn 18. aug 2013 19:44

Hej, jeg har haft det her tabu, jeg har flækket huden for mange gange, og har nu været ved lægen får så afvide, jeg har forhuds forsnævring, og en for kort streng (den har været sprunget ikke en men 3 gange)
nu skal jeg så til kirug, og have fjernet arvæv, og forlænget huden og strengen.

Men hvis dette ikke virker skal jeg have fjernet alt forhuden.

Nogle med erfaring til dette?
tjrp
Seargeant O'Hara

Re: Omskæring

Indlægaf Fætter Stream » søn 18. aug 2013 20:26

Yes jeg fik fjernet det hele. Havde en eller anden virus der gjorde den blir gradvist strammere. Man får den åbenbart som lille og så kan den ligge og sove i mange år før den går amok.

Første gang bad jeg ham om kun at tage det allernødvendigste så han tog et stykke af spidsen - det var helt ad helvedes til fordi den trekvarte forhud rullede sig sammen til en slags pølse nede i bunden. Det så virkeligt åndsvagt ud!

Så jeg var forbi igen og bad ham om at fjerne rub og stub fordi jeg ikke gad have pikken i bandage mere end to gange - og det er helt fint. Man vænner sig til det på et par uger og glemmer hurtigt at det nogen sinde har været anderledes.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Kaizen » man 19. aug 2013 23:31

Har hørt at omskæring kan give meget store problemer med med at få orgasme, fordi det nedsætter følsomheden voldsomt, specielt kombineret med kondom.

Så jeg ville prøve alt andet først, hvis det var mig
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf Vildgut » tirs 20. aug 2013 10:04

Du kan forsøge med et plastisk indgreb hvor de fjerner en lille del kun(Måske det samme som ved Stream?). Derved vil du stadig have det meste af din forhud tilbage.

Hvis ikke det virker er en fuld omskæring vel nødvendig... Jeg har også hørt at det skulle nedsætte følsomheden, men det behøver jo ikke være en dårlig ting 8-)

- Mfg VildGut
Take my hand, and enter my world...
Brugeravatar
Vildgut
Seargeant O'Hara

Geografisk sted: København

Indlægaf Cheriot » tirs 20. aug 2013 17:18

Ligesom Kaizen er inde på, er min oplevelse med to fyre der har været omskåret også at begge har haft seriøse problemer med at have sex med kondom på og problemer med at komme. Den ene kunne faktisk kun meget sjældent få orgasme under normal sex, hvilket han også selv var ret frustreret over. Omskæring nedsætter åbenbart følsomheden virkelig meget.

Så jeg synes også du burde prøve at undgå at få hele forhuden fjernet, hvis det kan lade sig gøre.
"Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars." - Les Brown
Brugeravatar
Cheriot
King Kong

Tilbage til Sex