Kradsemærker!

FISSE samt fræk leg i numsen. Men hvordan?

Kradsemærker!

Indlægaf Jeg vil dø » lør 31. aug 2013 10:28

Ja, her er endnu et "hvad gør i andre" spørgsmål.
Det har sandsynligvis noget at gøre med den måde jeg har sex på - det er lidt vildt. Under alle omstændigheder så har de seneste 4 tøser alle efterladt tydelige kradsemærker - et af dem har faktisk givet et sår, der efter snart 2 måneder stadig er der! (det er også det eneste, har holdt øje med alle andre, og de forsvinder efter 2-3 dage, nogle ganger 7-14 dage, men det er de mere sjældne der har trukket blod).
Smerten er jeg ligeglad med. Men at jeg dagen efter ligner en zebra der har fået det forkerte farvede sæt tøj på, er ikke optimalt. Specielt ikke hvis jeg har været sammen med en tøs, og senere samme dag eksempelvis skal på date med en anden. Eller bare generelt er det lidt træls at have røde mærker efter negle.

Ved ikke om jeg er den eneste med denne problemstilling, men hvis der er andre der har erfaringer, så del dem lige! :)

Ellers god morgen til alle jer dejlige mennesker
//Sync
Jeg vil dø

Re: Kradsemærker!

Indlægaf Chacruna » lør 31. aug 2013 13:42

Jeg bryder mig virkelig ikke om at blive kradset på ryggen under sex, jeg gider det simpelthen ikke, så hvis en kvinde begynder på det så fjerner jeg hendes arme fra min ryg og holder hende fast og dominerer hende som fortjent.

Jeg ved ikke hvorfor der er nogen kvinder der kradser, om det er noget de har set på TV eller på anden vis er blevet socially conditioned til, eller om de virkelig er så liderlige at de ikke kan lade være...

Men det er fint nok med kvinder der kradser, for jeg kan godt lide at dominere dem og vise min maskulinitet ved fysisk at stoppe dem. Så jeg tager det altid som at de siger "dominer mig mere, tag mig hårdere og mere dyrisk!". Og hvis hun virkelig insisterede på at kradse ville jeg give hende en lussing og så vende hende om og tage hende bagfra istedet. Måske mens jeg holder hende i en rear naked choke for en ekstra dosis af "jeg knepper dig nu og der er intet du kan gøre" (men uden at kvæle hende for real selvfølgelig!!! Kun som en markering...).

Ved ikke lige om det svar du ledte efter, men det er sådan jeg håndterer det ;)
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Tilbage til Sex