Jeg scorer aldrig igen!

FISSE samt fræk leg i numsen. Men hvordan?

Jeg scorer aldrig igen!

Indlægaf Kami » man 7. okt 2013 23:01

Yeah, det tænker jeg nogle gange og årsagen er, at analsex er totalt lukket land for mig. Det er der en masse årsager til, men ikke alverdens penge eller overtalelse eller glidecreme, kan få mig til at åbne dén del af mig for en fyr igen. Og jeg var ellers fan.

Jeg er ellers temmelig frigjort og gør mig umage med at behage den fyr, jeg er sammen med og finde ud af, hvad lige HANS kinks er. Så jeg er ikke en ringe sexpartner, tror jeg, men nu hvor analsex er blevet så udbredt (jeg har hørt udtrykket "Analsex er det nye oralsex"), føles det bare som om, at jeg har denne her sorte sky hængende over mit sexliv, som gør mig til en "dårlig" sexpartner, fordi jeg ikke kan være med i denne her boldgade (fnis, undskyld ordvalget).

Nu ved jeg godt, at I er rimelig hardcore herinde og har tendens til at next'e en kvinde, hvis hun ikke lever op til jeres fem millioner krav om perfektion og niceness, fordi det er en del af det, I øver jer i - ikke at lade jer nøjes, men at udvikle jer til at kunne få den/de kvinder, I efterstræber.

Men anal-fanatister aside, hvor stor en dealbreaker er det så? Og er det noget man siger? "Hey, du skal bare vide, at vi aldrig nogensinde kommer til at dyrke analsex med mig som modtager. Cool, bro?".
Kami

Re: Jeg scorer aldrig igen!

Indlægaf Ross » man 7. okt 2013 23:20

Tror ikke det er heeelt så sort hvidt for gennemsnittet - jo jo, der vil da være nogen der ikke vil dig, men tror ikke at gennemsnitsfyren ville gå så meget op i det? Ja eller i hvert fald ikke noget jeg nogensinde har hørt om i min omgangskreds/aldersgruppe. Men det kan måske også være en generations ting for <25år..

Til gengæld kunne jeg forestille mig at en fyr eller pige der nægtede at give eller modtage oral sex ville have problemer.

Har du oplevet det nok gange til at du vil sige det er en tendens?
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Indlægaf Leisure Pirate » man 7. okt 2013 23:24

Tror det er fåtallet der går så meget op i analsex at de vil nexte en nice pige bare på det. Selvfølgelig er det nogen men tror sgu ikke det er mange.
Brugeravatar
Leisure Pirate
Son of a gun

Indlægaf Leisure Pirate » man 7. okt 2013 23:27

Ross skrev:Tror ikke det er heeelt så sort hvidt for gennemsnittet - jo jo, der vil da være nogen der ikke vil dig, men tror ikke at gennemsnitsfyren ville gå så meget op i det? Ja eller i hvert fald ikke noget jeg nogensinde har hørt om i min omgangskreds/aldersgruppe. Men det kan måske også være en generations ting for <25år..

Til gengæld kunne jeg forestille mig at en fyr eller pige der nægtede at give eller modtage oral sex ville have problemer.

Lol, det minder mig om en fyr jeg engang mødte i byen. Han var helt i spåner over at hans japanske kæreste nægtede at give ham BJs pga dilleren lugtede. Han havde prøvet at vaske den på alle mulige måder men hun stillede simpelthen det ultimatum at han skulle cutte forhuden, og han overvejede det sgu alvorligt!
Brugeravatar
Leisure Pirate
Son of a gun

Indlægaf Kami » man 7. okt 2013 23:29

Ross skrev:Tror ikke det er heeelt så sort hvidt for gennemsnittet - jo jo, der vil da være nogen der ikke vil dig, men tror ikke at gennemsnitsfyren ville gå så meget op i det? Ja eller i hvert fald ikke noget jeg nogensinde har hørt om i min omgangskreds/aldersgruppe. Men det kan måske også være en generations ting for <25år..

Jeg er i slutningen af 20'erne, så jeg er fra en generation der er vokset op med, at det først var lidt forbudt (da vi startede på at have sex dengang i slut 90'erne) og senere (nu) er blevet mere mainstream. Og fordi vi netop startede med attituden om, at det var lidt forbudt og tihi-fnis, så er det også noget jeg oplever, at en del kammerater har ret meget fokus på.

Jeg har ikke selv oplevet at blive afvist på grund af det, men jeg kan da ikke udelukke at det har været en medvirkende årsag, som fyren har været for flink til sige. Jeg kunne godt overveje, at kontakte fyrene og spørge dem ligeud, men jeg er ikke overbevist om, at de ville turde svare ærligt, da de er drama-allergikere. Det er jeg også selv, men jeg kan godt forstå at de tænker "Åh nej", når de kontaktes af en dame de sås med for lang tid siden, med sådan et spørgsmål. Men hvad fanden, de er jo ikke mine venner eller naboer, så jeg kan være ligeglad med hvad de tænker. Jeg gør det!

Jeg er ikke generelt set hverken kropsforskrækket eller penisangst, jeg er som sagt temmelig frigjort og afslappet. Det er måske også dét, der hæmmer mig lidt. Jeg har aldrig før haft et seksuelt tabu på denne måde (udover lortesex og bukkake, og den slags ekstremer) og det skaber en yderligere usikkerhed. Måske er den indbildt? Det er det, jeg forsøger at finde ud af.
Kami

Indlægaf Kami » man 7. okt 2013 23:32

Leisure Pirate skrev:

Lol, det minder mig om en fyr jeg engang mødte i byen. Han var helt i spåner over at hans japanske kæreste nægtede at give ham BJs pga dilleren lugtede. Han havde prøvet at vaske den på alle mulige måder men hun stillede simpelthen det ultimatum at han skulle cutte forhuden, og han overvejede det sgu alvorligt!

Haha, virkelig? Tjah, i f.eks. USA er det jo normen at omskære drengebørnene. Jeg oplever dog ikke, at forhudens eksistens eller mangel på samme har noget som helst at sige ift. hygiejne, lugt eller deslige.

Din kammerat burde måske overveje at gå til lægen, hvis det ikke hjælpe at vaske den. Det er ikke meningen, at dilleren skal lugte så voldsomt. Med mindre det bare var et pressionsmiddel fra japanerens side. ;)
Kami

Indlægaf Kami » man 7. okt 2013 23:36

Leisure Pirate skrev:Tror det er fåtallet der går så meget op i analsex at de vil nexte en nice pige bare på det. Selvfølgelig er det nogen men tror sgu ikke det er mange.

Jeg håber, at du har ret. Jeg må bare være tilpas awesome på andre områder. Uden selvf. at være så awesome, at fyren føler sig truet på sin egen awesomeness. (Pigegame: 1) Vær lækker, 2) Tal til hans pik, 3) Tal til hans ego).

Jeg sender en fælles sms ud til nogle fyre og spørger dem lige ud, så må vi se hvad de svarer, samt hvad der svares i denne tråd i løbet af det næste stykke tid.

Selvfølgelig kan jeg ikke gøre så meget ved det, hvis størstedelen af folket siger "Det er nederen, duer ikke, next!", men så kan jeg måske få en fornemmelse af, hvad man så kan forsøge at gå efter i stedet eller få nogle idéer til, hvordan man snakker om det, og om måden man formulerer beskeden på, har noget at sige ift. hvordan det tages imod.
Kami

Indlægaf Fætter Stream » tirs 8. okt 2013 00:10

Heh jeg foretrækker langt fissen frem for det anale. Det er nærmest kun for variationens skyld og hvis kvinden beder mig om det jeg gør det.

Sjovt nok har jeg ikke valget i næste uge :)
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Chacruna » tirs 8. okt 2013 04:01

Jeg foretrækker også fissen, men der er en del kvinder der tænder helt vildt meget på det og jeg har som regel ikke så meget imod at gøre det. Det er mit indtryk at de fleste kvinder der prøver det nogle gange bliver ret hooked på det, men what do I know, det interesserer mig ærligt talt ikke så meget.

Til gengæld sætter jeg stor pris på at lave et ordentligt cum shot ud over pigen...
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf Anonym1000 » tirs 8. okt 2013 11:33

Jeg oplever næsten det omvendte, lol....

Samtlige mine venner snakker om at Anal sex er det de helst vil prøve af alle ting (af dem der ikke har prøvet det) mens jeg personligt slet ikke interessere mig for det område..

Var jeg sammen med en tøs over længere tid som virkelig gerne ville prøve det kunne jeg måske overtales men ellers ikke og jeg ville aldrig selv bringe det på banen, har tons vis af andre ting jeg hellere vil.

Tror sgu det meget forskelligt fra person til person og ikke så sort hvidt som du siger, men selvfølgelig er der da mange der gerne vil prøve det.
Anonym1000
Gummi Tarzan

Næste

Tilbage til Sex