Jeg scorer aldrig igen!

FISSE samt fræk leg i numsen. Men hvordan?

Re: Jeg scorer aldrig igen!

Indlægaf Wave » ons 9. okt 2013 23:09

Hmm, hvis en pige konsekvent afviser analsex i øjeblikket eller i fremtiden så må jeg indrømme det faktisk er et turn off for mig.
Jeg går egentlig ikke særlig meget op i analsex generelt, men når jeg er sammen med en pige så tænder det mig utrolig meget at vide jeg kan gøre lige hvad jeg har lyst til med hende. Ikke nødvendigvis idag, da mange ting kræver tillid og kommunikation der kan tage tid at bygge op, men så har man noget at se frem til. At en pige afviser ting på forhånd vil helt sikkert give mig second thoughts, det er ikke sikkert det bliver en dealbreaker, meeeen, det er bestemt ikke noget der tæller op.

Kan dog ikke lige se hvad der skulle gøre dit røvhul mere specielt end de fleste andre pigers, som så mange andre posts her på siden er der nok et eller andet du ikke fortæller. Men du har sikkert dine grunde.
Wave
Voodoo Master

Indlægaf Cheriot » søn 13. okt 2013 00:41

Jeg kan godt forstå din bekymring nu hvor analsex efterhånden er blevet en del af alm. sex ligesom oral, men jeg tror nu du tænker det til at være et meget større dilemma end det egentlig er.

Altså jeg havde selv en ret dårlig/smertefuld oplevelse med det første gang, som førte til at jeg dengang heller ikke havde lyst til at prøve det igen. Eller jeg indrømmede bare (i den rette sammenhæng/når man alligevel på et tidspunkt snakkede om sex) at jeg havde prøvet det, virkelig ikke brød mig om det og det var jeg ret afklaret med. På den måde vidste fyrene ren besked fra starten af. MEN min oplevelse var faktisk at det ikke var nogen dealbreaker hos de fyre jeg så var sammen med, også selvom de faktisk ellers tændte på analsex. Dog handler det nok i sidste ende mest om hvor meget den præference vægter hos fyren i forhold til om han ville have kunne undvære det. Fx tror jeg først det ville være lidt af et problem hvis det var oralsex, som de fleste nok vægter højere og de færreste derfor ville undvære. Og igen, så er der jo også fyre som knap nok eller slet ikke er interesseret i analsex. :)

Så kort sagt, jeg tror ikke det behøver være nogen helst hindring eller andet for dig. Jeg tror bare du tænker lidt for meget over det. Men det du kan gøre er i hvertfald at være ret ærlig omkring det(ligesom med ens præferencer i det hele taget) når I begynder at komme seksuelt ind på livet af hinanden.
"Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars." - Les Brown
Brugeravatar
Cheriot
King Kong

Indlægaf kcid » søn 13. okt 2013 21:38

Jeg er i start 20'erne og kan sagtens have god vild sex uden analsex. Ofte er analsex sjovt de første gange man har sex og det er det. Men som wave også er inde på syns jeg også det er et turnoff hvis en pige bare afviser noget seksuelt uden videre. Det er mest attituden hos hende som ville pisse mig af og få mig til at overveje om hun var tiden værd. Jeg tænder på at en pige godt vil prøve nogle ting af for at tilfredsstille mig. Alle piger har haft nogle ubehagelige oplevelser med sex men hvis man ikke vil prøve med en ny sexpartner så vil man sku' ik' gå særlig langt for ham.
Så jeg syns du skal overveje om du er totalt færdig eller bare ikke fan. Hvis du bare ikke er fan, så fortæl det åbent og sig at du selvfølgelig gerne vil gøre det hvis man vil ha' det, men at det ikke tænder dig synderligt. Så ville jeg være ligeglad med at ha' analsex med hende, det jo kun sjovt hvis pigen også nyder det.
kcid
MacDaddy

Indlægaf Kami » tors 24. okt 2013 12:35

At jeg ikke vil dyrke analsex, skyldes sygdom, ikke nykker. Det gør måske en forskel for opfattelsen.

Jeg er kommet over det nu, men skal gå til tjek hvert halve år og tager stadig medicin. Hele behandlingsforløbet har været lidt traumatiserende, uden at male fanden på væggen. Men der blev gjort ting ved min krop, dérnede, som simpelthen var så grænseoverskridende, smertefulde og ubehagelige, at det faktisk gav mig problemer med sexlivet helt generelt. Mens nu, hvor det er kommet på afstand, så er det kun 2'eren, der rent seksuelt er lukket land. Det var i øvrigt nødvendigt ift. min behandling, at disse ting blev gjort af lægerne, så på den led havde jeg ikke rigtig noget valg med mindre jeg ønskede at få lavet en stomi (skide i en pose på maven... Nej tak).

Ikke kun mindet om generne og smerterne, men også frygten for at ødelægge min i forvejen sarte slimhinde så jeg får tilbagefald, er det som stopper mig. Jeg tror, det er svært for folk at forestille sig, hvor hæmmende sygdom i dén del af kroppen kan være, med mindre de selv har prøvet det og så er det også meget tabubelagt.
Kami

Indlægaf kcid » tors 24. okt 2013 15:02

Jeg tror de fleste vil ha' fuld forståelse for det, når du fortæller dem årsagen. Du har jo en helt logisk og legitim grund som ikke bare er fordi du ikke vil..
kcid
MacDaddy

Indlægaf Capricorn86 » lør 30. aug 2014 13:51

Jeg har det en lille smule som Wave, i den forstand at jeg godt kan li' jeg kan få lov til at bruge en pige som jeg har lyst til, bla. at hun har lyst til at agere billigt overfor mig, da jeg har en tendens til jeg godt kan li' at dominere piger ret hårdt hvis de kan li det, dog ikke at det er en nødvendighed, men jeg vil ikke vægte hende mindre fordi hun ikke havde lyst til analsex, har hun lyst er det fint, dejligt, har hun ikke, no big deal.

Cheriot skrev:Fx tror jeg først det ville være lidt af et problem hvis det var oralsex, som de fleste nok vægter højere og de færreste derfor ville undvære

Som Cheriot siger ville jeg nok have lidt blandet følelser med hvis hun ikk havde lyst til oralsex, det er blevet en lidt standard ting at gøre.
Brugeravatar
Capricorn86
Nyklækket

Indlægaf vUlpeS » man 29. sep 2014 21:56

Uddrag fra hverdagsdebatten:

Vulpes: "Orv, hvad, se Helten! Analsex er blevet lige så mainstream som oralsex, åbenbart! Fuck, det er ærgerligt, at jeg ikke rigtig bryder mig om det alligeveller..."
Helten: "Næh, jeg ved altså heller ikke hvad det er, der er så fascinerende ved det."
Vulpes: "Nej vel? Altså; det ER sgu' da lidt skummelt, det dér med at ens lille tissemand kommer til at lugte af lort ude i spidsen."
Helten: "Nåååh... Nåååååhhhh, dén vej, tjah... nej nej, naturligvis ikke..."

Hey! Hvis du ikke synes det er en god ide, så lad være. Og lad være med at have det vildt over, at du ikke har lyst til at være syg. Jeg er sikker på, de fleste voksne mænd kan finde ud af det, og hvis de ikke kan, well... Så er der med garntrisse en bedre model på markedet, der godt kan.
Det ene øjeblik er det "fyre forstår bare ikke signaler" og yadda yadda yadda og det næste er de sure over, at man er kravlet ind ad deres vindue (kun iført balaclava) for at kysse dem godnat mens de sover.
Brugeravatar
vUlpeS
MacDaddy

Geografisk sted: Lænestol

Foregående

Tilbage til Sex