Kvinde beretter om nøgenyoga

FISSE samt fræk leg i numsen. Men hvordan?

Kvinde beretter om nøgenyoga

Indlægaf Atahualpa » fre 15. nov 2013 22:12

Sexual tension set fra en kvindes side...

Sakset fra http://ayurvedaogyoga.wordpress.com/201 ... nogenyoga/

Mine tanker inden den første gang
Nøgenyoga har altid fascineret mig lidt. En dag læste jeg at min behandler havde nøgenyoga og det måtte jeg bare prøve.

At have et så afslappet forhold til kroppen, at man kan dyrke yoga helt nøgen, sammen med andre mennesker og tilmed af det modsatte køn. En side af mig har haft lyst. Lyst til at mærke hvordan min frie krop kan bevæge sig sammen med andre frie kroppe. Min forfængelighed og blufærdighed har modsat holdt igen og mindet om, at det måske er meget seksuelt at dyrke nøgenyoga sammen med andre. Hvad vil de andre og underviseren tænke om MIN KROP? Tænk hvis jeg var den eneste kvinde der dukkede op? Tænk hvis alle de andre er meget flottere. Jeg har tænkt på alt lige fra om jeg måtte være glatbarberet til om folk kommer til at tænde på hinanden. Så jeg var delt i en masse lyst til at prøve og en masse indre modstand mod at gøre det.

Jeg snakkede med min lærer første gang og han var helt nede på jorden og forstod alle mine dumme spørgsmål. Faktum var nok, at uanset hvor mange gode argumenter han havde og uanset hvor forstående han var, så handlede det om noget inden i mig, om jeg turde følge min lyst eller jeg lod mig påvirke af mine egne fordomme. Fordomme der sikkert havde til formål at beskytte mig selv. Heldigvis valgte jeg at prøve. Nok fordi jeg følte mig tryg hos yogalæreren.

Første gang
Vi var et lille hold som yogalæreren havde lovet. Fire personer, yogalæreren, mig og to andre kvinder. Den ene kvinde meget yngre og den anden på alder med mig. Det lagde jeg mærke til med det samme. Det er noget man som kvinde observerer instinktivt. Inden vi havde lagt tøjet havde jeg allerede tænkt på om de andre kvinder var flottere end mig. Mine tanker var i fuld gang selvom jeg prøvede at finde ro. Læreren kom over til mig og sagde at jeg skulle prøve at slappe helt af i tankerne og gøre mit sind og krop klar til at komme i kontakt med mit indre. Det var som om han kunne se, at jeg tænkte meget over det. I hver vores lille kasse lagde vi vores tøj. Alt tøjet. Trusserne til sidst. Med meget samlede ben gik jeg hen på yogamåtterne, hvor jeg skulle stå. Endnu havde jeg ikke turde se på læreren eller de to andre kvinder.

Vi tre kvinder stod på en række, med læreren lige foran os, eller rettere, læreren stod lige foran mig. Mit hjerte bankede, og her stod jeg fuldstændigt nøgen foran en veltrænet nøgen mandlig yogalærer. Instinktivt havde jeg lavet elevatorblikket på ham. Igen noget der bare sker uden at man tænker over det. Jeg erfarede, at alt jeg havde troet om de andre var egentligt en side af mig selv. Jeg havde tænkt meget på om de andre gik og så på mig, og nu var det mig, der gik og så på de andres kroppe.

Læreren var, og er i øvrigt stadigvæk, ekstraordinært veludrustet. En stor og sikkert tung penis hang fra hans veltrænede krop. Helt glatbarberet pung med trimmet hår omkring roden af hans stolthed. En ting som måske er plat at konstatere, men måden vi er opdraget på, vores kultur m.v. gør, at vi aldrig rigtigt ser på hinandens kroppe. Jeg tror jeg var i underskud af mandlige nøgne kroppe, for mine øjne kunne næsten ikke fjerne sig fra hans krop og lem. Musklerne når han bevægede sig var så smukke at se på. Hver gang jeg så nervøst rundt i lokalet endte mine øjne igen på hans krop.

Den ting jeg helst ville undgå var, hvis læreren eller de andre var lumre eller at de havde seksuelle årsager til deres deltagelse. Her måtte jeg så konstatere, at det var MIG der lige pludseligt stod og var den der var lummer. Jeg har aldrig stået sammen med en nøgen mand, uden at der var seksuelle undertoner og dette var ingen undtagelse. Den seksuelle lyst var helt sikkert vækket i mig lige fra jeg stod foran læreren. Måske var han lidt opstemt af os kvinder, men hans lem virkede meget fyldigt og hang i en stor bue, måske lidt halvstiv ud fra kroppen.

Vi skulle lukke øjnene til at starte med. Her stod vi så nøgne, med lukkede øjne. Pludseligt kunne jeg virkeligt mærke effekten af at være nøgen. Glemte alt om de andre og mærkede mig selv. Vi lavede nogle opvarmende øvelser, med lukkede øjne, og pludseligt kom jeg i kontakt med mit indre på en helt anden måde. Jeg og kroppen, mit sind og fysik var ét og samme lige fra starten. Det var fantastisk. Det blev dog hurtigt afbrudt af mit sind igen.

Da vi lavede hovedrulninger åbnede jeg øjnene og så kom han, stadigvæk nøgen og stadigvæk med et enormt dinglende lem, over til mig og rettede min krop op, med en hånd på bryst og skulderen. Jeg blev ildrød i hovedet ved følelsen af hans hænder på min krop og viden om, at vores kroppe var helt tætte på hinanden. Prøv at finde balancen i kroppen sagde han. men det var lettere sagt end gjort, med bankende hjerte, røde kinder og med en nøgen mand foran sig.

Jeg prøvede af alle mine kræfter at holde fokus på yogaen og undlade at bruge mere energi på hans krop. Uanset hvilke stillinger vi stod i, så føltes det faktisk godt. Det var kun i pauserne mellem stillingerne jeg blev fristet af at se på ham. Det føles rart at der ikke stod nogen bag ved mig, både i pauser og under stillinger.

I de efterfølgende øvelser havde vi åbne øjne. Stille og roligt blev nøgenheden, til tider, helt almindelig. Det ene øjeblik slappede jeg af, og det næste stod jeg og stirrede på hans lem igen. Et lem der bevægede sig i takt med hans krops bevægelser. Alt var helt normalt, på nær at vi var nøgne. Det var fedt syntes jeg. Jeg blev helt høj af følelsen. Jeg kunne stadigvæk ikke stoppe med at se på underviseren også fordi man jo skal se den næste stilling før man kan udføre den og så kommer øjnene hurtigt til at glide rundt på en veltrænet krop. Jeg mærkede en frihed og en naturlig accept af min egen seksuelle og kropslige lyst. Det føltes helt i orden at iagttage hans krop og køn og jeg kunne mærke, at jeg kunne få kontakt til nye sider af mig selv. Jeg følte en modighed voksede.

Yogaøvelse for vækkelse af seksuel energi
Der stod jeg så. Modig og i balance med mig selv om min krop og havde lige vænnet mig til at være nøgen. Så kom vi til yogastillingerne for seksuel energi. Yogaøvelserne der vækker den seksuelle lyst virkede meget mere intense på mig, måske fordi jeg allerede var mere eller mindre opstemt. Jeg blev fyldt med seksuel lyst, at jeg kunne eksplodere, bare da han sagde at vi nu skulle få fat på vores seksuelle energi og lade de flyde frit i kroppen. Jeg har aldrig været seksuelt opstemt sammen med andre kvinder, men her kunne jeg stå og sidde på min yogamåtte om mærke at energien løb frit og ubesværet. Han sagde at vi skulle fokusere på punktet ved klitoris og at mænd, skulle fokusere på punktet ved penishovedet. Gammel seksuel energi skulle frigives med udåndingen. Her kunne man stønne energien ud.

Et øjeblik senere stønnede de to andre kvinder, som om at det var naturligt for dem at komme af med ubrugt gammel energi. Jeg fokuserede på klitoris og begyndte også at stønne, først lidt forsigtigt, men til sidste af hele min krop. Jeg blev virkeligt opstemt af al den fokus og den nøgenhed. Her ser jeg så på læreren hvis lem nu begyndte at vokse. Stille og roligt kom der mere blod til hans køn der langsomt rettede sig op i små ryk. Stønnende så jeg hans lem vokse sig til den stiveste erektion. Jeg kunne mærke min egen klitoris blive spændt og min krop fyldt med lyst mens jeg stønnede i kor sammen med de to andre kvinder. Uden at se på de to andre, var jeg sikker på, at hans erektion også gav dem ekstra seksuel energi. De to andre virkede til at have et naturligt forhold til at stå foran en nøgen opstemt mand og måske havde de prøvet det før. Mens jeg mærkede min egen klitoris så jeg nu uhæmmet på yogalærerens erektion der stod rank op af hans krop fuldstændigt spændt. Han var tydeligvis lige så opstemt som jeg og de to andre. Han var overraskende rolig i forhold til at han stod foran tre kvinder med en rejsning der pegede direkte mod loftet til alles frie skue. En ting der gjorde mig tryg i situationen.

Det var synligt, at alle i lokalet var i fuld kontakt med deres seksuelle energi, herunder mig. Vi skulle strække armene i vejret og læne ryggen tilbage i den næste yogastilling, “Halvmånen”. Vi skulle fokusere på henholdsvis klitoris eller penishoved. Jeg stod og rystede i hele kroppen og kunne ikke finde balancen. Jeg havde egentligt bare lyst til at dyrke sex med læreren og kunne næsten ikke fokusere på en øvelse mere. Læreren kom over til mig, nøgen og med fuld erektion, mens min krop sitrede af lyst. Han ville hjælpe mig og da han kom helt tæt på, gav jeg slip på al mostand og omfavnede ham. Jeg kunne mærke hans bryst mod mit, og hans store lem mod mit køn og presser mig tæt ind mod ham. Det føltes så rigtigt. Som en tankelæser, sagde han, at det er helt i orden. Han kunne sikkert mærke at jeg er i fuld kontakt med kroppen og lysten. Havde de to andre kvinder ikke været der, var jeg sprunget på ham. Jeg pressede stadigvæk min krop mod hans, der stærkt hold om mig, mens strømninger af lyst og små orgasmer dansede gennem min krop. Jeg sitrede overalt. Jeg pressede mit underliv helt ind mod roden af hans lem. Jeg knugede mig ind til ham, mens orgasmerne væltede ind over mig og jeg gav slip på alt. Jeg stønnede højt og vildt. Han stod stille, nød helt sikkert min krop da hans erektion føltes stærk og stiv mod min krop og holdt om mig med sine stærke arme. Jeg rystede af lyst og nydelse.

Så mærkede jeg en hånd på min ryg og inden længe stod vi alle fire i et lidenskabeligt fælleskram. To og to holdt vi om hinanden på skift. Krop mod krop. Fyldt med kærlighed, seksuel energi og kropslig frihed. Alle krammede og rørte ved alle. Al berøring virkede som en katalysator for min seksuelle energi. Ingen havde fordomme eller begrænsninger i lysten. Alle rørte og krammede med alle. Jeg holdt flere gange om lærerens lem og mærkede andre hænder kærtegne hans erektion samtidigt. Flere hænder strejfede også mit køn, både kvinde- og mandehænder. Jeg havde lyst til at kysse ham, og fulgte min lyst. Vi krammede og hold alle om hinanden i et godt stykke tid. Vi fulgte blot vores lyst, intuition og kærlighed. Alle stod vi der og lod os rive med at en fælles seksuel energi. Jeg tror vi havde kærtegnet, kysset, rørt og mærket hinanden i omkring 30 minutter mindst. Da roen havde lagt sig over gruppen, spurgte læreren om vi var klar til at lave lidt flere øvelser.

Der stod han så igen, og bad os om at tage nogle dybe vejrtrækninger og komme tilbage til kroppen igen. Det virkede. Jeg var i et med mig selv. Jeg behøvede ikke længere at have åbne øjne. Alt foregik inde i mig.

Til sidste lavede vi to øvelser der sublimerede energien, herunder især den seksuelle, til hjerteenergi. Aldrig før har jeg prøvet en så kraftfuld teknik. Nu var hele min krop og sind fyldt med kærlighed. Jeg elskede alt, læreren, de to kvinder, mig selv, livet og alt omkring mig. Al den seksuelle energi var sublimeret til en højere energi der for mit vedkommende kunne mærkes i hjertet. Havde jeg åbnet øjnene, var jeg sikker på at jeg svævede over jorden. Jeg var så lykkelig og fri. Jeg havde ikke bare mødt nye mennesker, jeg havde mødt mig selv.

Det hele blev rundet af med en meditativ afslapningsøvelse på gulvet. Bagefter hoppede vi i tøjet, efter et sidste kram. Jeg havde så meget jeg gerne ville dele med læreren, mine veninder og alle andre. Som en syg der er blevet rask, som en person hvis sind pludseligt er åbent efter mange års mørke. Jeg var lykkelig.

Efterfølgende tanker
Jeg havde besejret den modstand jeg havde haft i mit sind. Al det jeg havde frygtet de andre ville gøre eller alle de motiver jeg ikke ville kunne lide ved de andre, var tanker og motiver jeg selv havde. Aldrig før havde min krop været så fri og jeg havde det fantastisk bagefter.

Efter nøgenyoga drak vi the sammen og snakkede om sessionen. De øvrige fortalte at min seksuelle energi havde været så kraftig, at det havde smittet af på de andre. På holdet havde der ikke været berøring mellem deltagerne før, men min lyst og energi havde fjernet denne barriere, fordi energien kom fra hjertet, lysten og en ren menneskelig naturlig reaktion. Den yngste kvinde havde flere gange mærket sit seksuelle lyst til de øvrige sessioner, men aldrig turde give slip og havde i stedet kontrolleret den og tænkt på andre ting som rengøring og madlavning. Da hun så lærerens erektion og at jeg var blevet helt opstemt, havde hun også kunnet give slip på sin lyst. Det var hende der havde holdt om mig og yogalæreren og det var hendes hænder der også kærtegnede hans lem, men vi holdt om hinanden. Da vi sad der med vores the, havde hun stadigvæk røde kinder. Jeg var helt forelsket, i hende, livet, læreren, mig selv og alt levende på jorden.

Dagene efter skrev jeg en masse notater og min oplevelse, der på trods af alle de ydre omstændigheder, mest af alt handlede om den indre tilstand og energi. Jeg havde aldrig før givet slip på mine tanker og fulgt min lyst og slet ikke den seksuelle lyst. Jeg kunne mærke at en ny dør stod åben i mit liv og at jeg fremover i højere grad turde stole på min intuition.

Jeg lærte meget på de to timer i mit liv:

Jeg havde fået mere selvsikkerhed og selvtillid
Jeg stolede mere på min kvindelige intuition
Jeg var ikke flov over min seksuelle lyst, men nød den uden begrænsning
Jeg havde lært hvordan oceaner af seksuel energi kan sublimeres til kreativ eller hjertelig energi
Jeg havde lært, at det jeg frygtede hos andre, var noget jeg frygtede i mig selv
Jeg havde lært at nøgenyoga var noget for mig og siden har jeg deltaget i ugentlige hold, private sessioner, paryoga og nydt det hele.

Giv dig selv i kast med nøgenyoga hos Nøgen yoga i Kbh
Atahualpa
Private Johnson

Re: Kvinde beretter om nøgenyoga

Indlægaf Ross » lør 16. nov 2013 15:51

og så blev jeg lidt liderlig..
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Indlægaf TheBoss » lør 16. nov 2013 16:03

Hehe ja lidt ikk :-)

Jeg skal da vidst lige genoverveje min karriere ...
TheBoss
MacDaddy

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Circe » tors 18. sep 2014 11:52

Inspirerende! :-D
Brugeravatar
Circe
Uglúk of Isengard

Indlægaf Kaizer » fre 19. sep 2014 13:12

Heftigt
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Edge » tirs 9. feb 2016 06:21

Wow!
Det skal prøves.
If you do what you've always done, you'll get what you've always gotten!
Brugeravatar
Edge
Nyklækket

Tilbage til Sex