Råd til at holde længere

FISSE samt fræk leg i numsen. Men hvordan?

Re: Råd til at holde længere

Indlægaf Fætter Stream » søn 8. dec 2013 06:52

@alle

Grineren.

KasperThomsen VAR en troll der spredte reklamelinks. Han havde postet et link for en hjemmeside der solgte kondomer :)
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Kami » tirs 10. dec 2013 01:20

kcid skrev:Hahaha grineren modargument, Ross - kan lige se det for mig :)
Nej det ville ikke være sjovt at lide af kronisk 9-retter på 9-minutter. Dog ville jeg nok stadig mene at bedøvelse af smagsløgen var et forkert sted at starte.

Mht. pauser har jeg faktisk for år tilbage ekspermenteret med en decideret afbrydelse, fx. hvor jeg gik ud og tog et glas vand og gik tilbage uden at sige noget eller svare hvis hun spurgte. Tog vel max et minut men virkede faktisk ret godt og gjorde i hvert fald ikke tøserne mindre tændte (nogle tværtimod). Jeg ved ikke om det virker for alle, men spiller man på at være lidt mystisk og viser at man gør hvad der passer en kan det godt virke, uden at ødelægge stemningen. Andre som har gjort noget lignende?

Man kan også gå ned på hende. Og få hende til at tigge for pikken. Det er en oplevelse, jeg håber alle mænd får én gang i deres liv - en kvinde, der græder og tigger om deres pik. Det burde stå i Menneskerettighederne et sted, jeg tror det er sundt for egoet.
Kami

Indlægaf Shane89 » tors 2. jan 2014 04:30

Hah, kondom hjælper
pas på du ikke spænder i kroppen, hvertrækning skal være rolig, og la vær med for meget jackrabbit.. forskellig tempo gør det også bedre får pigen
Shane89
Gummi Tarzan

Foregående

Tilbage til Sex