Råd til at holde længere

FISSE samt fræk leg i numsen. Men hvordan?

Re: Råd til at holde længere

Indlægaf kcid » ons 27. nov 2013 13:23

KasperThomsen "Jeg har hørt..." - så google det dog og find ud af om det passer inden du skriver et indlæg og spørg andre.

Under alle omstændigheder er det jordens mest latterlige idé, kan slet ikke forstå at man kan overveje at bedøve sin pik NÅR MAN HAR SEX. Det svare til at bedøve sin smagsløg efter man har bestilt en 9 retters menu.
kcid
MacDaddy

Indlægaf Ross » ons 27. nov 2013 14:07

Altså hvis de konsekvent kommer til at spise de 9 retter inden der er gået 10 min. forstår jeg nu godt at de gerne vil investere i noget der gør at de faktisk kan nyde alle retterne over længere tid.
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Indlægaf Cheriot » tors 28. nov 2013 07:26

KasperThomsen skrev:Hejsa,

Jeg har hørt rygter om, at man kan få kondomer med bedøvende creme, som faktisk hjælper til at holde længere. Er der nogen der ved om det bare er et rygte?

Hilsen
Kasper

Ja, de findes godt ligesom Kamikee nævner.

Min oplevelse var dog heller ikke særlig positiv. Jeg blev godt nok ikke selv bedøvet af det, men det gjorde fyren tilgengæld - fuldstændig. Så det betød jo at den bare i stedet blev slap og han gik nervøst rundt og slog til den, pga. angsten over slet ikke at kunne mærke noget som helst længere.

Så ja, jeg ville nok også anbefale nogle af de andre råd herinde i stedet for at kaste dig ud i den slags..
"Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars." - Les Brown
Brugeravatar
Cheriot
King Kong

Indlægaf Kami » tirs 3. dec 2013 01:27

Ross skrev:Altså hvis de konsekvent kommer til at spise de 9 retter inden der er gået 10 min. forstår jeg nu godt at de gerne vil investere i noget der gør at de faktisk kan nyde alle retterne over længere tid.

Ja, men at bedøve sin pik? Really?
Kami

Indlægaf Chacruna » tirs 3. dec 2013 13:00

Kamikee skrev:
Ross skrev:Altså hvis de konsekvent kommer til at spise de 9 retter inden der er gået 10 min. forstår jeg nu godt at de gerne vil investere i noget der gør at de faktisk kan nyde alle retterne over længere tid.

Ja, men at bedøve sin pik? Really?

Haha, jeg er enig Kami. Der findes kun en rigtig løsning - 10.000 timer. Det er det samme med game og alt muligt andet (også sex). Brug meget tid på det og du bliver god til det. Nuff said.
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf Ross » tirs 3. dec 2013 13:30

For mig handler det mere om at folk er proaktive og det i sig selv er en god ting - det er måske den forkerte løsning, det ved jeg ikke og det vil jeg egentlig heller ikke gøre mig herre over... Men det er da bedre at de bedøver pikken end at de kommer efter 5-7min og udvikler en neurose og dårlig selvværd over sex.
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Indlægaf Chacruna » tirs 3. dec 2013 13:41

Tja, der er jeg nu ikke enig. Jeg ville sige bare kom hurtigt i starten hvis det er sådan det er, og så lær at blive god med fingre og tunge istedet. Sex behøver ikke stoppe bare fordi du kommer og det er en vigtig skill at opbygge at kunne tilfredsstille på andre måder. Det er svært at give sprøjteorgasmer med sin pik, selvom jeg er sikker på det kan lade sig gøre, hahaha.
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf Fætter Stream » tirs 3. dec 2013 14:14

Billede
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Fætter Stream » tirs 3. dec 2013 14:26

Spøg til side, hvis alt andet failer og det er helt grelt så nup kemikalierne for guds skyld. Men vil foreslå man prøver alle de andre råd først :)

Kan tilføje at man kan begynde at tælle alt muligt inde i rummet mens man knalder, tænke på et eller andet VIRKELIGT klamt, at man niver sig selv hårdt i armen (men mindre det tænder en!) eller at man afbryder og slikker hende lidt eller laver noget andet. Afbrydelserne kan fint virke ekstra kinky på hende så hun er dobbelt tændt anden gang.

Kan huske nogen gange det har været som at komme ud over et punkt, det er lissom den blir træt hvis man har undgået orgasmen et par gange?

Og så syns jeg også det er lidt sæsonbetonet og tilfældigt, altså at man har gode og dårlige perioder...
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf kcid » ons 4. dec 2013 03:18

Hahaha grineren modargument, Ross - kan lige se det for mig :)
Nej det ville ikke være sjovt at lide af kronisk 9-retter på 9-minutter. Dog ville jeg nok stadig mene at bedøvelse af smagsløgen var et forkert sted at starte.

Mht. pauser har jeg faktisk for år tilbage ekspermenteret med en decideret afbrydelse, fx. hvor jeg gik ud og tog et glas vand og gik tilbage uden at sige noget eller svare hvis hun spurgte. Tog vel max et minut men virkede faktisk ret godt og gjorde i hvert fald ikke tøserne mindre tændte (nogle tværtimod). Jeg ved ikke om det virker for alle, men spiller man på at være lidt mystisk og viser at man gør hvad der passer en kan det godt virke, uden at ødelægge stemningen. Andre som har gjort noget lignende?
kcid
MacDaddy

ForegåendeNæste

Tilbage til Sex