Højere sexdrive

FISSE samt fræk leg i numsen. Men hvordan?

Højere sexdrive

Indlægaf Kaizer » tirs 18. mar 2014 21:28

Har læst en masse gode ting rundtomkring, men har nogen herinde haft erfaringer med at øge deres sexdrive med følgende supplements:

L-Arginine
Maca
Yohimbe
Zinc

?
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Re: Højere sexdrive

Indlægaf Leisure Pirate » tirs 18. mar 2014 23:04

Nej, jeg har tilgengæld erfaring med at øge sexdrive med squats og dødløft. Jeg har kørt 3 set af 5 reps for squats og 1 set af fem for dødløft og når jeg er nær mit max så kan jeg virkelig mærke en forskel. Har dog læst i et videnskabeligt review at 8 reps muligvis var bedre. Det har enkelte gange resulteret i jeg ikke kunne sove fordi jeg var for liderlig og måtte gøre noget ved det omgående. :lol:
Brugeravatar
Leisure Pirate
Son of a gun

Indlægaf Kaizer » ons 19. mar 2014 00:02

Vil få dem ind i min rutine igen. Har lidt forbigået dem af frygt for at skade ryg og knæ, hvad har du gjort for at undgå det?
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Leisure Pirate » ons 19. mar 2014 01:07

God teknik er vigtig. Kæmpede mig igennem Starting Strength bogen inden jeg startede og har fokuseret på at holde god form så godt som jeg kunne. Jeg har slet ikke haft problemer med knæ. Har kunne mærke det lidt i ryggen, men det er efter hånden et stykke tid siden. Jeg startede med lav vægt og stiger stille og roligt. Går ned i vægt eller holder samme vægt hvis jeg føler at formen er for dårlig.
Brugeravatar
Leisure Pirate
Son of a gun

Indlægaf Moderator » tors 20. mar 2014 23:34

Kaizer skrev:Vil få dem ind i min rutine igen. Har lidt forbigået dem af frygt for at skade ryg og knæ, hvad har du gjort for at undgå det?

For høj vægt og dårlig teknik fører til skader i ryg og knæer.

Snak med nogle af dem der er ansatte dernede, for at få vis hvordan man udfører øvelsen korrekt.
Eller gå over til ham på 100 kilo og forhør ham om hvordan man squatter og dødløfter, fordi du frygter at du vil skade ryg og knæ
Han vil med glæde hjælpe dig, hele hans liv er træning, så selvfølgelig vil han dele guldkorn ud.

Der er også en masse videoer på nettet og direkte guides til hvordan du gør det ordentligt
Dette gør sig gældende med alle øvelser inden for træning grundet globaliseringens dejlige effekt.

Lad da ikke angst for skader stoppe dig.
Det ville være det samme som ikke at gå over og snakke med den søde pige, for tænk nu hvis det gik galt

Hvis du vil have højere sexdrive er melanotan ret libido fremkaldende

Du kan også se på et billede af et par dejlige bryster 5-10 minutter, det skulle også øge ens sexdrive.(Ikke en joke eller sarkastisk)

http://health.howstuffworks.com/sexual- ... htm#page=0

Bare søg på How to boost Libido
Der kommer sindsyg meget frem

Har tidligere brugt L-arginine, men blev bare mere markeret af det, tydeligere blodårer syntes.

Overvej D-aspartic acid. Det skulle også øge ens libido, men det er ulovligt i DK, men lovligt i England
Kan ikke huske hvordan reglerne på forummet er med ulovlige medikamenter. Men der er ikke noget link
Og det er vel frihed under ansvar at være på nettet. :)
Everytime a girl rejects me, doesnt pick up the phone, or flakes, i will use it as fuel for my next approaches, to hit it even harder and be more aggressive.
Brugeravatar
Moderator
Voodoo Master

Geografisk sted: København

Tilbage til Sex