Tinder som sex-app?

FISSE samt fræk leg i numsen. Men hvordan?

Tinder som sex-app?

Indlægaf thegamer90 » søn 4. maj 2014 14:29

Hej folkens.

Jeg er blevet lidt nysgerrig ang. folks erfaringer med tinder, i forhold til at eskalere hurtigt til sex. Jeg læste lige nogle tweets ang. tinder (dog engelske) som virkede til at mange piger gerne bare vil bruge Tinder til at finde noget diller :-) Jeg har selv haft tinder lidt over en måned, og haft en del matches og skrevet med en del piger, men endnu ikke mødt en pige derfra.

Mit problem er nok mest at jeg har svært ved at flirte og eskalere, og så har jeg bare haft det mind-set, at piger på Tinder ønsker en sød (og pæn selvfølgelig) fyr til at date, og kæreste. Så dette har gjort at jeg bare har skrevet sammen med nogle piger i ret langt tid, men ikke særligt seksuelt præget texting, eftersom jeg er lidt bange for, at pigerne vil stejle og sige "okay skrid lige klammo!" eller noget. Igår aftes har jeg dog lige fået sikret mig 4 stk. tøser, som gerne vil mødes snart, eftersom jeg begyndte at tænke, at det måtte være på tide at møde en derfra.

Men kort sagt er mit spørgsmål, hvor sexlystne er damerne overhovedet på Tinder efter jeres erfaring. Ser de i virkeligheden (også) app'en ret meget som en sex-app? :-)
thegamer90
Gummi Tarzan

Re: Tinder som sex-app?

Indlægaf Fsharp » søn 4. maj 2014 15:26

Jeg tror de fleste som bruger Tinder ser det som en tilbudsavis på et kødmarked. Hele konceptet med at man skal 'like' hinandens billeder (udseende) for at kunne snakke er jo ret fokuseret op det overfladiske. Jeg tror der er nogle få som bruger Tinder til at finde en kæreste, mange som bruger det til at finde sex og endnu flere som bruger det som underholdning og ser om der tilfældigvis er en lækker der hopper på krogen.

Så ja, jeg tror der er en del piger der bruger Tinder som sex-app. I det yngre segment kan man også opleve at nogen bruger udtrykket 'DTF?' (down to fuck) som noget af det første. Key ved Tinder er at mødes hurtigt og eskalere.
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf thegamer90 » søn 4. maj 2014 15:35

Okay godt svar :-) tror ikke jeg ville være komfortabel med at spørge en pige over tinder om hun er DTF ;-) men tror du har ret i, at man skal mødes hurtigt og eskalere. To af de 4 jeg skal mødes med, er dog blandt de piger jeg har skrevet en del med, så det bliver lidt spændende, med om de bare søger kæreste, og om sex på første eller andet møde slet ikke indgår i deres repetoire, men de to andre, har jeg ikke skrevet særlig meget med, og besluttede mig bare for at høre om de var friske på at ses. Så jeg må bare prøve på at eskalere hurtigt ;-) Tror sku mest bare jeg har været væk fra the game for længe, og er begyndt at tænke alt for meget på "det romantiske".
thegamer90
Gummi Tarzan

Indlægaf Wave » søn 4. maj 2014 20:46

Gætter vi bare her i tråden eller er der nogen der har været sammen med nok tindertøser/fyre til de rent faktisk har set et mønster?
(Man skal ikke stole på alt hvad man læser på twitter)

Bare fordi protokollen er overfladisk behøver menneskene der benytter den ikke at være det. De piger jeg har mødt over tinder har været utroligt sympatiske mennesker.
Wave
Voodoo Master

Indlægaf Fsharp » søn 4. maj 2014 21:48

Wave skrev:Gætter vi bare her i tråden eller er der nogen der har været sammen med nok tindertøser/fyre til de rent faktisk har set et mønster?
(Man skal ikke stole på alt hvad man læser på twitter)

Bare fordi protokollen er overfladisk behøver menneskene der benytter den ikke at være det. De piger jeg har mødt over tinder har været utroligt sympatiske mennesker.

De piger jeg har mødt over Tinder har også været utrolig sympatiske mennesker, men de var stadig mere dtf i forhold til almidelige dating sites. Jeg anerkender dog at min samplestørrelse godt kunne være større.
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf kcid » lør 14. jun 2014 22:49

Går i direkte fra Tinder-chat til at mødes eller gør hopper i først på SMS, Skype, facebook og så mødes?
Taler i om eksplicit om
sex på tinder - og hvor hurtigt efter at i har fået match?
kcid
MacDaddy

Indlægaf Kaizer » lør 14. jun 2014 23:29

kcid skrev:Går i direkte fra Tinder-chat til at mødes eller gør hopper i først på SMS, Skype, facebook og så mødes?
Taler i om eksplicit om
sex på tinder - og hvor hurtigt efter at i har fået match?

Jeg laver altid Tinder -> SMS -> Mødes

Grunden til jeg spørger om nummeret, er 1) For at se, om jeg har compliance nok til at hun vil give det. Ligesom jeg også spørger, om hun vil mødes. 2) Fordi det er mere komfortabelt end Tinder chatten, og lettere 3) For at jeg kan slå hende op på Krak->Facebook, uden at give hende min egen Facebook, da min Facebook sutter 4) For at etablere mig som en fyr hun SMS’er med frem for blot 'endnu en fyr på Tinder'

*fluff* *fluff* “Har du lyst til at mødes?Skriver du ikke dit nr?

Kaizer:"Hej X"
Pige: "Hej "
Kaizer "Hov goes? Endelig en fra O'ense "
Pige: "Siger det samme herfra! "
Kaizer: "Jah, alt for mange Københavnere "
Kaizer: "Såh hvad laver du sådan en fredag aften?:)"
Pige: "Bare afslapningsaften, for mange weekender i træk i byen Hvad med dig?"
Kaizer: "Samme her, er træt efter træning. Hvad skal du lave så? "
Pige: "Bliver nok til en film i fjerneren og noget fredagshygge "
Pige: "Styrke eller løb? "
Kaizer: "Hyggeligt, sammen med nogle? Styrketræner så har lige bundet en proteinshake:P"
Pige: "Nej, det bliver desværre en ene aften Fedt, styrke er også den bedste form efter min mening
Kaizer: "Alene er også godt Såh, du kan godt lide en fyr med lidt muller hva? "
Pige: "Ja, det er altid rart:)"
Kaizer: "Hvad søger du så inde på Tinder, om man må spørge?:)"
Pige:"Min veninde mente jeg ville have godt af at prøve det, så lige nu tager jeg tingene som de kommer "
Kaizer: "Haha, så hvad synes du om det indtil videre? Mødt nogle freaks?:P"
Pige: "Tja, jeg tror jeg har været heldig, kun flinke mennesker so far:)"
Kaizer: "Må du have været:) Du er ret ung? "
Kaizer: "Går du i gym?"
Pige: "Jeg er på den unge side, bliver første 19 om nogle uger "
Pige: "Ja, jeg træner mest styrke og lidt løb;)"
Pige: "Mener du gym som i gymnasiet?"
Kaizer: "Ja mente gymnasiet:) Synes du har en fin alder;)"
Pige: "Ja, jeg går i 2g tja, jeg er selv ret glad for min alder "
Kaizer: "Vi siger bare du er 19 allerede, hvis nogen spørger;) Har du nogen planer i weekenden?"
Pige: "Jeg skal til familie halløj imorgen, men søndag skal jeg ikke noget "
Kaizer: "Hm interressant Har du lyst til at mødes?:)"
Pige: "Ja, det kan vi godt "
Kaizer: "Ved godt det er lidt underligt, når det er igennem Tinder Men kunne være interressant"
Pige: "Tja, man skal jo prøve noget nyt "
Pige: "Hvor meget betyder højde for dig?"
Kaizer: "Yeah;)"
Kaizer: "Altså, højde betyder ikke noget så længe kemien er der:)"
Pige: "Okay godt det er også sådan det skal være"
Kaizer: "Skriver du ikke dit nr?:)"
Pige:Jo, XXXXXXXX

Hvis hun svare alt andet end positivt spørgsmålene, holder jeg bare op med at svare og next'er.

Ved ikke hvor eksplicit, jeg taler om sex, prøv fx at se følgende eksempel. Jeg er ikke eksplicit omkring sex på en seriøs måde, men mere cocky-funny. Det er party-dong. Ikke udelukkende 'dong' (hvilket er creepy) , heller ikke kun 'party' (hvilket er kønsløst) , men kombinationen af disse to.

-Kaizer: "åh mit internet har det med at forsvinde, dejligt at have dig på sms" <- får dem altid over på sms efter lidt frem og tilbage på Tinder
-HBGinger: "Ilm Gør det lettere"
-HBGinger: "Jeg skal seriøst stoppe med at se gyserfilm alene"
-Kaizer: "Er også sjovere når man har en fyr at holde om:)"
-HBGinger: "Ja det synes jeg i hvert fald! Men er afhængig af det møg..."
-Kaizer: "Også her en fredelig søndag eftermiddag?"
-HBGinger: "Ja ved godt at det er lidt underligt" <- så skal det tunge skyts køres i stilling, hun beder lidt om det
-Kaizer: "Åh din nørd! Hvad har jeg dog rodet mig ud i?"
-HBGinger: "I know. Nørd er da et kompliment:)"
-Kaizer: "Såh prøver du at lokke mig hjem til dig og "se gyserfilm"?"
-HBGinger: "Totalt! Virker det?;)"
-Kaizer: "Det er lidt en kliche, men jeg kan godt lide det;) Desuden føler jeg også lidt at det er god karma at give til nørd-folket:)"
-HBGinger: "Ja okay, måske ikke mit mest smooth øjeblik.. Så er jeg bare stemplet! IGEN!"
-Kaizer: "Ja det er lidt fail Synes dog du har en hvis charme.. de går lige i trussen;)"
-Kaizer: "Herd = Hot Nerd"
-HBGinger "Sådan point til mig "
-HBGinger "Der må sku da også være en lille nørd gemt i dig" <- Hæhæh hun skulle bare vide
-Kaizer "Haha, han ligger dybt gemt fra gymnasietiden:) Du ville kunne hele ham og sætte ham fri "
-HBGinger: "Er en opgave jeg vil tage meget seriøst;)"
-Kaizer: "I så fald acceptere jeg din tidlige pointtagning:*"
-HBGinger: "Haha! De point var fortjent!"
-Kaizer: "Hvis jeg ikke kunne lide dig bare en smule, skrev du heller ikke med mig over SMS nu her;)"
-HBGinger: "Prøver du at fortælle mig at du ikke er billig? "
-Kaizer: "Kan jeg godt være for den rette Grrr"
-Kaizer: "... ville jeg ønske du sagde"
-HBGinger: "Plus på din konto for grineflip!"
-Kaizer: "Glad for du har humor :*"
-HBGinger: "Har du tydeligvis også "
-HBGinger: "Nå! Skal altså i bad!"
-Kaizer: "Haha, I see.. Hvad er det ved humor som tænder dig?:)" <- klassisker
-HBGinger: "Man skal kunne grine sammen! Det er altså et must!"
-Kaizer: "Haha, griner for det meste mere ad piger end med dem "
-Kaizer: "Men hav en god date med bruseren <3"
-HBGinger: "Årh! En ny verden vil åbne sig for dig hr!"
-Kaizer: ";)"
-HBGinger:"Stop dig selv"
-Kaizer: "Nå men så vil jeg finde køkkenrullen hvis det skal være sådan "
-HBGinger: "Jamen rigtig god fornøjelse"
**Wanker rent faktisk her... hvorefter jeg skriver...
-Kaizer:""ååååh,var lækkert"
-HBGinger: "Du er simpelthen for meget"
-Kaizer: "Dengang jeg var nørd gjorde jeg det 5-6 gange om dagen"
-HBGinger: "Nørd og teenager tænker jeg "
-HBGinger: "Hvilket gymnasie gik du på?"
-Kaizer:"Som om du ikke allerede har stalket mig?"
-HBGinger:"Spurgte sku da ikke hvis jeg havde set det;)"
-HBGinger:"Tyv tror hver mand stjæler"
-Kaizer: "Ja, jeg laver ikke andet end at stalke små gingers;)"
-HBGinger:"Spade"
-HBGinger: "Okay.. så kan jeg regne ud, at jeg ikke behøver at fortælle, hvor jeg gik;)"
-Kaizer: "Du er meget spankable nu .. Øhhh hvor gik du?
-HBGinger: "Næhæ"
-Kaizer: "Fåborg Nørde Gymnasiet?"
-HBGinger:"Det ved du simpelthen ikke? Troede du var proff stalker??"
-HBGinger:"Nope!"
-HBGinger: "Kunne nemlig ikke være mere enig "
-HBGinger: "Katedralen"
-Kaizer: "Nå der er jeg kommet meget " <- ikke løgn
-Kaizer: "hyggeligt sted:)"
-HBGinger:"meget!"
*bla bla bla*
-Kaizer: "Synes du virker sød, og jeg vil gerne lære dig at kende"
-HBGinger: "Jamen i lige måde:)"
-Kaizer: "Awwwww, hvor sødt!<3"
-HBGinger: "Hey! Ingen sarkasme;)"
-Kaizer: "Er faktisk en sød fyr også:)"
-HBGinger: "SødFyr25"
-Kaizer: "Er ikke meget løgn, har du kigget imens jeg var i bad?:D"
-HBGinger: "Nej det kunne jeg da ikke drømme om.. selvom det ville være ret nemt at finde dig på facebook. Hvor kender du Maja fra??"
-Kaizer: "Jeg har haft sex med hende"
-HBGinger: "Hahahaha!"
-HBGinger: ":D"
-Kaizer: "Godt, ikke så meget drama med dig jo.."
-HBGinger:"Nah..Kan ikke rigtigt betale sig vel"
-Kaizer: "Siger jeg også altid, de ender alligevel altid med at græde. Hæhæhæh" <- plus at jeg laver sådan ej djævle-smiley til sidst
**

Men har lagt mærke til, at meget af mit game, især over Tinder, er screening/compliance. Mange vil finde mig for fjollet, flabet eller seksuel, men det er samtidig også dem, jeg ikke gider bruge tid på. Ikke har kemi med. Så nogle gange er jeg bevidst 'lidt for meget', hvis det giver mening. Lad være med at være Starbucks. Vær den lille trendy indie kaffe-cafe, som folk enten elsker eller elsker at hade. Vær "Mandril-aftalen". Hvis du pleaser alle,spiller for ikke at tabe og holder igen, har du allerede tabt. Så sæt dig selv på spidsen og tag nogle chancer, og vær ikke bange for at støde folk fra eller marginalisere.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Tilbage til Sex