Dominans - hvordan opbygger man legen?

FISSE samt fræk leg i numsen. Men hvordan?

Dominans - hvordan opbygger man legen?

Indlægaf Hat » man 5. jun 2017 22:16

Hej.

Jeg har brug for et råd.
Jeg har før været i længe varende forhold med en underdanig partner.

Men er nu single og har nu mødt den her pige, som er submissiv og som gerne vil have jeg udforsker denne verden mere med hende.
Mit problem er.. at jeg på en eller anden måde ikke kan give mig helt hen, i den styrende rolle. selv om jeg kan mærke lysten og begæret i mig.

Jeg ved ofte ikke helt hvordan jeg skal dominere hende.

hvis vi er ude? kan jeg straffe hende for f.eks at tale med en anden fyr. på den måde kan der vente sig straf når vi kommer hjem, eller måske på toilettet på baren. slag i numsen, fastholdelse og ja verbal dominas.. ¨du er en luder¨ osv osv.

men hvad hvis vi er hjemme? hvordan får jeg den startet der?

Og hvad når hun er kommet og jeg er kommet. og jeg egentlig er lidt træt, og hun vil igen.. for 3. gang.. hvad så? hvad gør i der? Jeg overvejer at oplære hende i fisting. for hun kan virkelig godt lide at være øm... meget øm næste dag. det er hendes fix.

Jeg vil gerne lege mere med ydmygelsen - da det er den - kontrollen over hende der tænder mig mest.
Nogle der har nogle gode lege? udfordringer? måder at udfodre hende på?
Hat
Nyklækket

Re: Dominans - hvordan opbygger man legen?

Indlægaf Lucard » ons 7. jun 2017 21:11

Ok, lad os se på det.

Først og fremmest, du skriver, at du har erfaring med dominans fra et tidligere forhold. Hvad er forskellen nu? Du skriver, at du har svært ved at give dig hen i den dominerende rolle? Hvad er anderledes? Hvordan er hun anderledes? Hvad, helt præcis, holder dig tilbage?

Mht. straf ville jeg vente til i kender hinanden bedre. Den kan være tricky hvis du straffer hende for noget, hun ikke mener hun bør straffes for. Gem det til senere.

Eventuelt kunne du "straffe" hende for at tænde dig så meget, for at være så liderlig hele tiden, for at tænke på din pik hele tiden. Eller simpelthen bare fordi du har lyst til at være hård ved hende.

Helt basalt: Du bestemmer. Hvis du har en fræk tanke i hovedet, så gør det. Hvis du har lyst til at smide hende ind på sengen og manhandle hende, så gør det. Hvis du har lyst til at smide hende hende over skødet og give hende en grundig spanking, så... ja gæt selv.

Eller måske bare komme med et par håndjern og give hende dem på før i skal spise. Det bliver helt sikkert en anderledes middag. Eller bede hende sætte sig på knæ foran dig med hænderne på ryggen.

Uendeligt mange muligheder. Du kunne også hente inspiration fra sexandsubmission.com eller trainingofo.com.

Hvilken retning går hendes sub i øvrigt? Er hun painslut? Slavinde (tænder på at gøre hvad du ønsker og please dig?) Provo-tøs? (Vil sættes på plads)
Billede
Brugeravatar
Lucard
Konge af Burma

Tilbage til Sex