Forskere: G-punktet findes ikke

FISSE samt fræk leg i numsen. Men hvordan?

Forskere: G-punktet findes ikke

Indlægaf Putin » man 23. jan 2012 13:18

http://www.b.dk/viden/forskere-g-punktet-findes-ikke

dunno... syns nu klitoris og skedeorgasmer "fungerer" forskelligt. f.eks. blir de mere "sextrætte" af klitoris orgasmer.

Forlængelse af klitoris

I sidste ende - siger urologen Amichai Kilchevsky - håber han, at de nye konklusioner kan fungere som en støtte for kvinder, der er bekymrede, fordi de ikke kan finde deres g-punkt.

- Der er ikke noget galt med de kvinder, der ikke kan opnå orgasme ved almindeligt samleje, siger urologen, der dog heller ikke mener at kvinder, der hævder at have et g-punkt, er skøre.

- Hvad de sandsynligvis oplever, er en forlængelse af klitoris, siger han.

Forsker ved Indiana University og forfatter til "Great in Bed," Debby Herbenick, påpeger at tvetydighed ikke er noget nyt fænomen i seksualforskning.

- Jeg er ikke sikker på, hvorfor nogle mennesker bliver fanget i ønsket om at finde denne anatomiske ting, siger hun.
Putin
Chairman of United Russia, the ruling party

Re: Forskere: G-punktet findes ikke

Indlægaf Baddi » fre 10. feb 2012 12:59

Hmm, det er da lige meget om det er der eller ej, det er da bedre, hvis man udforsker hendes krop, og finder ud af, hvad fungerer bedst for hende :)
Om det så har et navn eller er et famøst punkt er underordnet, så længe det resulterer i god sex :D
- og ja, jeg har også oplevet, at de af en eller anden grund bliver meget sextrætte af klitten, men med flere af dem jeg har været sammen med er de blevet hurtigere og mere sextrætte af *2 fingre helt ind, op mod navlen og "kom her" bevægelsen kombineret med let tryk med den anden hånd lige under navlen*. Jeg ved ikke om den teknik kaldes noget, men den fungerer formidabelt. :D
Baddi
Bølle Bob

Geografisk sted: Midtfyn

Tilbage til Sex