Introducer dig selv!

Hej nye - det her er for jer!

Re: Introducer dig selv!

Indlægaf Drama » tors 29. mar 2012 21:05

velkommen til Retro. håber du falder til
There is no rules. Is more like . . . Guidelines
Drama
MacDaddy

Indlægaf zerion » tors 29. mar 2012 21:45

Kom nu folkens, meld ind ! :D

Jeg er selv 20 år og bor midt i mellem Århus og Silkeborg. Er nogenlunde ny i at game, men det ligger heldigvis lidt naturligt for mig at score piger (ingen blær...). Men TGO, The Game og andet materiale har hjulpet med til at gøre mit game endnu bedre ! Og det er en lækker hjemmeside der bliver lavet her.

At "game" hørte jeg blandt om fra venner og bogen The Game, so var den første bog jeg læste) var en øjenåbner for mig. Jeg bruger nogle af de ting jeg har lært når jeg er i byen med vennerne og man kan se at det virker. Dog vil jeg snart bevæge mig mere ud i day game, for tror sgu det giver et lidt større kick.

Glæder mig til at høre fra jer andre ! :D

/zerion
zerion
Bølle Bob

Indlægaf achilleus » fre 6. apr 2012 21:20

Hey svende!

er 20 år gammel, bor i vores flotte hovedstad københavn. Er ny i "at game". Jeg har aldrig været specielt klar over, hvad jeg gjorde for at score damer. En dag tænkt jeg "Hey, ham Neil Straus, hvem er ham?" læste hans bog og fandt ud af det er en videnskab, at score damer. Har tilmeldt mig danskpickup, efter at have fulgt lidt med på thegame online i en periode.

Har det lidt som zerion, at jeg gerne vil prøve noget day game, da jeg ikke kommer så meget i byen.

achilleus
achilleus
Gummi Tarzan

Indlægaf JMR-Desmond » ons 11. apr 2012 16:46

JMR-Desmond

Mand, 31 år, studerende.

Har lidt af socialforbi fra teenage årene til midten af 20erne. Bliver idag betragtet som meget udadvendt og lidt småskør af min omgangskreds, desuden er jeg foredragsholder ca. en gang i kvartallet med publikum på 20-70.

Har følgende issues i forhold til at skulle score piger.

1 - Tanken om at det er for at bage på hende gør mig enormt usikker og utryg, i alle andre situationer er det ikke noget problem at kommunikere med dem.
2 - Piger der tiltrækker mig, underkaster jeg mig automatisk i min attitude, kropssprog og samtale - det er fucking irriterende.
3 - Da jeg oprindelig var dårligt socialt trænet har jeg ikke lært de basale ting omkring at score piger, sagt på en anden måde jeg ved ikke hvordan man gør.

Jeg er her...

- for at udvikle mig yderligere og blive god til at score de piger som jeg oplever som tiltrækkende. Jeg VIL være god.
- jeg er her for at lære hvordan jeg at overvinder min frygt.
- jeg er her fordi det aller vigtigste er at handle når man vil opnå nogle nye mål.
- jeg er har for at lære andre at kende der er i lignende situationer som jeg.

Cheers
Novicegamer der har kæmpet sig op fra socialfobi til at være en sød social fyr - næste skridt er at få noget mere på den dumme!

http://www.jegelskerdesmond.dk
JMR-Desmond
Bølle Bob

Indlægaf Krebsen » tors 12. apr 2012 12:06

Hej til jer, som nu er, at finde på denne side

Er en ung han på de 26, som husere oppe i den nordlige hovedstad, Aalborg.
har fulgt lidt med på det gamle forum T.G.O. uden rigtigt at være aktiv. Tænkte man vil få mere ud af det, hvis man blev den mere aktive del af sitet - so here goes. :)
nå men, man har vel også nogle forventninger til sig selv og siden - må sige, at personligt finder jeg inner game essentielt, både i livet som helhed, men selvfølgelig også til at ligge damerne ned på stribe. ;)

vi ses, forhåbentlig til nogle dope emner - hygge
Krebsen
Nyklækket

Indlægaf Stormer » tors 12. apr 2012 16:56

Hej Alle :D

Lidt om mig selv:
Jeg er en ung studerende på snart 18, med bopæl i vestjylland (Holstebro området).

Jeg hørte første gang om "The Game" fra en af mine venner fra efterskolen. Dengang var jeg skeptisk, men jeg fik for et par måneder siden fat i "The Game" og valgte at give den en chance. Den har været en stor øjenåbner for mig, og jeg prøvede derfor at introducere den for mine venner (ham fra efterskolen bor langt væk) men de er desværre (og forståeligt nok måske) lige så skeptiske som jeg har været.
Derfor er jeg ikke rigtig gået i gang med at Game, da jeg følte at jeg ligesom manglede nogle at evaluere mit game med.
I dag opdagede jeg så denne side ved et tilfælde. Jeg læste lidt hist og pist og endte med at bestemme mig for at slå til! :D
Så her er jeg! Klar til at udfordre mig selv og ikke mindst min identitet, samt deltage og være en del af dette forum :D
Jeg har det seneste stykke tid prøvet at lægge mine livsstil om, og er begyndt at løbe, styrketræne, og til dels spise lidt sundere (jeg kan godt lide kage ;) )

Men her er jeg, håber i tager godt imod mig ;)
Unfilled potential is wasted potential!

Starting from scratch..
Stormer
Nyklækket

Indlægaf Knudzen » søn 6. maj 2012 19:15

Hey! Jeg er en 16-årig pigeglad dreng fra Nørre Søby på Midtfyn. Jeg har længe haft en stor interesse i at score piger, men har aldrig før nu tænkt over andres metoder. Det er primært derfor jeg er her, for at se andres metoder, tips og tricks og selvfølgelig også for selv at dele nogen. Jeg håber at lære en masse herinde.

- Knudzen
Knudzen
Nyklækket

Indlægaf THE Y » man 7. maj 2012 23:18

Hey folkens,
jeg er en snart ex-16-årig dreng fra viborg området i det dejlige jylland
og jeg har altid haft en kraftig træng til at forbedre mig selv på alle muglige måder :)
jeg har ''middel''(alt er jo realativt) erfaring med "the game" jeg har tidligere haft en bruger på TGO
men da den nu er lukket er jeg havnet her :D

Jeg har problemer med:
- det mentale -
- at få sex
- evt. at være med på ''moden''

Jeg er herinde for at:
- forbedre mig selv
- få gode råd og holdninger¨
- have det sjovt
THE Y
Bølle Bob

Indlægaf Fjord » søn 15. jul 2012 02:01

Hej
Jeg er Fjord. Det er mit mellemnavn og mit kaldenavn. Det er mit liv og min sjæl, det navn som de mennesker der står mig kærest har givet mig for blot nogle år siden.

Jeg har allerede skrevet meget om mig selv, i min nyligt opstartede blog.
Læs den. Den er kort.

Jeg lider af en depression, noget som kun få mennesker ved. Det kommer og går (humørsvingninger), men det er logisk opbyggede udsving (altså: Der er en grund til at det går ned af bakke).
Jeg havde mit første seksuelle samleje som 15 årig. Vi havde sex i tre timer, hvorefter jeg finder ud af at kondomet var for lille... Lortekondom.

Hyggeligt at møde jer :D
Fjord
Happy Meal

Indlægaf Gevani » søn 15. jul 2012 21:07

Hej fyre.
jeg er en 20-årig veteran fra Fyn og jeg har studeret Mystery Method on&off i små 3 år. efter et brud på mit LTR (long term relationship) er jeg nu tilbage for at genfinde den player jeg var ;)
Igennem nogen tid har jeg prøvet at få fodfæste i et NÆSTEN ikke eksisterene community. derfor er jeg klar på at finde/være Wings, og min ambition er at sarge så tit jeg har tid og penge.

så come at me Bros!

- Gevani
Brugeravatar
Gevani
Nyklækket

Geografisk sted: sarger overalt!

ForegåendeNæste

Tilbage til Læs Først