Introducer dig selv!

Hej nye - det her er for jer!

Re: Introducer dig selv!

Indlægaf Jables » tirs 10. nov 2015 00:47

Hej alle sammen,

Jeg er en 25-årig fyr, bosat i Odense.
Har læst The Game, Venusian arts og andre pick-up bøger, men er egentlig mest fascineret af Caleb Jones (BlackDragon) og hans bog (The Unchained Man) samt hans blog (blackdragonblog).
Jeg kører primært efter hans principper (at skaffe konsistent sex frem for tilfældig sex) og har i øjeblikket 3 MLTRs (Piger du fast har sex med, er ærlige med omkring at jeres forhold er åbent men du har også følelser for dem) samt et par FBs og så får jeg selvfølgelig en ONS i ny og næ. Men primært går jeg efter at samler piger til flokken.

Efter Calebs visioner er min fokus primært på self-improvement, og piger og game er naturligvis en del af det.
Jeg spilder ingen tid på ligegyldige ting som TV og spil, men bruger al min tid på at forbedre mig selv.
Jeg har altid været yderst extrovert og har altid haft mange venner, men er først inden for det seneste år begyndt at køre noget seriøst game. Mange af tingene kom naturligt, mange af tingene sidder hurtigt fast. Jeg har ingen problemer med approach (bortset fra enkelte gange), og er god til kino, hurtig attraction (kysser helst inden for 5 minutter efter approach hvis der er IOIs til det).
Jeg har selv 2 PUAs i min vennegruppe, hvoraf den ene (med ekspertise i day game) har fået oneitis, og den anden mestrer online-game (men som wing er han bestemt solid).
Jeg leder efter ligesindede, som både kan winge og omvendt kan man winge for dem.
Jeg lever for at lære - håber I vil være med på rejsen.

-Jables
Self-improvement er vejen frem.
Følgende blogs har gjort en kæmpe forskel:
shamelesspride.com
blackdragonblog.com

"The Flinch" af Julien Smith (Google den)
Anbefaler bogen "The Unchained Man" af Caleb Jones (Blackdragon)
Jables
Nyklækket

Return of the pirate...

Indlægaf pirate » tirs 15. dec 2015 20:53

Jeg havde en profil på det gamle TGO og lærte en masse om gamet og blev ret ferm til at nedlægge kvinder. Jeg har mest slået mine folder i Aarhus natteliv - blandt andet sammen med Lucard, Fame og HappyTalk som også har profiler herinde.

Fornyligt er jeg kommet ud af et forhold og er så småt begyndt at overveje at game mere systematisk igen.

Vi ses i marken.

- pirate
Brugeravatar
pirate
Gummi Tarzan

Re: Return of the pirate...

Indlægaf Lucard » tirs 15. dec 2015 23:35

Godt at se dig herinde også :)

Ses snart

pirate skrev:Jeg havde en profil på det gamle TGO og lærte en masse om gamet og blev ret ferm til at nedlægge kvinder. Jeg har mest slået mine folder i Aarhus natteliv - blandt andet sammen med Lucard, Fame og HappyTalk som også har profiler herinde.

Fornyligt er jeg kommet ud af et forhold og er så småt begyndt at overveje at game mere systematisk igen.

Vi ses i marken.

- pirate
Brugeravatar
Lucard
Konge af Burma

Re: Return of the pirate...

Indlægaf pirate » ons 16. dec 2015 01:08

Lucard skrev:Godt at se dig herinde også :)

Ses snart

Tak, tak - vi ses nemlig snart - Aarhus bliver aldrig den samme by når vi slingre hjem lørdag morgen ;)
Brugeravatar
pirate
Gummi Tarzan

Indlægaf Jackth23 » man 4. jan 2016 18:41

Hej Alle

jeg er en 23 år og Bor omkring Ringsted.

Jeg har læst en del Pick-up bøger men har ikke rigigt fået udført det da ikke mange af mine venner enden tro på det eller gider at udøve det.
leder tit efter nogen man kan snakke med om det eller går i fleten med men som sagt øverst ikke det store i min omkreds så ville lede herinde lidt efter om nogen der kunne lære mig lidt eller bare snakke med om det.
har mest læst om mystery method og fandt det rigtig fascinerende med at kunne se, mærke og opleve det.

Er ellers meget posetiv dog lidt stille.

mit størst fejl i det helle føler jeg er at jeg ved virklig ikke hvad jeg skal sige efter jeg har laved opperen bliver det som en kat har taget min tunge.

håber at lære jer at kende herinde.
Jackth23
Gummi Tarzan

Indlægaf The Velikopter » fre 8. jan 2016 23:09

Sup ladies my name is Slim Shady,
I'm the lead singer of D 12 baby.

Born in my home country, came to study in Danmark. Got into a huge depression in the winter of 2014, but then I lost my virginity, discovered meditation and was on a new my way of becoming a better person. Then I subbed to Simple Pickup's Project Go.

I've been gaming alone for most of the time. Recently I started learning Danish and I try to use it, but sometimes I just don't give a fuck and carry out my interactions in English.

Just checking out this forum out of curiousity, since my PU friends told me about it a few times and it seemed quite funny.
Good luck boyz and girlz at få noget varm fisse.

Mvh,

-The Velikopter fra Aarhus.
The Velikopter
Nyklækket

Indlægaf Desire » søn 10. jan 2016 18:57

The Velikopter skrev:Sup ladies my name is Slim Shady,
I'm the lead singer of D 12 baby.

Born in my home country, came to study in Danmark. Got into a huge depression in the winter of 2014, but then I lost my virginity, discovered meditation and was on a new my way of becoming a better person. Then I subbed to Simple Pickup's Project Go.

I've been gaming alone for most of the time. Recently I started learning Danish and I try to use it, but sometimes I just don't give a fuck and carry out my interactions in English.

Just checking out this forum out of curiousity, since my PU friends told me about it a few times and it seemed quite funny.
Good luck boyz and girlz at få noget varm fisse.

Mvh,

-The Velikopter fra Aarhus.
"And by now the rest of the fellas get jealous,
Especially when I drop the beat and do my acapellas."

Welcome in da club. Theres good stuff here and wings to find.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Paludan » tirs 19. jan 2016 22:59

Navnet er paludan, er 17 år blir 18 om to ugers tid. går currently på hhx 1.g!

Begyndte at læse "the game" og blev derefter tiltrukket af kunne være PUA :) så her er jeg :)
Brugeravatar
Paludan
Fætter kanin

Geografisk sted: København

Indlægaf Edge » man 8. feb 2016 16:02

Hej
Jeg er meget fascineret af denne hjemmeside, havde jeg dog bare haft den da jeg var 15 :)

Jeg vil nok mest bruge siden til at udvikle min sociale kapital. Jeg har ikke læst nogle af bøgerne endnu, og skøjter rundt i forkortelser, termer og teknikker.
Jeg er 43 år og bor i Randers.
If you do what you've always done, you'll get what you've always gotten!
Brugeravatar
Edge
Nyklækket

Indlægaf Bukowski » ons 9. mar 2016 22:48

Hey....

Gammelt røvhul her, 34 år... Var på TGO. Har praktiseret pickup lidt on/off de sidste mange år, men er rusten som ind i helvede. Er på ingen måde mPUA, men har nok hakker i hatteskyggen.

Synes det er meget sjovt at følge med i communitiet...
Brugeravatar
Bukowski
Nyklækket

ForegåendeNæste

Tilbage til Læs Først