Introducer dig selv!

Hej nye - det her er for jer!

Re: Introducer dig selv!

Indlægaf Rasmushandyman » tors 7. apr 2016 18:14

Hej drenge!

Jeg er en mand på 29, som lige har læst "The Game", og synes det var den vildeste øjenåbner længe.
Jeg søgte efter et forum hvor jeg kunne finde wings og andre med samme interesse, og fandt dette forum ved et tilfælde.

Jeg har faktisk altid dyrket nogle elementer fra den livsstil, omend mindre dedikeret.
Det vildeste kick har for mig, har altid været at skabe kontakter og møde nye mennesker.
Jeg er også ret glad for piger, og er derfor rimelig aktiv dater.
Men det kunne være enormt fedt at blive en del af et fællesskab af mænd med samme indgangsvinkel til livet.
Jeg bor i Sønderjylland, findes der andre i mit område?

Venlig hilsen Rasmus...
Rasmushandyman
Bølle Bob

Geografisk sted: Sønderjylland

Indlægaf Uhmm » tors 21. apr 2016 04:45

"Uhmm" et fedt forum I har her ser det ud til.

Jeg er 31 år og bor i Herning.

Det må være indenfor de sidste 5 år. jeg hørte om "The Game" af Neil Strauss.

Jeg var gået alene i byen en aften tidligt i byen. To' københavnske fyre tog mig under deres vinger den' aften og var meget laid back og afslappede. De fortalte mig om bogen og nogle få at de råd der gives. De råd tog de selv i brug ved blot, at være sammen med mig, den' aften og betale al sprut. De gik ikke ud og snakkede med folk og gjorde en hel masse. De fokuserede nok mere på, at give mig og dem en god aften.

Da vi gik udenfor og trak luft engang imellem. Åbnede flere kvinder dem af sig selv. De behøvede ikke gøre noget selv overhovedet. Nu var begge fyre optagede. Så de var meget laid back og afslappede som sagt. men det var en øjenåbner for mig.
Jeg har rigtig meget, at lære. Men jeg glæder mig. :"So get ready to fail"!

Jeg leder efter en sarging buddy. :o :D

We aim to please...
Uhmm
Bølle Bob

Geografisk sted: Herning

Indlægaf Franko » lør 14. maj 2016 14:21

Gammel gamer tilbage i felten, efter et 5 år langt forhold - Så det var helt tilbage fra dengang, hvor det hed "The game online" ;)

Er dog blevet rusten som bare fanden, især er min åbnings mindset ødelagt, hvilket er det jeg hovedsageligt skal have trænet op igen - Samtaler med kvinder og kino går som smurt, men at tage kontakt har taget kæmpe tilbageskridt.

Kan huske jeg var med på et par byture med andre gamere dengang, hvilket jeg søger igen - Forfærdeligt at der kun er arrangementer i KBH om den slags! ;) Hvis nogle er interesseret i at finde ud af noget i Odense eller Aarhus (Eller andre mindre byer som ikke ligger i Sverige), så smid mig en besked.

Nårh ja, hvor er mine manere, bliver kaldt Frank, er 26 år og holder på nuværende tidspunkt til i Svendborg, hvor at turen snart går tilbage til mit elskede Aarhus igen.

Bedste hilsner og kæmpe high-five herfra - det er sgu lækkert at være tilbage.
Franko
Fætter kanin

Indlægaf Happytalk » lør 14. maj 2016 19:58

Velkommen. Hvad hed du på det gamle tgo? :)
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Franko » lør 14. maj 2016 21:00

Happytalk skrev:Velkommen. Hvad hed du på det gamle tgo? :)

Mange tak skal du have :)

Jeg er faktisk ikke helt sikkert.. Tror egentlig bare at brugernavnet var Frank :lol:
Franko
Fætter kanin

Indlægaf LechR » tirs 31. maj 2016 07:41

Hej alle sammen,

Jeg hedder Esben, er 29 år, og bor på Frederiksberg.

Da jeg var ung (yngre... 14-21), havde jeg naturligt game, og havde ikke problemer med at møde piger og og få kærester. Jeg følte dog altid, at jeg ikke kunne få dem, jeg virkelig gerne ville have, og altid måtte søge på hylden lige under.
Efter et nedbrydende forhold på et år, røg jeg ud i enormt lavt selvværd, og ingen selvtillid. Jeg gik derfor i meget lang tid og ikke kunne vække tiltrækning hos nogen piger, på trods af at jeg forsøgte. Samtidig virkede det som om, at hvis jeg endelig vækkede tiltrækning, forsvandt det hurtigt igen, jo mere hun lærte mig at kende. Jeg var i bund og grund blevet en rigtig "nice guy" wuss...

Efter at have været single i 3 år, uden så meget som en date, faldt jeg over David DeAngelos materiale, vågnede jeg op over for, hvad jeg gjorde forkert. Jeg begyndte selvstudie, og eksperimenterede med det i real life, med stor succes. Jeg endte dog med, kort efter at finde sammen med en fantastisk pige, og nåede således aldrig at få det til at blive helt en del af mig. Hun var anderledes og vi havde det fantastisk, og jeg endte med at falde mere og mere ind i AFC rollen.

Vi endte dog med at gå fra hinanden til jul, da hun over en halvårs periode ændrede mening omkring det at ville have børn (hun havde aldrig villet have børn, først efter vi fandt sammen). Jeg kan ikke se min fremtid uden børn, så vi besluttede at ende det.

Jeg er nu en AFC med major Aproach anxiety, og har brug for nogen til at støtte mig igennem opbygningen af min selvtillid og mit game.
LechR
Nyklækket

Indlægaf Desire » tirs 31. maj 2016 23:03

LechR skrev:Hej alle sammen,

Jeg hedder Esben, er 29 år, og bor på Frederiksberg.

Da jeg var ung (yngre... 14-21), havde jeg naturligt game, og havde ikke problemer med at møde piger og og få kærester. Jeg følte dog altid, at jeg ikke kunne få dem, jeg virkelig gerne ville have, og altid måtte søge på hylden lige under.
Efter et nedbrydende forhold på et år, røg jeg ud i enormt lavt selvværd, og ingen selvtillid. Jeg gik derfor i meget lang tid og ikke kunne vække tiltrækning hos nogen piger, på trods af at jeg forsøgte. Samtidig virkede det som om, at hvis jeg endelig vækkede tiltrækning, forsvandt det hurtigt igen, jo mere hun lærte mig at kende. Jeg var i bund og grund blevet en rigtig "nice guy" wuss...

Efter at have været single i 3 år, uden så meget som en date, faldt jeg over David DeAngelos materiale, vågnede jeg op over for, hvad jeg gjorde forkert. Jeg begyndte selvstudie, og eksperimenterede med det i real life, med stor succes. Jeg endte dog med, kort efter at finde sammen med en fantastisk pige, og nåede således aldrig at få det til at blive helt en del af mig. Hun var anderledes og vi havde det fantastisk, og jeg endte med at falde mere og mere ind i AFC rollen.

Vi endte dog med at gå fra hinanden til jul, da hun over en halvårs periode ændrede mening omkring det at ville have børn (hun havde aldrig villet have børn, først efter vi fandt sammen). Jeg kan ikke se min fremtid uden børn, så vi besluttede at ende det.

Jeg er nu en AFC med major Aproach anxiety, og har brug for nogen til at støtte mig igennem opbygningen af min selvtillid og mit game.

Prøv at fokuser på selvudvikling og inner-game, fremfor teknikker og hoops til at få scoret piger. Så slipper du for hele tiden at ryge tilbage i AFC-kategorien. Det lyder som om, at det du gør er at opbygge noget som ikke rigtig er dig, og når du ikke vedligeholder det, så bliver du dig igen. Det du skal gøre er at bygge videre på DIG. :)
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf LechR » ons 1. jun 2016 07:21

Spot on... Det er inner-game, jeg har brug for at udvikle. Kender og er enig i teorien bag teknikkerne, jeg skal bare have overvundet min indre nice guy, så jeg kan snakke med piger, uden at ooze af usikkerhed og "pleasing"... Og ikke være bange for at skræmme dem væk.
LechR
Nyklækket

Indlægaf H.S.T » søn 28. aug 2016 15:01

Hej,
Jeg er 19 år gammel og flytter snart til København. Jeg har de sidste 4-5 måneder nørdet en masse RSD videoer, er begyndt at læse bøger, begyndt at meditere og er næsten sluppet af med min internet og tv-serie afhængighed. Principperne fra innergame har hjulpet mig i min sociale cirkel, og den mindfulness RSD Tyler introducerer i The Blueprint har virkelig gjort mig til et gladere menneske.
Det er alt sammen så godt, men dét der virkelig vil booste min udvikling, er cold approach pickup - at tage action og komme ud af min komfortzone. Derfor er planen at gå igang med at game når jeg kommer til København. Jeg har gode sociale egenskaber, men har svært ved at tackle den tension/spænding der opstår når jeg flirter. Generelt set kan jeg få folk til at grine og ligne en champ, men der er ikke ret meget pull i mit game. Jeg håber jeg kan finde nogen wings herinde fra når jeg kommer til Kbh. Håber vi ses derude.
H.S.T
Nyklækket

Indlægaf Kami » søn 28. aug 2016 17:48

H.S.T skrev:Hej,
Jeg er 19 år gammel og flytter snart til København. Jeg har de sidste 4-5 måneder nørdet en masse RSD videoer, er begyndt at læse bøger, begyndt at meditere og er næsten sluppet af med min internet og tv-serie afhængighed. Principperne fra innergame har hjulpet mig i min sociale cirkel, og den mindfulness RSD Tyler introducerer i The Blueprint har virkelig gjort mig til et gladere menneske.
Det er alt sammen så godt, men dét der virkelig vil booste min udvikling, er cold approach pickup - at tage action og komme ud af min komfortzone. Derfor er planen at gå igang med at game når jeg kommer til København. Jeg har gode sociale egenskaber, men har svært ved at tackle den tension/spænding der opstår når jeg flirter. Generelt set kan jeg få folk til at grine og ligne en champ, men der er ikke ret meget pull i mit game. Jeg håber jeg kan finde nogen wings herinde fra når jeg kommer til Kbh. Håber vi ses derude.

Vi ses!
Beginners night er som regel et fedt sted at starte!!

Go go go:D
Kami

ForegåendeNæste

Tilbage til Læs Først