Introducer dig selv!

Hej nye - det her er for jer!

Re: Introducer dig selv!

Indlægaf Ambrosius » søn 22. jul 2012 19:53

Hey, jeg hedder Ambrosius. Jeg er 17 år gammel. Læste en masse på TGO online for et par år siden, hvilket hjalp mig, specielt til at forbedre mit sms/face game. Min bror (PUA) sparkede mig igang igen, denne gang med at læse Neil Strauss' The Game.
- Ambro
Ambrosius
Nyklækket

Indlægaf LadyDay » man 6. aug 2012 20:54

Hej guys.
Jeg er vist en outsider herinde... En KVINDE! (Håber det er ok med en kvinde i en mande-verden, jeg er heldigvis god til at være "en af drengene" når det gælder).
Jeg har altid været interesseret i sociale dynamikker og i flirt og spillet mellem kønnene. Når det gælder om at samle mænd op er jeg så heldig at have flair for det fra naturens hånd, samt have lært meget om mænd fra bøger og mandlige venner. Så at læse om The Game, har på mange måder været en naturlig extention af min interesse.
Jeg blev introduceret til The Game af en af mine bedste venner, som startede livet ud som ekstra nørdet, socialt handicappet AFC og som nu samler smukke kvinder op fra hele verden, specielt i London hvor han bor, som om det var det nemmeste i verden! Det er fantastisk at betragte!
Jeg har imidlertid en kæreste, så for mig er The Game mere et spørgsmål om at udvikle mine sociale færdigheder og min karisma generelt.
Og så er der en hel anden årsag til at jeg er her... Jeg er så beæret at flere af mine mandlige venner har benyttet mig som kilde til viden om kvinder og vores perspektiv på verden. En af disse dejlige drenge (engelsk og derfor ikke en jeg kan gå ud med ret ofte), som ved ALT om game theory, men er rædselsslagen for at tage det ud i marken, foreslog at jeg meldte mig selv på et dansk pick-up forum og forsøgte mig som wing-woman og kvindeligt perspektiv for danske drenge.
Jeg var naturligvis dybt beæret over forslaget, men har også altid selv syntes det kunne være sjovt at afprøve mine evner som wing-woman.
Når det gælder game ude i den vilde, virkelige verden har jeg primært selvlært, medfødt erfaring. Jeg har på det sidste læst en del teori, så jeg ved alt det basale (som for det meste svarer til mine egne erfaringer alligevel), så jeg har meget at lære, men også meget at byde ind med.
Anyway drenge, glæder mig til at snakke med jer alle, lære en masse og måske endda lægge Århus ned med et par af jer! :-)

- LadyDay
LadyDay
Private Johnson

Indlægaf Kaizen » tirs 7. aug 2012 11:30

Altid fedt med en pige mere :) (and guys too ;)

Har ikke kigget i den her tråd før nu, fordi jeg mest fedter rundt med min egen log, men interessant at høre hvor folk kommer fra...

Jeg havde absolut ingen social skills før jeg startede på gamet for tre år siden, men har efterhånden jævnligt den super frustrerende følelse af liiige at være ved at nå det helt store gennembrud, men aldrig når det på grund af manglende sociale erfaringer, humørsvingninger, real life stuff, eller fordi jeg ubevidst saboterer mig selv.

One of these days...
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf Kræde » ons 29. aug 2012 01:53

Hva fand man vender vel tilbage igen.

23 år gut fra kbh ;) The rest is a mystery.

Hvad skete der med det gamle forum??
Kræde
Nyklækket

Indlægaf Frank » søn 9. sep 2012 17:26

Hejsa.

Jeg er en 21-årlige mand fra Århus, som lige er kommet ud af et længereværende forhold, så nyt skal der fart på tingene igen. Har tidligere kørt med materiale fra the game samt mystery method, dog på et ret afslappet niveau. Så lige nu står i rutineringens tegn, og indarbejdelse af det gamle ting.

Min overordnet målsætning er ikke at blive en fantastisk PUA med henblik på mange løse forhold, men derimod at finde den søde pige som passer perfekt til min fremtid ;)

Glæder mig til at komme frem af støvet!

Vi ses!
Frank
Gummi Tarzan

Indlægaf daniel9191 » tors 20. sep 2012 10:21

Jeg er en 17 snart 18 årig dreng fra haderslev og jeg er mildest talt Fucking elendig til at score.

Har aldrig scoret en pige, eller overhovedet kysset en pige... Så henviste en ven, som selv havde brugt den, mig til The Game. Den har virkeligt fanget mig.

Jeg er social og har ingen problemer med at snakke med pige, også pige jeg har noget for. Men jeg tror at de forestillinger jeg har dannet mig engang i folkeskolen stadigvæk hjemsøger mig.

Jeg ved sgu ikke hvad mere jeg skal skrive.... Jeg håber at jeg kan få god assistance herinde!

Daniel
daniel9191
Gummi Tarzan

Indlægaf Andreas » tirs 16. okt 2012 17:29

24 år, bosiddende i det centrale Jylland og gammel TGO'er fra Euroman's tid.

Jeg er egentligt 'færdig' med game - og er ikke herinde af score-pige-årsag; Men fordi jeg har brug for et sted, hvor jeg kan skrive tanker ned og få mere eller mindre anonyme svar. (Inner game probs en-más!) - Jeg har generelt MEGET lav selvværd - ikke at forveksle med selvtillid...

Meen, med lidt genopfriskning skulle jeg måske nok være i stand til at hjælpe folk med råd i ny og næ, og så vil jeg da med glæde høre historier og trolls i chat-rummet :)

Peace/
Andreas
Andreas
Fætter kanin

Indlægaf FlikFlak » lør 20. okt 2012 11:43

Hey boys and girls!

Gammel veltilpas hankat på 39.

Bliver som regel skudt til omegnen af 30.
Sidst blev jeg godt nok skudt til 27, men det var også i Århus.. De er _så_ søde i Århus. :lol:

Jeg er ikke chef-scorer på nogen måde, men jeg bliver det. ;)

Leder efter wings med god energi, både mænd og kvinder - alder er underordnet for mig, bare det er sjovt.

Vi ses derude!
FlikFlak
Nyklækket

Indlægaf FlikFlak » lør 20. okt 2012 11:47

Hey boys and girls!

Gammel veltilpas hankat på 39.

Bliver som regel skudt til omegnen af 30.
Sidst blev jeg godt nok skudt til 27, men det var også i Århus.. De er _så_ søde i Århus. :lol:

Jeg er ikke chef-scorer på nogen måde, men jeg bliver det. ;)

Leder efter wings med god energi, både mænd og kvinder - alder er underordnet for mig, bare det er sjovt.

Vi ses derude!
FlikFlak
Nyklækket

Indlægaf a cappella » man 22. okt 2012 22:16

Kvinde (åh åh...) - Aarhus.
Jeg fandt danskpick.dk i går kl. 17.47 og har været klistret fast til skærmen lige siden. Jeg er MEGA interesseret i samspillet mellem mand og kvinde, taktik, flirt m.m. Desuden synes jeg det er virkelig spændende og vide hvad der foregår inde bag Jeres hjerner. På samme tid tror jeg også at det er en øjenåbner for hvordan man selv agerer, hvilket jo kun kan være en fordel :P Efter at have fundet denne side er jeg desuden blevet bevidst om al den spil og taktik der finder sted bag en flirt - ja sågar inden, ved selve øjenkontakten eller den blide berøring der nænsomt og pludselig opstår ud af det blå. Det hele er jo et spil og jeg har fået blod på tanden!

(Kvinder kan vel godt lære lidt af The Game?!)

Det hele er spændende og jeg suger det til mig :)
a cappella
Nyklækket

ForegåendeNæste

Tilbage til Læs Først