Introducer dig selv!

Hej nye - det her er for jer!

Indlægaf RaminGo » ons 31. okt 2012 19:56

Hey guys :) jeg har nogle spørgsmåle som jeg håber I kan hjælpe mig med. Dengang TGO var der, så skrev jeg nemlig med mateo, som på et tidspunkt reklamerede med sit produkt, men jeg har siden ikke kunne komme på TGO og få svar længere. Nogen ide om man kan kontakte ham længere? og i så fald hvordan sker det?

Derudover har jeg også et mere personligt spørgsmål, fordi jeg er ny på dette forum.

Jeg har jo længe været igang med identitetsudvikling fordi jeg gerne vil ha en stærkn identitet og stærkt frame dvs 80-90% game og ha fået hjælp af mateo fra tgo til det med handlingsplan. Men har ikk fået hjælp siden. Skal dog igennem punkter og arbejde på mine sticking points. Tænkte om I har punkter man kan arbejde videre på udover dem jeg har.
Altså punkter som I har erfaret er mange har svært ved at overvinde.

Punkter indtil videre :

Samtaleteknikker, stemmeleje, kropssprog, push pull, unreactiveness, no label people, the art of speed reading people, sex, limites beliefs. :o er snart igennem de første 3 punkter og har hele sabbat året afsat til det inden uni start;)

Håber inderligt at I kan hjælpe mig, fordi jeg så gerne vil fortsætte med min selvudvikling. Det er jo hvad game drejer sig om, ikke?

Alt godt - Ramingo
RaminGo
Gummi Tarzan

Re: Introducer dig selv!

Indlægaf Ross » man 7. jan 2013 13:54

Hey Players,

Jeg er 28 og fra KBH og begyndte at læse om PU nogle år efter bogen kom ud. Jeg har nu suget alt teori til mig jeg har kunne finde og er begyndt at bruge det i byen, er stadig en noob, men har det fantastisk sjovt med det. Har altid været rigtig god social, men elendig til at opfange når jeg bliver flirtet med og når jeg skal flirte, så det er egentlig primært det jeg er ved at lære.

Vi ses derude.
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Indlægaf mdeltaa » tirs 8. jan 2013 13:11

Hej Allesammen

Jeg er 20 år, er på andet år i mit universitets studie i København og kommer fra en af vestegnens forstæder.

Jeg har været igang med pickup 1 år og har helt klart kunne mærke forskel! Er primært gået fra af mine lays var "heldige" episoder der skete i ordentlige branderter til noget som sker lidt oftere og ikke nødvendigvis som følge af heavy drinking.

Jeg er stadig i starten af min udvikling og prøver at arbejde videre fra "bare" at #close, som jeg har en tendens til at lave med rigtig mange uden der er bygget særlig meget attraction.

Jeg er med i den Innergame mastergroup som er blevet stablet på benene herinde, samtidig med at jeg over de sidste 6 måneder begyndt er at træne. Til slut har jeg her efter nytår fuldt Palæo 2,0 men forhelvede hvor jeg dog savner rugbrød! ;)

-Mdeltaa
mdeltaa
Fætter kanin

Indlægaf Rooster » tirs 8. jan 2013 23:08

Hey.

Jeg er midten af 23 og har en ok social status blandt venner og gl veninder, har dog lidt problemer med at få nye "veninder" og jeg ved simpelthen ikke hvor tråden knækker. Jeg var ude med en kammerat som fortalt mig om The Game, som åbnede op for en helt anden verden for mig, og jeg tænkte straks at jeg skulle sætte mig ind i det. Problemet er at mine venner ikke er til sådan noget her (de vil simpelthen ikke lukke en bog op og få ny viden). Jeg bor på en forstads by til hovedstaden, og håber at der er en der er lidt øvet der kunne hjælpe mig ind i den her "verden"

Peace out
"Rooster" ;)
Rooster
Nyklækket

Indlægaf trojka » søn 13. jan 2013 19:22

Godaften

Jeg er en gut på 21 (nærmer mig 22) og er fra Odense. Jeg flyttede til byen for 1½ år siden for at starte på mit studie.

Min vej til forummet og the game:
Jeg er meget aktiv i et andet forum (ikke PU relateret), og en dag stødte jeg på et post hvor "The Game"-bogen var nævnt. Min nysgerrighed fik mig til at hente bogen, og jeg er nu 1/3 igennem bogen.
Jeg blev positivt overrasket over den, og har derfor søgt lidt online omkring emnerne og diverse relaterede forums. Jeg endte her, og har sat de sidste par timer og læst nogle guides osv. Det virker til at der er en god stemning herinde, og folket er meget åbne over for hinanden. Nice!

Min status:
Jeg er lige kommet ud af et forhold der varede i knapt 4 år, men har ingen kærestesorger og glæder mig bare til at komme ud og møde nye mennesker.
Jeg lider nok af AA (med mindre jeg har drukket), så det skal der arbejdes på. Jeg har også en underlig forestilling om at kys, sex osv kun finder sted, kærester imellem. Det gør at jeg ikke "tør" at prøve på noget, andet end at åbne, snakke, og nøjes med at N-close. Jeg kan simpelthen ikke forestille mig, at der ville være en jordisk chance for at ende i sådan en situation. Er nok også "mærket" efter at jeg kun har været single i et ½ år, i perioden fra jeg var 15 til 21år. Det skal der laves om på!

Omgangskreds:
Jeg går på et studie fyldt med drenge, og vi er en lille gruppe på 4-5 stykker som snakker ultra godt sammen. Dog er det ikke umiddelbart wing-potentiale, da det mere er nørdede typer.

Jeg har en barndomsven, som jeg ofte har set op til, hvad angår sarging, da han er typen der bare er født som MPUA og har et alpha-mindset, uden at tænke over det. Før jeg hørte om The Game, har jeg tænkt meget på hvad der gjorde ham så genial til at score piger, og det er som om at det hele går op for en, når man har fået læst noget af teorien herinde og andre steder.

Ellers er omgangskredsen ikke så stor endnu her i Odense, da jeg ikke gik meget op i det mens jeg havde kæresten. Men det skal der laves om på nu. :-)

SÅ; Single og klar til at erobre verden! :)
trojka
Bølle Bob

Indlægaf sharam » ons 23. jan 2013 16:26

22 årig mand som i december kom ud af et 9 måneder langt forhold (det længste for mig) og følte tilsidst ikke følelserne var der. jeg vil nu vente lidt med at komme i et forhold igen. jeg vil ud og nyde "mig tid". jeg vil opleve friheden og så få et godt liv stablet op. SÅ kan jeg overveje om jeg har tid til en kæreste igen.

jeg bor i aalborg, dejlig by, og er udadvendt og kan godt lide at møde nye mennesker. jeg skal læse til pædagog og ellers hænger jeg ud med div venner og træning. hvis der er nogen fra aalborg som har lyst til et wing meeting så shout out ;)

sharam
"Be the change that you wish to see in the world"
Brugeravatar
sharam
Happy Meal

Geografisk sted: Aalborg

Indlægaf HerErMitBrugernavn » man 28. jan 2013 21:17

Hej TGO.
Jeg er longtime lurker, på 20 år, fra den nordlige del af landet.
Jeg læste the game som 15 årig, og som 16-17 årig læste jeg for første gang andet materiale.
Jeg har ikke været aktivt sargende nogensinde, men har dog forsøgt at inkorporere en del af tingene fra MM i min normale måde at interagere på, og har med en smule hjælp fra det, formået at score en kæreste. Der gik lidt over et år og så var det slut.
Efter enden på det forhold fandt jeg mig i en situation de fleste vel kan genkende, jeg kunne knap nok small talke med folk længere.
Dét har jeg dog fået nok af, og tog mig i dag for første gang sammen til at komme ud, med intention om at åbne 3 piger,
og crashe hårdere end et crackhoved på 3. dagen.
Jeg fik dog kun åbnet én, men alt det hører vist til i en logbog (er det for alle og enhver at oprette sådan én? :) )
TL;DR
20-årig gut siger hej, og håber at lære fra de bedste og lige så vigtigt få nogle fede bekendtskaber :)
BTW: har læst en smule om Neuro-lingvistisk programmering, hvad er folks syn på det? er det effektivt, og selv hvis det ér, er det så ondt?
HerErMitBrugernavn
Nyklækket

Indlægaf Ross » man 28. jan 2013 21:25

HerErMitBrugernavn skrev:Hej TGO.
Jeg fik dog kun åbnet én, men alt det hører vist til i en logbog (er det for alle og enhver at oprette sådan én? :) )
TL;DR
20-årig gut siger hej, og håber at lære fra de bedste og lige så vigtigt få nogle fede bekendtskaber :)
BTW: har læst en smule om Neuro-lingvistisk programmering, hvad er folks syn på det? er det effektivt, og selv hvis det ér, er det så ondt?

Lav endelig en log - det hjælper også dig med at holde styr på de ting du lærer.

Neuro-Lingvistisk P. er lidt som placebo i min mening - det virker på dem der tror på det. Jeg tror personligt på det og har haft positiv effekt af det, men jeg kan også se at nogen der bruger det på samme måde og ikke tror på det ikke får noget ud af det overhovedet. Så du skal vist egentlig bare tage din egen beslutning :)
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Indlægaf Nrd » søn 3. feb 2013 13:09

19 år norsk dreng. Elsker at lære og har nok lest nok stoff til at skrive en ph.d, men nu er det på tide at teste teori i praksis. Kan godt lide den tanke at drive med pua da jeg ser at det kan dyrke frem mange sterke egenskaper som gjør livet bedre på alle måder.
Vi ses der ude.
Nrd
Nyklækket

Indlægaf Mr. Mushroom » ons 6. feb 2013 00:02

Hey allesammen

Jeg er en fyr på 18. Jeg kommer fra sydsjælland og fra en helt normal familie, med en storebror som er et rent natur talent, det har altid gået mig på nerverne at jeg ikke kunne træde i hans fodspor. Jeg har altid været meget udadvendt og social, og hængt med de populære drenge, dem der altid får rigeligt, men vare ikke mig. Jeg ved ikke hvorfor at det ikke virker for mig, jeg tror bare jeg prøver for lidt. Jeg lider nok lidt af AA

Jeg er helt ny, jeg har først stiftet bekendtskab med tgo idag, da jeg læste de første par indlæg troede jeg ikke mine egne øjne. Jeg fandt sitet, da jeg ledte efter bogen the game mest bare for sjov. Siden fangede hurtigt min interesse og der gik ikke mere end en time før jeg havde lavet en bruger og bestilt bogen

Nu glæder jeg mig til den kommer så jeg rigtigt kan få nogle værktøjer at arbejde med!
Mr. Mushroom
Gummi Tarzan

ForegåendeNæste

Tilbage til Læs Først