Introducer dig selv!

Hej nye - det her er for jer!

Re: Introducer dig selv!

Indlægaf DJInProgress » fre 1. mar 2013 22:59

Well så blev det måske tid til jeg fandt tilbage til pickup miljøet...

Er 26 år, har været på TGO før, lærte en masse spændende mennesker at kende, og lærte en hel masse, især om mig selv... Kørte primært inner game. Stoppede lidt med at bruge de nye fora, da det jeg elskede mest ved TGO var den store vidensdatabase det efterhånden var blevet. Mistede derfor interessen lidt da det forsvandt.
Er så småt tilbage, vil lige kigge mig lidt omkring og se hvad folk tilbringer tiden med "nu til dags" og herinde :)
DJInProgress
Epic And Awsome

Indlægaf MiloDucasse » fre 22. mar 2013 18:46

Hej folkens.

Jeg er en 21 årig fyr fra Aarhus, som har meldt sig ind her, fordi jeg syntes, det var på tide at få skudt mig selv i gang med at game. :)
Jeg er utrolig interesseret i det psykologiske, der ligger bag gaming, og regner med at få skrevet et par indlæg om diverse ting inden for emnet. :)

Milo Ducasse.
MiloDucasse
Nyklækket

Indlægaf Maloney » fre 29. mar 2013 14:12

Hej alle. Jeg er 29 og lige akkurat tilmeldt.

Jeg er lidt rusten i the game-terminologi, men vil straks læse op på det. Har lige læst SMS-guiden. Den var meget nyttig.

Indtil da kan jeg sige, at jeg overvejede at kalde mig selv Mr Friendzone, for der ryger jeg ofte hen med piger. Jeg har enormt mange kvindelige bekendtskaber, men det, tror jeg, netop er, fordi de ser mig som harmløs.

Det dur ærligt talt ikke, så nu skal jeg i gang. Blev anbefalet siden af en ven, der bruger denne side, efter vi flere gange har snakket om gaming af den slags, der ikke inkluderer controllere :)
Maloney
Gummi Tarzan

Indlægaf Juanoman » lør 11. maj 2013 22:05

Hej fellow gamers

Er 21 år med ca. 170 daygame direct approaches under bæltet.

Jeg er kommet for at finde wingmen og deltage I arrangementer.
Juanoman
Nyklækket

Indlægaf Fluxes » tirs 21. maj 2013 19:57

Hey!

Jeg er en fyr på 21 år, bor i København og studerer. Jeg hørte om "at game" fra div. venner, uden at vide konkret, hvad det gik ud på. Herefter læste jeg The Game - Neil Strauss på en rejse i mit sabbatår med min daværende kæreste, (Nej, hun var ikke vildt begejstret over jeg var så betaget af bogen) hvor den virkelig åbnede mine øjne op for denne verden. Efter bruddet med kæresten, gik jeg og legede med tanken om at starte længe, uden og gøre noget ved det.

But here I am.
Fluxes
Nyklækket

Geografisk sted: København

Indlægaf MrPlayer » ons 22. maj 2013 18:38

Hey

Jeg er 20 somre gammel og er sprit ny i gamer samfundet da jeg i de sidste 6 år har befundet mig i to forskellige faste forhold
Efter det seneste brud har jeg dog bestemt mig for at der skal ske noget nyt så nu vil jeg bruge min tid på at fokusere på uddannelsen på CBS som jeg påbegynder her til sommer. Jeg har egentlig en god selvtillid og et naturligt game (har jeg fået at vide af en gamer), men jeg er forberedt på at lære meget mere!

Jeg flytter til KBH her til sommer, så jeg søger nogle at game med hvis der skulle være en der var klar på både at have det sjovt og få noget ud af det?
MrPlayer
Nyklækket

Indlægaf Kong Kattelem » tors 6. jun 2013 15:55

Mand, 36 år, Vesterbro, København. Læste for 5-6 år siden bogen af Strauss, men dyrker ikke nogen teknikker til at score ud over hvad jeg finder på og finder ud af. Havde et 10 år langt forhold fra starten af mine tyvere. Var i byen med Theis fra det gamle TGO og synes gaming er et interessant fænomen, og at det er sødt at i/vi hjælper hinanden på den måde :-) Jeg har det ikke specielt svært med at score, uden at være don juan eller noget, har fået ny appetit på kvinder på det sidste, det gode vejr måske :-)
Brugeravatar
Kong Kattelem
Nyklækket

Indlægaf Newguy » lør 15. jun 2013 17:30

Hey dudes!!
Det her er en opdateret intro i forhold til den jeg har på PUF, hvilket betyder at der er rig chance for, at man kan finde nogle ændringer 8-)

Navn, by og alder: Newguy, Silkeborg, og 17 kedelige år. Blev mobbet en del i folkeskolen
Beskæftigelse/hobby: Folkeskole, snart HF. Daygame, venner, tøj, arbejde, sport
Mål: At blive bedre til at snakke med piger/kvinder.

Lidt om mig:
Kom ind i gamet, fordi jeg gerne vil blive bedre til det med damer
Mine forventninger er ikke, at en eller anden casanova knipser med fingrene, og så kan jeg score alle. Det bliver en masse teori, men helt klart også en masse praksis. Jeg sætter normalt ikke særligt høje forventninger op, da jeg er blevet skuffet alt for mange gange i mit liv. Er stadig jomfru, selv om jeg har været sammen med 2 piger. Har daygamet i en uge, uden det smed noget af sig. Bortset fra nogle situationer, hvor jeg godt ku' have få et mere ud af den. Det gode ved daygame er, at stort set alle mennesker vil hjælpe dig. Skal bare lige have fundet nogle bedre åbnere, i stedet for "Ved du hvor x er?"
Newguy
Seargeant O'Hara

Indlægaf Legend » tirs 25. jun 2013 17:50

Hej folkens!

Jeg ung frisk Sydvestjysk fyr på 19 år, har en forholdsvis fornuftigt historie med kvinder, men har en tendens til at ende i længerevarende monogame forhold. Hvilket, til tider, har sat en ret indlysende begrænsning mine muligheder for at opbygge erfaring. Altså, når det kommer til punktet efter k- og n close.

Jeg har med andre ord ikke de helt store problemer med kvinder, men jeg vil gerne lave noget der minder om frisk start med en fra miljøet, frem for med en af gutterne. Dertil kommer naturligvis, at der altid er mere man kan lærer og i mine øjne, så er dette langtfra den værste hobby man kan ha.

Helt konkret, så er det jeg leder efter en af to ting:
1:
En nybegynder/semi-erfaren/rusten gamer, helt relativt lokalt, med det formål, at studere, øve og afprøve vores games sammen. Hvis meget lokalt, så også meget gerne med mulighed for trænings Buddy.
2:
En PUA eller måske ligefrem en PUAm, som gerne vil tage mig under vingen. Ligefrem under vinge er nok næppe nødvendigt, men fordi dem med sådan en titel, vel sagtens har en hel del de kunne lærer fra sig.
Ydereligere:
Jeg vil naturligvis helst fortrække en lokal, eftersom jeg er på SU, arbejder lidt ved siden af, bor selv og også gerne vil have råd til at spise. Men med mellemrum har jeg ikke noget imod rejse lidt længere. Hvad angår den anden vej rundt, så er det næsten mere oplagt. I reglen kan jeg altid finde en privat fest hvor jeg kan tage en med, og hvis ikke, så kender jeg noget til i byen. Dertil kommer, at jeg har en løsning, hvis personen helst ikke vil smide det store beløb på et hotel, men stadig gerne vil trække en med hjem. Det er nemlig sådan, at der på mit kollegium er gratis gæsteværelser der kan bookes på forhånd.

Ganske vist lidt lang, men i mine øjne en ret præcis præsentation.
Smid endelig en besked hvis I er interesserede, eller kender nogen der kunne være det.
- Legend
Legend
Nyklækket

Indlægaf aarhusdrengen » man 22. jul 2013 19:05

29 år og bosat i Aarhus (surprise!) Er netop kommet ud af et 2 år langt forhold, som opstod efter en sommer med intens nightgame. Tror ikke jeg umiddelbart kommer til at praktisere nigtgame i stor stil igen pga. tidsnød. Vil i stedet afprøve online dating og optimere inner game.

Styrker: Et rigt liv med træning og hobbies.
Svagheder: Er ikke cocky funny af natur, ryger i friendzone frem for den sjovere F zone.
aarhusdrengen
Nyklækket

ForegåendeNæste

Tilbage til Læs Først