Introducer dig selv!

Hej nye - det her er for jer!

AFC fra Østjylland

Indlægaf Daddy » lør 26. apr 2014 19:35

Hej alle

Jeg er helt ny i "The Game" efter at have læst bogen af Neil Strauss. Hvis jeg kan lære nogle tricks og dele det med nogen, så er jeg frisk på at deltage i noget "In field" sammen med andre, hvor vi kan mødes, "sarge" og evaluere. Jeg er mest i Aarhus for tiden, så det vil være oplagt at lave noget sammen dér.

Venlig hilsen Daddy
Daddy
Gummi Tarzan

Re: Introducer dig selv!

Indlægaf Sparks » søn 27. apr 2014 04:39

16 år

Bosat i København

Blev introduceret for bogen "the game" for 3 måneder siden, og fandt derefter forumet her, og jeg synes helt sikkert der er en masse spændende læsestof.

Jeg er vild med at se "Keys to the vip" hvis i ikke kender det synes jeg i skal få set et afsnit. " http://www.youtube.com/watch?v=QRMta3vt ... 1wPHTNYLdo " og hvis man er god kritiker, kan man helt sikkert hive dele ud til sit eget game! :D

Leder efter en wing og skrive med, også måske hænge ud sammen med, komme ud i daygamet, evaluere hinandens games, også få presset hinanden på den gode måde og alt der hænger sammen med at være wings.

Er stadig ny i gamet, og det kunne være rart, hele tiden at have en man kunne skrive med, der måske var lidt samme sted, behøves ikke også og bo i københavn, men samme alder ca. tror jeg er bedst ;)

Er også frisk på at deltage i diverse arrangementer (helst i kbh).

Jeg synes aldrig man kan få for mange HB's på linjen.

Sparks :)

Ps. hvis i synes der noget jeg skal vide som ny i gamet, må i meget gerne skrive til mig, og hvis i er 15-17år så send mig lige en pb :)
Sparks
Nyklækket

Geografisk sted: København

Indlægaf Mano » man 9. jun 2014 19:32

24 år og jomfru. Skal dog siges at jeg på ingen måde er grim, da jeg de seneste 4 år har afvist 10+ tøser eller ikke har kendt IOI'sne. Har kun lige læst The Game.
Største problem er nok, at jeg er for kræsen og når der er en jeg har lyst til, får jeg AA, og så har gamet for meget i de yngre år.

Først her de seneste 3 måneder jeg konsekvent er begyndt at gå ud og finde sets (mest i byen) sammen med en ven. Han er mere natural end han er PUA, så tit failer hans advice for grumt, eller han lægger an på ens sets.

Kunne virkelig godt bruge advice til sms-game, og har læst diverse tips og MUST read her på forummet. Nok mere mine egne eksempler fra hvordan man udvikler en opener og så til man fortsætter uden, at de begynder at tænke man er weird. Kan bare ikke finde nogle topics, som er lavet til udelukkende spørgsmål og heller ingen på chatten :/
Mano
Happy Meal

Indlægaf leroy » tirs 17. jun 2014 18:26

Hey guys,

Jeg er en dude på 23 fra københavn.
Lige nu er jeg mere eller mindre definitionen på en AFC, så derfor har jeg efter anbefaling fra en ven læst "The Game"
Så nu er tiden kommet til at komme ud og prøve det af.

Mit mål er at blive bedre til at omgås og kommunikerer med piger, både i day- og night game - Til at starte med vil jeg gå efter number close!
Jeg har selvsagt ingen wing, og kender ikke det københavnske Community, så skriv endelig en PM og introducer dig selv, jeg er altid klar på at sarge og snakke game!!!!
Btw, jeg vil prøve at få smidt minimum 1 field report op om ugen.

- Leroy
leroy
Nyklækket

Indlægaf Darag0n » fre 20. jun 2014 22:54

Hey guys!

Jeg er en 23 årig fyr fra Odense, der efter nylig optrævling af en lang årrække med bl.a. depression, angst og social isolation nu har besluttet
at tage skeen i den anden hånd og begynde at styre min tilværelse hen imod noget mere tilfredsstillende.

Mine primære mål for at opnå dette, inkluderer:
- at komme lidt mere "ud af mit hoved" så at sige, i sociale øjemed
- slå hul på min nuværende "bobbel" af sexmangel (4 år siden sidst)
- få et bedre og mere solidt inner-game

Jeg stiftede først bekendtskab med gamet for omtrent 2 uger siden via nogle RSD youtube vlogs jeg tilfældigvis faldt over.
Derefter begyndte jeg at læse "The Game", hvorefter jeg ligeledes påbegyndte og færdiggjorde "Double your Dating", "The mystery method" samt "Attraction isn't a choice".

Jeg har imidlertid kun ringe- til ingen field experience, da jeg lidt føler jeg mangler nogle ligesindede at spare med - så hvis nogen fra Fyn evt. skulle have lyst til at mødes til noget sarging, game snak og/eller måske give en newbie et par pointers så drop endelig en PM ;)
Darag0n
Nyklækket

Indlægaf elore11 » lør 21. jun 2014 10:46

15 og bosat i Kolding (lorte by) :/

Læste bogen da jeg var 14 og har sidenhen afprøvet de forskellige tips og tricks, hvor jeg har failet en del, men samtidig fået en del erfaring. Dette har blandt andet medført til at jeg er gået fra en HB6 til omkring HB7-8.

Fremtidelige formål: Blive så god så mulig til gamet, men samtidig få oplevelser der vil mærke en for livet. :D

Leder efter efter en wing, der helst er bosat i Kolding, helst omkring de 15-17 år.
elore11
Gummi Tarzan

Indlægaf YoungMan » tirs 2. sep 2014 18:26

Hej Alle! :)

Jeg er en dreng/mand på 18 år, som lige har kastet mig ud i, at game. Dette forum fandt jeg efterfølgende på nettet ved at google Pua.
Som nogle andre herinde er jeg også blevet træt af, at være FGF'er og har derfor besluttet, at starte på at studere PUA miljøet sammen med en god ven.
Vi har nu begge læst bogen samt indstuderet de vigtigste elementer af The Game, hvilket kun har fået os til, at blive endnu mere interesseret i miljøet :)
Det har virkelig været fedt for os, at læse The Game og allerede efter 2 aftner med Nightgame føler vi klart en fremgang fra inden vi havde læst bogen :)
Vores næste skridt i processen er, at læse samt udføre Neil Strauss' A - 30 Day Challenge.

Jeg håber på at kunne modtage massere af gode råd samt feedback ved, at være aktiv på dette forum :)

Mvh.
-YoungMan-
YoungMan
Nyklækket

Indlægaf Ross » tirs 9. sep 2014 21:07

YoungMan skrev:-YoungMan-

https://www.youtube.com/watch?v=CS9OO0S5w2k

Perfekt navn! heh
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Indlægaf man-machine » ons 10. sep 2014 11:50

Hey alle med-gamers!

Jeg er 19 år og bosat i nordsjælland -> halv time fra KBH.
Jeg blev bidt af pickup efter at have læst "the Game", hvorefter min wing/mate, "Velocity", og jeg besluttede at nu skulle shit get serious.
Indtil videre har givet os en masse ædru byture, hvor vi/jeg har forsøgt at sætte sig ind i gamet. Vil betegne mig som værende heldig i forhold til sexuel historie og udseende.

Min primære mål:
- Få en fed Frame
- Sms-game
- Udvikle min seduction
- Blive bedre til at k/f-close

- I sidste ende* stræber jeg efter at blive en fuldudviklet PUA. :ugeek:

*Det kan jo være MÅLEt ændrer sig undervejs ;)

Er glad for at være kommet på siden- Regner med at få smidt en field rapport op om ugen!

- Man-machine
man-machine
Fætter kanin

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Velocity » fre 12. sep 2014 16:18

Sker der homies!

Jeg har efterhånden haft en bruger herinde et stykke tid, men uden at introducere mig selv og være aktiv på forummet, hvilket jeg har i sinde at lave om på! ;)

Mit navn er "Velocity", jeg er 18 år gammel og bosat med mine forældre nær København. Jeg læste "The Game" i vinters, og jeg har siden hen udviklet en enorm interesse for "Pick Up". Det skal lige siges, at jeg ikke er uerfaren mht. at score damer, både i ædru og fuld tilstand, og det er derfor ikke fordi jeg er desperat, at jeg har valgt at joine dette fantastiske community.

Derimod er grunden, at jeg synes "Pick Up" er et virkelig interessant emne, og inderst inde går jeg da med drømmen om at blive fuldkommen hjernedød til at score damer! Derudover vil jeg gerne blive i stand til at forstå teorien bag og udøve den i praksis - selvfølgelig med flotte resultater!

Hvad er mine mål?

- at forbedre mit ædru game
- at udvikle et alphamindset
- at blive bedre til at f-close
- at forstå teorien bag og udøve den til perfektion

Jeg går i byen i København, og min wing er den jævnaldrende "Man-machine", som deler de samme ambitioner og det samme gåpåmod!

Vi ses derude! ;)
Velocity
Private Johnson

ForegåendeNæste

Tilbage til Læs Først