Introducer dig selv!

Hej nye - det her er for jer!

Re: Introducer dig selv!

Indlægaf Kaizer » lør 13. sep 2014 05:58

Sjovt at game er begyndt at tiltrække good looking naturals. Kan huske at det på et tidspunkt udelukkende var folk der studerede IT og var jomfruer.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Ross » tors 18. sep 2014 17:33

Det er den eudaimoniske bølge vi ridder på. Selvhjælp og selvforbedring er blevet "in" i sådan en grad at de populære kaster sig over alt fra cross fit til mindfullness og pickup.
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Indlægaf Kaizer » fre 19. sep 2014 12:42

Ross skrev:Det er den eudaimoniske bølge vi ridder på. Selvhjælp og selvforbedring er blevet "in" i sådan en grad at de populære kaster sig over alt fra cross fit til mindfullness og pickup.

Lidt of topic, men jeg ville gerne tage et kig på det i forbindelse med et projekt, kan du anbefale nogle 'peer reviewed journals' omkring det?
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Ross » fre 19. sep 2014 16:38

Nej ikke lige umiddelbart, men hvis du læser på uni har du adgang til et enormt netværk via det kongelige bibliotek. Tror dog ikke du finder noget der decideret snakker om Pickup-up (det var min personlige tolkning) - der skal dog nok være en enorm mændge omkring hele coach, fitness og sundheds bevægelsen i den almene befolkning.
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Indlægaf RLN » tirs 18. nov 2014 21:37

Hey boiz

Helt ny på siden. Jeg er 22 år, fra Aalborg og studerer på AAU.
Jeg stødte på pick up for 2 år siden, hvor jeg startede ud med at læse Strauss' The Game og Mystery Method. Kort tid efter fik jeg en kæreste - min første faktisk. For omtrentlig en måned siden slog vi op, så nu er jeg tilbage på pickup stien.
Jeg er egentlig en flot fyr, men har aldrig haft selvtilliden der matcher - før nu. Selvtilliden er på plads, men hold kæft jeg er ringe til de damer, så jeg kommer helt sikkert til at spørge løs på forummet. Jeg ønsker at være en natural, så jeg ikke er alt for afhængig af diverse rutiner og lignende, men bare kører mit eget game baseret på selvtillid og det, at jeg bare er mig selv.
Indtil nu har game hjulpet mig ekstremt meget med mit inner game, men jeg er generelt skide dårlig til at praktisere game.
Jeg ser frem til at dele erfaringer med jer alle!
RLN
Bølle Bob

Indlægaf Desire » søn 7. dec 2014 13:34

Hey Danmarks elite PUA'er.

Jeg var inde på det gamle TGO forum i en periode indtil det forsvandt. Har glemt mit daværende brugernavn..
Faldt så over det her forum for et par måneder siden da min kæreste gennem 3 år og jeg sluttede vores forhold.
Nu er mit mål at udvikle mig på så mange punkter som muligt og derfor hænger jeg også lidt ud herinde.

Ses på forum
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf CuteyBooty » tors 12. feb 2015 22:59

Pige, 24 år. Har lige fået fast kæreste, i kender ham nok, Kaizer. Han har introduceret mig for The Game og siden her. Jeg synes det her er aaalt for spændende! Mit mål er at lære at score piger! De skræmme livet af mig! :D Vi vil gerne have gang i nogen trekanter. Noget som jeg ikke har særlig meget erfaring med (en enkelt fuld firkant og en trekant med to mænd). Så er det jo godt jeg har jer og Kaizer som desværre har ret meget styr på det med piger :p Hvis i har nogen spørgsmål så sig endelig til! Jeg har selv social angst og en del erfaring med at håndtere det. Jeg har lært at det bedste er at snakke om det. Så hvis der er nogen som har problemer her så sig til!
Jeg har også været i et langt og meget seriøst forhold. Så hvis nogen har brug for hjælp med forhold er jeg også klar her.

Og og og, hvis der er nogen piger derude som har erfaring med at score piger så pleeease sig til! Jeg vil elsker at høre om hvad i har lært og få nogen tips med på vejen!

Jeg glæder mig totalt til at stalker jer alle sammen!!!
CuteyBooty
Nyklækket

Indlægaf Kami » fre 13. feb 2015 12:54

CuteyBooty skrev:
Og og og, hvis der er nogen piger derude som har erfaring med at score piger så pleeease sig til! Jeg vil elsker at høre om hvad i har lært og få nogen tips med på vejen!

Der er vist kun mig, men jeg er så også ret dygtig, hvis jeg selv skal sige det. Er pt. i LTR (long term relationship) med en fyr. Jeg ved ikke, hvad du har brug for at vide, så du må spørge. Hvis du bare vil have mig til at beskrive ALT, bliver det for omfattende. Så du må forsøge at udpege nogle spørgsmål, som du gerne vil have afklaret og evt. smide dem samlet i en tråd i pigegame eller i din egen log. Så skal jeg nok forsøge, at svare på tingene. :)

Der er forskel på at score piger til pigesex og at score piger til trekanter, så du må også lige finde ud af, hvad det er, du vil.
Kami

Indlægaf Musars » tors 19. feb 2015 23:35

Hvis jeg skal ordentligt i gang må jeg vel også lige introducere mig selv.
Er en 17-årig (rammer 18 om en måned) fyr fra KBH. Jeg laver rigtig meget sport, er good-looking og en ret udadvendt og selvsikker person. Til gym fester laver jeg da også (næsten) altid damer og f-closer en gang imellem. Mit problem er at jeg meget lidt game har, da de som oftest kommer til mig og egentlig er under hvad min standard for piger burde være. Desuden har jeg haft svært ved at finde en kæreste (en god en af slagsen) det seneste års tid..

Faldt over the game i år da min storebror gav mig bogen the game og er gået i gang med 30 day challenge..
Mine mål er:
- at udvikle mig socialt og som menneske
- at kunne approache de piger jeg har lyst til
- at kunne score de lækre og søde piger
- at blive mere selvsikker og hvile i mig selv (være alpha)
- at få en fed kæreste

Jeg vil nå de mål ved at:
- lave 30-day challenge
- nosse mig sammen og lave nogle cold approaches
- ramme flere barer her om en måneds tid
- lave FR over de ting jeg laver
- finde en wingman

Det bliver fedt at komme i gang, føler virkelig at det her er et sted hvor man kan rykke sig som person. Hvis der er nogle der er friske på at gå i byen med mig så skriv PM (jeg har gåpåmod men er splinterny)
Musars
MacDaddy

Indlægaf strömmning » søn 12. apr 2015 10:52

Okay okay..

Hej gutter -inder!
Har bestemt at blive en del af fælleskabet. Har læst lidt på de forskellige Log´s her på siden og må sige at jeg er blevet overrasket positivt!
kan huske jeg fandt et andet dansk forum som egentlig bare gjorde mig deprimeret. Længe mellem oplæg og en brugere som blev hadet på. Tanken om det for mig egentlig til at smågrine inde i mig selv. sørgeligt! men men , hvem er jeg til at dømme..

Ind til Benet? Cool, jeg er her for at hjælpe mig selv. Andre på dette forum har absolut ingen betydning og bruger bare min kommende log til at spille smart og flage for mine sejre ;) Just kidding people.. Glæder mig til at dele og få feedback!

Jeg er ny i gamet og ser dette som et skift i min tilværelse. Før hen gjorde jeg mig ingen tanker om at "bygge" på mig selv og har egentlig bare være en partyjunkie med stor trang til midlertidig tilfredsstillelse. Depression er roden til tankeskift og selvopfattelse. starten på træning og sund kost har egentlig hjulpet mig ud af alt det rod og startede en ny revolution.

Jeg er bestemt ingen fissekarl (nedlægninger kan tælles på 1 hånd), har dog altid været en flirter. håber det gir mig en fordel i mine fremtidige interaktioner med det modsatte køn.

Glæder mig til at være en del af jeres fællesskab.

-Strömmning
strömmning
Happy Meal

Geografisk sted: SkåneLandet

ForegåendeNæste

Tilbage til Læs Først