Introducer dig selv!

Hej nye - det her er for jer!

Re: Introducer dig selv!

Indlægaf Zeus » tors 16. apr 2015 21:41

Hej Gamers!

Mit navn er Zeus 8-) Jeg har lige rundet det skarpe hjørne på de 30 år og bor både i København og et øde sted i det sønderjyske.
Første gang jeg hørte om dette miljø var tilbage til da 'The Game' af Neil Strauss, kom ud. Jeg grinede hånligt af de par venner jeg kendte til, som havde læst den og roste "spillet" til skyerne.

Så fik jeg bogen - mange år efter - i julegave (mon det var en hentydning), og grinede stadig lidt hånende .. bogen røg ned i reol skuffen, og den så først dagens lys igen, for præcis en måned siden.
Tænkte, hva' fanden .. nu gi'r jeg den sgu en chance. Jeg blev fuldstændig solgt af ideen om, at jeg kunne score en hvilken som helst 10'er i byen, nede i supermarkedet eller på gaden, men var stadig en del skeptisk.

Ikke desto mindre; jo mere jeg læste des mere blev jeg fanget! Da jeg blev færdig - tog mig en uge = så den fandme spændene - sad jeg lidt for mig selv og sjælgranskede mit eget game, det jeg havde brugt altid. Hvor god var jeg egentlig? Hvor mange har jeg scoret i byen? Svaret er 0! Jeg tænkte tilbage til de helt tidlige teenage fester da jeg var omkring de 16-17 år. Der mistede jeg min mødom til en meget fuld pige der allerede havde knaldet 3-4 andre til selv samme fest. Men var det en scoring? - Nej! Det var hende der approach'ede mig, scorede mig .. og faktisk, så har stilen været sådan lige op til nu. Samtlige kvinder jeg har kysset med i byen og/eller endt i seng med, har approach'et mig, og scoret mig - ikke omvendt!

Jeg har altid lidt af AA når det kommer til kvinder som jeg vil score, og det er på trods af at jeg ellers er en meget social og udadgående fyr og klarer mig udmærket i alle social lag (skulle jeg da selv mene)
Men selve approach'en af kvinder som jeg vil score, har jeg fuldstændig bare skubbet til siden og i stedet haft en awesome bytur med gutterne/veninderne. En gang i mellem er der så faldet lidt af til mig.

Det har jeg så besluttet mig at ændre på! Har siden jeg blev medlem af denne side læst godt og vel en 50 indlæg, set 25-30 videoer fra RSD og opsporet det jeg nu kunne finde på Mystery og Style.

Tror jeg ligger i omegn'en af 40 forskellige knald fordelt på omkring 13 år.
Af forhold har jeg kun haft 2! - et længerevarende og et knap så langt.

For at min introduktion ikke bliver al for lang vil jeg cutte af her og lige ridse mine mål op:

Mine mål for de næste 6 måneder:

1. Vil udvikle mig selv som menneske, øge min selvtillid ifht. både kvinder, venner, kollegaer.. blive et bedre jeg.

2. Bekæmpe mit AA med alt magt, indtil det bliver lige så normalt som at trække vejret! :mrgreen:

3. Have approach'ed mindst 500 kvinder. Nummerforseglet mindst 50 kvinder. Og knalde mindst 10!

4. Gå til nogle enkelte workshop evt. lair-gatherings og møde nogle herinde fra

Hvordan vil jeg nå mit mål?:

1. Jeg vil dagligt læse 1-2 timer online og derudover se 1 times video materiale.

2. Jeg vil benytte mig af 3-sekunders reglen, både i daygame og nightgame.. de første 50 approach'es skal udelukkende være et smil efterfulgt af et "Hej" og et par komplimenter.. og så videre til næste mål. (læs ingen scoring)
Herefter håber jeg på det bliver så naturlig en del af mig at approache, at det føles godt. På approach 51-100 vil jeg avancere mit game og benytte mig af Mysterys tekniker, approach'e med en indøvet replik, negge, push/pull'e, kino, close.. i den dur :D og øve mig indtil jeg finder de åbninger og replikker som virker for mig, føles naturligt at sige, uden at det lyder indøvet eller kikset. På approach 101-500 vil jeg fin pudse alle Mystery teknikerne og forhåbentlig have nået mit mål.

De næste 6 måneder vil jeg dagligt skrive i min log hvordan det er gået, hvad jeg sagde, hvad hun sagde.. dele mine frustrationer og FUCK YES!-oplevelser. Starter i morgen: FREDAG d. 17-04-2015

Mange varme hilsner ZEUS! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
/ Zeus
Brugeravatar
Zeus
Happy Meal

Geografisk sted: København / Sønderjylland

Indlægaf Beefsquatch » lør 25. apr 2015 19:04

Hej folkens!

Jeg blev introduceret for dette "miljø" af en god kammerat for 6-7 år siden. På daværende tidspunkt havde jeg ikke haft den store succes hos det modsatte køn. Hvis man overhovedet kan kalde det succes.Men jeg var i starten af 20'erne og følte bare at der skulle nogle nye boller på supper, for det andet gik bare ikke!

Der blev læst på diverse fora og faldt over det gamle TGO. Igennem det mødte jeg bl.a. en masse kanon fede gutter (og håber lidt på at opnå det samme igen), som jeg wingede med. Gennemgik en hel unik transformation, hvis jeg selv skulle kalde det for noget. Den fulde og kedelige gut blev til en livsglad, åben og sjov person. Det var en kolossal omvæltning og der gik ikke lang tid før frugterne blev høstet. Nummer efter nummer, kissclose efter kissclose osv.
Det kom dog i perioder, da jeg også på daværende tidspunkt var lidt af en arbejdsnarkoman, og havde til tider helt afskåret mig for alt hvad der hed socialt samvær med venner og veninder.

Højdepunktet kom så efter 1-1½ års tid, da det umulige skete, jeg mødte min nu ekskæreste. Kort fortalt, jamen, så holdte det i lidt over tre fantastiske år og det er nu over et års tid siden at vi gik fra hinanden. I mellemtiden har jeg ikke haft det store held ude i nattelivet, men har dog holdt "gamet" ved lige gennem tinder, og har været på et utal af dates. Nogle bedre end andre. Jeg troede at jeg med tiden ville blive bedre til at date, men ak. Oftest er det en date og så er det farvel og tak. Dog havde jeg håbet på at knalde lidt flere end jeg hvad jeg i virkeligheden har. Men nok om det... :lol:

Grunden til at jeg så prøver at snuse lidt til miljøet igen, er at jeg føler at der skal ske noget nyt (igen!), og tænkte "hey - det der game/pick-up/score damer i byen skal jeg lige have gang i igen". Derfor tager jeg nu chancen og håber på at få lidt inspiration og komme tilbage i mit gamle sjove jeg, men også møde nye spændende individer. Og så må jeg bare se hvad tiden bringer...

Men jeg er ovenud positiv for at jeg nok skal have det sjovt!
Og hvorfor være sur, tvær og kedelig når man kan have det sjovt?

You only live once. Seize the moment and make the most of it.
Hvorfor være sur, tvær og kedelig, når man kan have det sjovt?
Brugeravatar
Beefsquatch
MacDaddy

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf TantalizingSkinnys » tors 30. apr 2015 00:55

Jeg stødte engang på bogen The Game og jeg tror faktisk også at jeg har læst et par sider i en PDF.
Men jeg har aldrig overhovedet brugt nogen af de her ting og jeg er ikke i nærheden af at fatte alle de der forkortelser.
Jeg har haft to længere forhold som 25 årig. Efter det sidste her sluttede vidste jeg sgu ikke lige hvordan jeg skulle igang igen.

Derfor læste jeg et par guides her inde. Lidt taktik, strategi og åbnere til Tinder. Jeg satte mig for, at ville ud alle dage i den uge her.

2/3 SNL.

Jeg glæder mig til at lærer mere af det lort her og takker og bukker.
TantalizingSkinnys
Gummi Tarzan

Indlægaf Pilot » tors 7. maj 2015 21:54

Hey allesammen!

Jeg er for nyligt trådt ind i "PUA verdenen" efter at jeg var blevet introduceret til det af min broder.
Jeg er 18 år og er for tiden rigtig bidt af at blive den optimale PUA.
Til dagligt studerer jeg på HHX i Roskilde, driver en virksomhed, og studerer PUA metoder ;)
Jeg er mest betaget af Mystery Method og David De'Angelo, men kan godt lide at tage lidt fra hvert, ligesom som Style.

En af mine stærkeste sider er at være C&F og at være charmerende, jeg har dog en smule AA, men jeg lader det ikke sætte mig ud af spillet!
Et element jeg blandt andet søger er at blive bedre til SMS-gaming og lignende, det har jeg altid set som en af mine svage sider.
Desuden vil jeg også blive bedre til at "læse" HB's og prøve flere ting af ude i marken, end at sidde hjemme og studere det...

Jeg vil bruge hvert eneste weekend på at sarge, og jeg vil desuden også uploade min sarges her på forummet!

Jeg søger en wing som hænger ud i Roskilde eller København!
Kontakt mig hvis du er med på at rulle byerne! 8-)

Mvh. Pilot
Lander altid flyet sikkert!
www.mrgrey.dk
Pilot
Gummi Tarzan

Indlægaf BAK » tirs 12. maj 2015 15:15

Hej Drenge

Jeg er ny her på danskpickup. Jeg er ikke dansker, og er på 31 år.

Bor 9 år siden i DK, og jeg vil gerne dele /lære ideer, og mødes med andre for at brainstorme : D aldrig haft problemer med piger, på den normal måde (natural) . Men jeg nåede det punkt , hvor jeg ønsker at praktisere mere dybere ... Jeg søger en wing man/ coach fra Aarhus/Vejle/Horsens/Silkeborg område... Jeg kan snakke dansk (mellem nive):D jeg blandt andet søger er at blive bedre til SMS-gaming, day-game, og "uden diskotek-game"... Jeg har læst næsten alt jeg kunne, men jeg vil gerne praktisere mest (learning by doing).

Hils B
BAK
Nyklækket

Indlægaf TheLogan » søn 24. maj 2015 03:23

Hejsa

The Logan her, jeg var early adopter på TGO, men lagde det på hylden efter omkring et år.
Jeg har tidligere været mobbet en del fordi jeg kunne li piger (yeah lidt af en omvendt verden ... xD ), hvilket gav mig social angst etc. og gjorde min approach anxiety nærmest uoverkommelig, så selvom jeg studerede meget og ofte tog i byen, så fik jeg aldrig rigtigt noget konkret ud af det.
Jeg har i mellemtiden vokset en hel del, og har fået hjælp til at bearbejde mange af mine problemer, så nu vil jeg fokusere på de sociale aspekter af mit liv frem for de mentale, hvilket jeg nu gør ved at søge tilbage til TGO, eller som det nu hedder DPF.

Mine mål er at vokse socialt set, få mere selvtillid, lære flere awesome mennesker at kende, være mere åben.

Jeg har tænkt mig at lægge ud med en 30 day challenge, hvor jeg hver dag skal colde approache 3 personer/grupper af fremmede mennesker, have en samtale kørende på mindst nogle få linier frem og tilbage, noget jeg ikke kunne før hen, men jeg vil presse mig selv ud af min comfort zone, jeg opretter en log når jeg går i gang og skriver mere der inde.
TheLogan
Seargeant O'Hara

Indlægaf Dandy » ons 24. jun 2015 11:33

Hej med jer

Jeg var en gang den blødeste, feminine mand man kan forestille sig, men så købte jeg David DeAngelos samlede værker og tog på skore kursus i Århus og så begyndte der at ske noget.

Jeg bruger simpelthen ikke de ting der ligner manipulation og spil, fordi jeg har opdaget at det at være sit eget autentiske selv, faktisk sorterer alt det fra jeg ikke gider at døje med alligevel, og så tiltrækker det kvinder som jeg synes er interessante og et langt bedre match. Men der har også været mange ting som jeg har måttet lære for at blive den mand jeg gerne vil være.

Jeg arbejder med Internet Marketing hos et dating firma og det er i virkeligheden et seriøst drømme job!
Dandy
Nyklækket

Geografisk sted: Skive

Indlægaf richardson2 » ons 1. jul 2015 21:48

Hejsa

Jeg er 18 år, og fuldkommen nybegynder. Jeg blev introduceret til denne verden af en ven som havde læst "The Game" og "Magic Bullets", som jeg dog aldrig selv har læst. Jeg har læst lidt af det grundlæggende teori her på forummet, og set nogle RSD videoer, MEN det er gået op for mig at jeg har fået nok af teori og gerne vil i gang med at udvikle mine færdigheder i det virkelige liv :P
Jeg har netop oprettet mig som bruger her på forummet med håb om at finde en eller flere wings i odense. 8-)
richardson2
Nyklækket

Indlægaf hammarskjold » søn 5. jul 2015 17:03

Hey d'herrer,

Jeg er 19 og bor i København :mrgreen: - fik interesse for game via RSD's videoer på youtube. Er ved at bygge mit game op og det er bare med at nyde processen; Så længe der er forbedring på den lange bane er jeg tilfreds.. Man kan altid blive bedre..

Arbejder til daglig på lager for at tjene penge til drømmejobbet som chauffør i en konserversdåse. ;)
hammarskjold
Nyklækket

Geografisk sted: Blandet

Indlægaf Gnome » lør 11. jul 2015 16:00

Hejsa alle.

Jeg har altid været interesseret i 'the fairer sex', men har aldrig, før mine midt tyvere, praktiseret det intensivt og systematisk. Efter min ekskæreste slog op med mig besluttede jeg mig for at begynde at praktisere nogle af de selvforstærkende og selvtillidsopbyggende tilgange som primært RSD prædiker.

De seneste par år har været en meget lærerig oplevelse for mig, men jeg føler at jeg er ved at være nået til et punkt, hvor jeg ikke udvikler mig helt så meget som jeg gerne vil. Jeg tager oftest i byen med mine venner, som hellere vil sidde og drikke sig sanseløst stive istedet for at gå ud og snakke med smukke kvinder. Så jeg ender altid med at rende rundt alene og snakke med diverse tøser, mens drengene kører jaegerbombs ned i hjørnet. Kort sagt, mine venner er nogle 'chodes', og har ikke den samme passion for kvinder som jeg lader til at have. Måske er de slet ikke til kvinder? Hmm..

Derfor søgte jeg på google (skrev dansk pickup) også dukkede denne hjemmeside op! Just my luck :) Efter at have læst en del indslag på forummet besluttede jeg mig for at lave en konto, især da jeg så at det næste lairmøde bliver holdt på stamstedet.

Jeg håber lidt på at møde nogle rare og imødekommende mennesker, der kan hjælpe mig til at udvikle mig selv, og få mig til at skubbe mine egne grænser i den rigtige retning og har samme passion for kvinder som jeg. Og hvis jeg samtidig i processen skulle finde mig nogle kønne hunkønsvæsner, så er det da bare en bonus :)

Vh Gnome
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

ForegåendeNæste

Tilbage til Læs Først