Pick Up i DK

Ordet er frit! HELT frit! Vi opfordrer til postning af perverse og frastødende ting.

Redaktør: Moderator

Pick Up i DK

Indlægaf NinoV » ons 13. nov 2013 21:37

Hej alle sammen derude i det danske kongerige. Det er næsten ikke til at forstå at jeg endnu engang er tilbage på et pick-up forum.
Der var engang jeg ikke kunne forstille mig en dag uden at være online og engagere mig i de forskellige aktiviteter.
Med hånden på hjertet, så skal jeg ikke kunne sige hvad der fik mig til at oprette mig igen -- nostalgi? Måske?

Kan kun forstille mig at tingene har forandret sig i de 4-5 år - hvor jeg har været borte. Mod det bedre eller mod det værre?

Er der ikke nogen derude som kunne sætte mig ind i hvordan situationen er i dagens Danmark - på pick up fronten?

Går man stadigvæk ud og sarger? Er der nogen byer som er mere aktive end andre? Kan man stadigvæk finde en wingman?
Afholdes der lair møder, mastergroups møder, brugerbaseret workshops?

Af en eller anden grund, så savner jeg miljøet nogle gange. Ikke kun pga. day-game eller endeløst night-game, men mere det at omgive sig med mennesker som også fokusere på personlig udvikling og ser hele tiden nye muligheder for at opnår deres mål. Derfor er jeg også spændt på at høre om hvordan det står til i øjeblikket eller om en ny dagsorden er på spil? Eventuelt en ny generation af Don Juans der hærger rundt omkring landet? :) Personligt så har jeg fået en masse oplevelser igennem pick-up, både gode og dårlige. Så uanset hvordan fortiden så ud engang, så er det måske tid til at se fremaf igen :)

Med venlig hilsen,
Nino V
NinoV
Nyklækket

Re: Pick Up i DK

Indlægaf Chacruna » ons 13. nov 2013 23:36

Hej Nino V. (er det mon V for Valentino?). Velkommen tilbage!

Smid mig gerne en PM hvis du vil med ud en dag. Jeg har selv haft en lang pause med PU men begyndte igen for lidt under et halvt år siden, og jeg fortryder på ingen måde at være i gang igen, tværtimod, det er en af de fedeste beslutninger i mit liv :)
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf NinoV » tors 14. nov 2013 20:51

Hej Chacruna,

Ja, det er V for Valentino hehe :)

Det lyder godt at du er tilbage på et spor, som du synes om. Det er rigtigt fedt at høre :)
Skal nok sende en PM hvis det bliver aktuelt en dag -- er dog stadigvæk bosat i Sverige.
Er kun i KBH af og til, når der er en special anledning.
NinoV
Nyklækket

Indlægaf Chacruna » fre 15. nov 2013 13:31

Cool - vi har faktisk mødt hinanden et par gange, men desværre aldrig været ude at game sammen. Var en del ude med Closer Jay (aka Topsi), men har ikke kontakt til ham mere, ved du hvad der er blevet af ham egentlig?
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Tilbage til Off Topic