Reklamer

Ordet er frit! HELT frit! Vi opfordrer til postning af perverse og frastødende ting.

Redaktør: Moderator

Reklamer

Indlægaf Circe » tirs 24. dec 2013 14:04

Har I overvejet at gøre det forbudt at lade folk lave reklame for virksomheder ala tråden om "juletilbud"?
Det er et åbent spørgsmål. Den generer ikke mig, men jeg ved ikke, om jeg synes ren reklame hører hjemme på et debatforum og at virksomheder skal tjene penge på et forum som dette (medmindre forummet selvfølgelig får reklamekroner for det og holder en julefrokost for pengene ;) ).
Brugeravatar
Circe
Uglúk of Isengard

Re: Reklamer

Indlægaf Moderator » tirs 24. dec 2013 16:58

Hvilken tråd ?
Everytime a girl rejects me, doesnt pick up the phone, or flakes, i will use it as fuel for my next approaches, to hit it even harder and be more aggressive.
Brugeravatar
Moderator
Voodoo Master

Geografisk sted: København

Re: Reklamer

Indlægaf Fætter Stream » ons 25. dec 2013 11:52

Tror hun mener Happytalks tråd?

Vi får ikke penge for det nej. På TGO var der sådan en ordning en overgang men euroman havde for meget bøvl med at administrere den i forhold til de få kr der kom ind at han fjernede den.

Vi har ikke noget totalforbud for kommercielle ting - der er nogen der kan godt lide coach-kurser osv. og har penge de ikke ved hvad de skal bruge til - hvis man ikke kan lide det overlever man nok at man skal bruge 2,3 sekunder på at klikke væk fra tråden :) Så vi modererer coach-stuff fra gang til gang.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Tilbage til Off Topic