Safe Area:)

Ordet er frit! HELT frit! Vi opfordrer til postning af perverse og frastødende ting.

Redaktør: Moderator

Safe Area:)

Indlægaf Glow » ons 18. jan 2012 21:27

Det vil være fedt med et Safe area + kerne medlemsskab/længere tids medlemmer rettigheder
Et stort ønske når du får tid
Derefter vil jeg fluks starte min log op
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Re: Safe Area:)

Indlægaf Orion » ons 18. jan 2012 21:40

Indtil videre har vi gjort Log utilgængeligt for gæster uden bruger. Vi skal helt sikkert have en safe area op og kører. Men hvis du starter en log nu kan du sagtens få flyttet din log til safe area på et senere tidspunkt når det kommer op og køre.
Orion
Fætter kanin

Indlægaf Glow » søn 22. jan 2012 12:07

Hey Orion - cool. tak. Jeg vil dog virkelig værdsætte en slags kerne membership som en prioritet så ikke alle der kommer forbi kan læse dem men det kræver at man har været her et stykke tid og lavet nogle kvalitetspost eller hvordan i nu vil sætte det op. Som du kan se er jeg ret detaljeret i min log og jeg er IKKE comfortabel med at alle visitors kan læse dem. Har undladt en række FR detaljer deraf.
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Fætter Stream » man 23. jan 2012 12:37

Nu er det kun medlemmer af gruppen "Indercirklen" der kan se det. Sletter de her posts for at skjule dens eksistens om et par dage.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Bobby Ewing » man 30. jan 2012 19:21

Hvordan kommer hele "indercirklen" til at fungere? Ligesom på TGO med at man ansøger hos admin med en flok kvalitetsposts i hånden?

Jeg tænkte på, om man kunne gøre det sådan, at man først kunne komme ind i indercirklen, hvis man havde mødt nogle andre fra forummet i byen. Altså at man skulle bekræftes af dem allerede inde i indercirklen. På den måde ville der ikke være så mange KJs.
Bobby Ewing
Gummi Tarzan

Geografisk sted: København

Indlægaf Leisure Pirate » man 30. jan 2012 19:51

Indtil videre er ideen at safe area er et sted hvor man kan have følsomme detaljer uden at nogen udefra blot kan oprette en bruger og læse alt. Ideen har egentlig ikke været at undgå KJs. Så derfor er det eneste krav indtilvidere at man har været bruger i et stykke tid og har bidraget med kvalitetsposts eller at man er inviteret.

Ideen om et eksklusivt forum for eliten er attraktiv men erfaringer fra TGO viser at folk ikke poster ret meget i de fora. Men hvis der er opbakning for ideen så kan vi sagtens oprette et :mrgreen:
Brugeravatar
Leisure Pirate
Son of a gun

Tilbage til Off Topic