Slå PUF og DPU sammen

Ordet er frit! HELT frit! Vi opfordrer til postning af perverse og frastødende ting.

Redaktør: Moderator

Slå PUF og DPU sammen

Indlægaf Kaizer » fre 21. feb 2014 22:05

Hej

Kunne forstå på Kal, at han gerne ville slå de to forummer sammen:

Ja vi ville gerne slå os sammen med DP, men de gad vidst ikke, ved ikke hvorfor - det var Photo der snakkede med dem.

Personligt synes jeg det ville være mest fornuftigt med et stort forum. Så hvorfor ikke lave et samlet forum for Danmark?
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Re: Slå PUF og DPU sammen

Indlægaf Ross » fre 21. feb 2014 22:34

Flere årsager og mere kompliceret end hvad der lige bliver præsenteret der. De har nogle helt andre ideer end dette forum og tilbød hvis, så vidt jeg kunne forstå, de ansvarlige her blot at blive moderatorer.. Personligt syntes jeg ikke rigtig stemningen på det andet forum tiltaler mig, selvom jeg ville syntes den samlede aktivitet ville være nice.
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Indlægaf Kaizen » fre 21. feb 2014 23:09

Er der andre end spellbinder der skriver på det andet forum?
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf Kaizer » fre 21. feb 2014 23:12

Har ikke oplevet nogen bestemt stemning. Synes kun det er godt, at der er forskellige tilgangen til PUA, så kan folk vælge det, de føler for. Kan ikke se, hvorfor der ikke skulle være plads til det hele eet sted, hvadenten man vil have en masse sex med forskellige damer eller er mere til forhold med drømmekvinden.

Mange af grundprincipperne er alligevel de samme, og jeg føler personligt at jeg svæver meget imellem de forskellige ting i perioder af mit liv. Jeg kan også godt lide at læse noget, som jeg er helt uenig med og blive udfordret.

Det eneste der er vildt nederen er, at det er så delt nu her.

Mange bliver forvirrede over, at der pt er to forums. Eller også er de slet ikke klar over, at der er to steder at gå hen. I stedet møder de lidt to halvdøde forums. Synes det er ret dumt, da vi er sådan et lille land og så få, som er i game.

Jeg tænker klart, at et forum ville være en fordel. Den samlede aktivitet ville være en positiv synagi-effekt. Nye ville møde et stort, aktivt forum, og der ville være flere at gå ud med. Så ville de blive mere inspirerede og blive hængende og vi ville kunne skabe noget stort. Der ville være større udbud af arrangementer, som ville få større fremmøder. Flere at gå ud med og dele ideer med.
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Indlægaf Kaizer » fre 21. feb 2014 23:19

Kaizen skrev:Er der andre end spellbinder der skriver på det andet forum?

Jeg har på fornemmelsen, at der er en hel del, som går og venter på, at der kommer gang i den.

PUF=52 users online. 2 members and 50 guests

DPF= 35 brugere online :10 tilmeldte, 1 skjult og 24 gæster

Eet samlet stort forum kunne måske få folk ud af busken og få dem til at være aktive
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Indlægaf Kaizer » fre 21. feb 2014 23:26

Har TheGameOnline nostalgia , savner chatten og de store nytårsfester, Aalborg og Odense workshops med de mange taler. Det var store tider, kan ikke se, hvorfor vi ikke kan genskabe det. Game er ikke blevet mindre siden den side gik ned, det er blot blevet fragmenteret.

Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Indlægaf Kaizen » fre 21. feb 2014 23:43

Jeg tror efterhånden de fleste har brugere på begge forummer, og så kan man jo vælge det af dem man synes bedst om...

Jeg havde en log ovre på PUF en overgang, men der var ikke nogen der gad at kommentere, og der er vel en 2/3 eller 3/4 af dem jeg kender og hænger ud med der er aktive her, såeh... men jeg er da også ked af at resten ikke er med :(

Men interessant at du synes forummerne er halvdøde, jeg er ganske godt tilfreds med aktiviteten herinde... synes der er rigeligt med logs, jeg ikke har tid til at følge med i.
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf Kaizen » fre 21. feb 2014 23:58

Jeg tror meget af faldet i aktivitet skyldes at der var mange af de gamle gamere der fik et Wayne's world-øjeblik, efter stikket blev trukket ud på TGO og kom i tanke om at der måske var nogle irl-ting de havde lyst til at prioritere højere.

Jeg synes fx jeg har aaaalt for travlt med studie og arbejde til at studere game-teori og nurse noobs
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf Kaizer » lør 22. feb 2014 00:15

Man kan bruge så meget tid, man lyster herinde. Forstår ikke hvad argumentet er imod at lede trafikken ind på et samlet forum frem for to?
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Indlægaf Fætter Stream » lør 22. feb 2014 00:37

Ross skrev:Flere årsager og mere kompliceret end hvad der lige bliver præsenteret der. De har nogle helt andre ideer end dette forum og tilbød hvis, så vidt jeg kunne forstå, de ansvarlige her blot at blive moderatorer.. Personligt syntes jeg ikke rigtig stemningen på det andet forum tiltaler mig, selvom jeg ville syntes den samlede aktivitet ville være nice.

Vi tror på vores eget projekt og skal ikke lægges sammen med noget. :)

Mht lairs osv. synes jeg også det er ærgeligt det mangler. Det er jo bare at der er nogen der går igang. Det er jo ikke mere end at smide en tråd om tid og sted og så dukke op selv og være venlig overfor newbies, lige som effen gør for tiden og som Ross og Chacruna og Wave gjorde. Men der er åbenbart ikke så mange der føler for det? Du kunne jo starte et lair i Odense Kaizen :)

Anyway, det skal nok komme når der er nogen der får lyst til det og det bliver stort nok.

Workshopsene i Aalborg - well , jeg var ikke med til det, men havde indtryk af at Natteravninden var ret vigtigt for det fordi hun er god til at organisere ting. Hun laver så andre ting nu, og som Kaizen skriver så var der jo en del af de faste personer og kvalitets-postere der smuttede da TGO fandt, Sleazy Garcia, razorjeff og dasch durden f.eks. Hvis nogen har kontaktinfo på dasch durden kunne det være så sweet at få sendt ham vores adresse. Er ikke en gang sikker på at han ved vi findes men vi fik aldrig udvekslet IRL-stuff.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Næste

Tilbage til Off Topic