ARGH!! Jeg bliver logget ud!

Ordet er frit! HELT frit! Vi opfordrer til postning af perverse og frastødende ting.

Redaktør: Moderator

ARGH!! Jeg bliver logget ud!

Indlægaf TheBoss » tirs 25. feb 2014 11:47

Fuck altså! Jeg har lige siddet og skrevet et langt svar på en tråd, og da jeg trykker udfør, siger sitet fandme at jeg skal logge ind! Og al min tekst er væk! Det sker bare for tit, at jeg bliver logget ud spontant, og også selv om jeg altid krydser af, at jeg skal forblive logget ind. Hvad sker der? Andre sider, hvor jeg skal forblive logget ind virker fint!

Hilsen en bandende theboss!
TheBoss
MacDaddy

Geografisk sted: Århus

Re: ARGH!! Jeg bliver logget ud!

Indlægaf Fætter Stream » tirs 25. feb 2014 14:54

Kender alt for godt det problem :)

Man bliver logget ud hvis man har været "inaktiv" et stykke tid, dvs defineret som at man ikke klikker på noget. Desværre er vinduet hvor man skriver så åbent imens man bliver inaktiv. Har ledt efter en setting for at sætte tiden der går før man bliver logget ud op til 2 timer - men jeg kan ikke finde noget sted hvor man kan lave det om, så det må være noget default man ikke kan lave om.

Har løst det selv ved at copypaste min tekst før jeg klikker submit, evt paster jeg den ind et eller andet sted, email eller word w/e hvis jeg er særligt øm over ikke at miste den.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Kaizen » tirs 25. feb 2014 15:33

Jeg skriver næsten altid logposts i et worddokument på min computer (det er dem der tager længst tid), så jeg oplever sjældent det her problem.
Jeg vil absolut anbefale dig at gøre det samme som sikkerhed, jf. det der skete med TGO.
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf TheBoss » tirs 25. feb 2014 16:50

Det er alt sammen anvendelige forslag, men det er jo ikke meningen, at man skal til at tillægge sig vaner (som man alligevel glemmer!) fordi systemet ikke ordenligt understøtter det, man skal lave.

Det er ikke blot et timeout, for det sker aldrig på mobilen. Hvor er autosave af kladde, der f.eks er på Gmail og ... PUF :/
TheBoss
MacDaddy

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Kaizen » tirs 25. feb 2014 18:52

Tror faktisk ret ofte at at jeg ctrl-s'er fordi jeg får nøjer, hvis jeg nøler lige lovlig længe med en post, når jeg tænker nærmere over det...

Men nej, det er ikke særlig optimalt
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf Kaizen » tirs 25. feb 2014 18:54

Kunne det evt. løses med en upgrade af softwaren Stream?
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf Kaizen » søn 18. maj 2014 20:59

Her er løsningen (virker i hvert fald når man laver quick-reply, det skete for mig lige før):

Når login-vinduet dukker op, tryk tilbage i browseren.
Her kommer du tilbage til bunden af den tråd du var ved at svare på, uden din tekst.
Tryk "Quick reply"
Dette får det gamle vindue til at åbne med den tekst du har skrevet.
Marker det indtastede og kopier til udklipsholderen.

Klik submit så du ryger frem til loginskærmen igen, log ind og paste teksten.
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Tilbage til Off Topic